Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 07.9.2014 20:54

Finišuje zatravnění úseku Radošovická - Dubečská.
Pár dokumentačních fotografií z mobilu (omluvte prosím kvalitu snímků) http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Zatra ... -Dubecska/

Nejspíš s dalším zatravněním TT na Praze 10 souvisí zákaz zastavení v ulici V Olšinách mezi zastávkami Průběžná - Kubánské náměstí. (První etapa příprav proběhla ve dnech 18.-22.8.2014, kdy byly osazeny kryty pružných úchytů k pražcům, negativní retardéry a vzniklo nové místo pro přecházení)
V Olšinách.jpg
kruťák píše: Proč může na Karláku v půlce prázdnin vzniknout tmavé montované zábradlí a v Lupáčově o měsíc později svařovaná klauniáda? :(
Na Karlově náměstí se jen přetřelo původní svařované zábradlí.
Karlovo nám. TZ.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 07.9.2014 10:49

Martine, omluv mé nepochopení, ale pročítal jsem ten manuál IPR, a pochopil jsem z toho, že výrazné prvky nedoporučuje minimálně tam, kde nemají hlubší smysl. Doufal jsem, že je to dokument, kterým by se měly všechny veřejné stavby řídit a tedy, že konečně bude konec klauniádám. Jak to teda je?
Proč může na Karláku v půlce prázdnin vzniknout tmavé montované zábradlí a v Lupáčově o měsíc později svařovaná klauniáda? :(

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 07.9.2014 10:30

9001 píše:Včera jsem jel kolem Trojské a opravdu někdo dal na fungl novou zastávku svařované potrubí nebo jsem si špatně všiml?
No možné to je. Není to stavba DPP, ale OMI a ta montovaná zábradlí snad má právě jen DPP pro své akce. V Lupáčově je také nově svařované trubkové.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 07.9.2014 10:19

Včera jsem jel kolem Trojské a opravdu někdo dal na fungl novou zastávku svařované potrubí nebo jsem si špatně všiml?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 05.9.2014 10:04

m@rtin píše:Ctete lidi pozorneji, ja nepsal o presunuti Slavie k OC, ale o vzniku nove zastavky OC Eden mezi Slavii a Koh.i.noorem!
Pokud vim, takovou zastavku P10 jeste pred lety chtela. Ptam se, jestli je porad v planu?
Ano, ten požadavek Prahy 10 stále trvá.

Nicméně rekonstrukce Vršovické je hrazena z fondů EU, kde je požadavek zrychlení dopravy, tudíž vznik další zastávky neprošel. V současné době to vypadá, že rekonstrukce Vršovické by mohla proběhnout v příštím roce. Etapovitě by se měla udělat celá trať od Otakarovy až po Kubánské náměstí.
Zastávka Slavia pro tramvaje by se měla posunout přímo ke křižovatce s ulicí U Slavie.
Zároveň se uvažuje o posunu autobusových zastávek Slavia také blíže ke křižovatce, ale to je zřejmě výhledový záměr a záleží na komplexním řešení prostoru při výstavbě železniční zastávky Eden. Pokud se podaří posun autobusové zastávky Slavia, tak by měla vzniknout i nová autobusová zastávka Nádraží Eden, protože jinak by se prodloužila docházková vzdálenost z autobusu na vlak.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 05.9.2014 8:09

Ctete lidi pozorneji, ja nepsal o presunuti Slavie k OC, ale o vzniku nove zastavky OC Eden mezi Slavii a Koh.i.noorem!
Pokud vim, takovou zastavku P10 jeste pred lety chtela. Ptam se, jestli je porad v planu?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 05.9.2014 7:59

Průběžná: jáma před hasičárnou již zasypána a s kolejemi. :shock:
Zbytek když srovnám s Bělohorskou, tak se v pondělí "může jezdit". 8-[

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 04.9.2014 20:42

9001 píše: Ale ted vážně. Nedávno proběhlo, že v nějakém městě budou bourat OD Prior....
Ideální kandidát je ten hnus v Jihlavě. Ale tam se o tom jen mluví.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.9.2014 20:41

Tak jsem ještě jednou odpoledne dorazil na Vypich IGŠ (individuální gumokolový šlapohyb). Na kolejovém rozvětvení do smyčky se činilo asi 6 chlápků s vestami Chládek & Tintěra. Brousili, svařovali, vyrovnávali. Celkem v oblasti Vypichu zbývá svařit několik míst, spočitatelných na prstech na těle. Od Ankarské se lije beton pumpou mezi kolejnice, už byli více jak v polovině směrem DC, takže kolejově to jde do finále. Když budou makat i o víkendu, a srovnají i dráty, tak bych mohl tvrdit, že třeba v neděli by tam mohl zavítat pomeranč. Jinak je to typický Bruntál (strašná díra, ale krásný okolí), zastávky a veškeré praktično a krásno je sotva naznačeno. Je patrné místo toho multicyklopřechodu, avšak myslím, že Kabáti jsou uskutečnitelní. Do smyčky Vypich, jak se ptal gabuliatko, se opravdu vejdou na každou kolej 2 vlaky, aniž by překážely za námezníky a na vjezdu pro busy. Zhruba ve čtvrtině smyčky je již finální deklarovaný mlatový povrch. Tak držme palce 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2014 19:42

