Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 09.9.2014 19:47

Pro zájemce dnešní stav úseku Nádraží Strašnice - Hostivařská
http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_P ... _9.9.2014/
Myslím, že TT vypadá povedeně, ale nelíbí se mi nové označení místa pro zastavení náhradní autobusové dopravy u zastávek Radošovická a Dubečská. A nechápu jak vzniklo tohle #-o . Jako plus beru absenci světelných přechodů přes TT u zastávek OC Hostivař a Na Groši, ale očekávám, že místní by rádi přístup na zastávku Na Groši DC i z druhé strany (od Lidlu a nové zástavby u ulice Vladycká) pomocí místa pro přecházení (stejně tam budou chodit). Měl bych nejspíš dotaz na MŠ nebo MOpa, neříkalo se zde, že u zastávek, kde je jen jeden jízdní pruh vedle ostrůvku se kolej zaasfaltuje jako je tomu na Kubánském nám.? Pro případnou potřebu objížďky IZS a nebo pro potřeby zastávkové služby? Tak bych očekával zakrytí tělesa v zastávkách Nádraží Strašnice, Radošovická a Dubečská.

romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od romanek763 » 09.9.2014 19:19

Ono se od soboty jezdí naplno.Akorád od čt budou kolony kuli podjezdu Hostivař. Kdy se má dělat ten podjezd ZM?? od čt jede --125 jede přes ZM

manta
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 03.3.2011 20:17
Bydliště: kus cesty od dílen

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od manta » 09.9.2014 9:09

Dnes ráno před osmou zahlédnut pomeranč u zastávky Zahradní Město. Včera řádila podbíječka v oblouku u OC Hostivař. To by se mohlo začít o víkendu jezdit. (A mohly by zmizet ty kolony aut ve Švehlově.)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 08.9.2014 18:16

-KUBI- píše:Jeden dotaz. Co všechno se mění v rámci rekonstrukce u Smíchovského nádraží? Celé křížení na vjezdu a výjezdu s hlavní tratí? Děkuji za odpověď, jsem teď mimo Prahu :wink:
Postupně se vymění všech 8 výhybek a 2 křížení.

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 118
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od -KUBI- » 08.9.2014 18:08

Jeden dotaz. Co všechno se mění v rámci rekonstrukce u Smíchovského nádraží? Celé křížení na vjezdu a výjezdu s hlavní tratí? Děkuji za odpověď, jsem teď mimo Prahu :wink:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 08.9.2014 10:54

S časem taky "nevidím problém"-vykáže se to po minutě, nebo zkrátka ořeže, a bude zrychleno. No a buď se to nechá vyhnít, nebo se pak přimhouří oko a čas se doplní do nerekonstruovaného úseku, např. Hostivařská-NH Z:idea:
Na druhou stranu je fakt, že teď to bude sice opruz, ale v Hostivaři na nádraží už se hrabe a koridorové stavby za posledních 20 let vesměs harmonogram drží, takže to chvíli vydržíme a pak dojde na nový Zahraďák.
BTW, netuší/nemá někdo představu harmonogramu přestavby podjezdu? Jak dlouho se tam nebude jezdit? Já si tak doufám, že by to mohlo probíhat ála Bulhar, tedy nějaká ta přeložka, splítka a jen nějaké krátkodobé, cca týdenní výluky. Co myslíte? Z:idea:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 08.9.2014 10:27

DanG: Plastovou výplň oceníš, až tam budeš stát za deště nebo sněhové břečky. Výplň zadržuje cákance od automobilů.

Mně osobně se červenobílé zábradlí líbí, pokud tedy není zchátralé. Nelíbí se mi na něm jen jeho konstrukce z nepřerušované trubky, která je nebezpečná při nárazu automobilu.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 08.9.2014 9:47

Bobek píše:dc všude psáno po minutě, jen Hrouda - Průběžná 2
zc Na Groši - Hostivařská - NH po 2, zbytek 1

No problém... radši bych ji tam neviděl, ale že by na tom stál a padal smysl TT... ;)
Spíš naražím na řeči o zrychlování a jak to moc bude reálné...

Smysl TT? Na těch pár měsíců, než začnou kopat železnici nevím :lol:

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 08.9.2014 9:06

dc všude psáno po minutě, jen Hrouda - Průběžná 2
zc Na Groši - Hostivařská - NH po 2, zbytek 1

No problém... radši bych ji tam neviděl, ale že by na tom stál a padal smysl TT... ;)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 08.9.2014 8:48

Karosák píše:Takže na kolejivo v hostivařské smyčce se tedy nesáhne?
Do :zadnice , fakt se bude stavět NA Dubečské i 50. #-o #-o #-o
S Dubečskou je to opravdu problém... By mě zajímala jízdní doba pro 22 o kolik se natáhne...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 08.9.2014 0:03

Takže na kolejivo v hostivařské smyčce se tedy nesáhne?
Do :zadnice , fakt se bude stavět NA Dubečské i 50. #-o #-o #-o

DanG
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 07.9.2014 22:59

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od DanG » 07.9.2014 23:25

Zdravím pánové, doufám, že nevadí, když se jako nově registrovaný člen přidám k debatě o červenobílém svařovaném zábradlí v Praze.

Netušíte prosím někdo, zda DPP v souladu s novým manuálem IPR počítá s postupným přetíráním zábradlí na všech zastávkách tramvají v Praze? Případně zda se neuvažuje alespoň o odmontování výplní z vlnitého plastu?

Vybledlé a rozpraskané žluté/béžové výplně dodnes hyzdí nástupní