MM: Ale zbourali :lol:

Ale ted vážně. Nedávno proběhlo, že v nějakém městě budou bourat OD Prior. Máš určitě lepší přehled tak mě doplníš kde to bylo.
Všechno je o době, takže věřím, až se OC zaplatí, tak může hrozit zbourání i jemu.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.9.2014 19:17

9001 píše:vlakoň: Když šel zbourat Ještěd v Liberci, tak bych se za pár nedivil, kdyby se bourali i další OC...
ale místo OD Ještěd přece postavili ještě větší OC!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 04.9.2014 18:05

vlakoň: Když šel zbourat Ještěd v Liberci, tak bych se za pár nedivil, kdyby se bourali i další OC...

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 04.9.2014 16:12

Jako Vršovičák, bych byl pro max přesunutí zastávky ke křižovatce. Zastávka původně sloužila k obsluze okolní rezideční oblasti a byla velmi vhodně umístěna. Stavba galaktické megakrabice na místě parku, která dost přitížila okolí nejenom z dopravního hlediska, vrátit zpět už nepůjde. Ale ještě škodit původním rezidentům přesunutím zastávky do nikam mezi ministerstvo, prázdný kulturák a tu hnusnou krabici by už bylo příliš.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 04.9.2014 15:54

Karosák píše:jako odmalička vršovičák (s několikaletou přestávkou na Břevnově) bych byl pro zastávku mezi křižovatkami, nebo přisunutí Slavie ke křižovatce.
Jako nevršovičák jsem pro zrušení té obludnosti s nápisem TESCO. (ono k tomu časem dojde)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.9.2014 15:40

A bude to stejné jako na Břevnově. Jedni budou chtít TESCO (což by mohla podporovat i komerce) a starousedlíci budou sténat po Slavii. Já za sebe, jako odmalička vršovičák (s několikaletou přestávkou na Břevnově) bych byl pro zastávku mezi křižovatkami, nebo přisunutí Slavie ke křižovatce. Kdyby byla mezi, dalo by se slušně dojít jak od stávající Slavie, tak od OC a nebyl by to takový lán ani k ÚMČ. A protože je úřad dlouhý, mohl by si člověk vybrat, jestli k němu vykročí ze západu od Koh-i-noorky, nebo od východu, v případě, že by šel na úřad práce :D
Zastávkovou mánii sice máme, ale ani na Břevnově nevyšly naštěstí 2 vedle sebe, takže aby byla jedna u Tesca a druhá za křižovatkou, to snad nevyjde [-o<

Jinak dneska jsem si konečně projel tu Bělohorskou a podle toho co se JPP, fóry a médii šíří, jsem měl pocit do jakého "hellu" :devilsmokin nepojedu a přišlo mi to na pohodu. Kolejově určitě příjemné svezení, tam snad problémy nebudou. Že to tam vypadá jak vypadá...no to není dobře, ale to ať si už vyřeší odpovědní. Opět jsem vzpomínal svůj inspirativní GOP a trať se zastávkami třeba v úseku Pogóń Kosćiól-Będzin Rondo. V tý Praze fakt máme starosti :roll: :lol: Asi je to o tom, na jakém společenském levelu zrovna jsme, protože kdyby jsme byli v zemi, kde musí stačit jeden brzdič na vůz, asi neřešíme, jaká je to katastrofa, že chybí kus obrubníku. Tramvajka projela hezky 8-) O víkendu se zjevně bude hlavně asfaltovat, vesměs chybí ty poslední vrstvy, všude jsou modré síťky a je třeba dorozhrnout hlínu. Na Vypichu probíhal velký ruch, dělnictva tam bylo požehnaně, a zdálo se, že pracují. Bohužel čas na zjišťování nebyl. Až se to dodělá, nebude to na první pohled špatný, ale je to o těch detailech, které tu řešíme s Martinem. Meandry po směru jízdy a co byl pro mne opravdu nezvyk byly krátké zastávky. Nějak mi to hlava nebrala, ale možná je to ještě posilněno o vzpomínky, kdy jsem na těchto zastávkách skotačil a najednou mi je vzali a mě tam něco chybí... No a přístup na zastávku U Kaštanu jen ze západu, to mi přišlo jako výsměch, protože se bude vesele korzovat po kolejích, nebo ve vozovce. Show must go on... 8-)
Naposledy upravil(a) Karosák dne 04.9.2014 16:02, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět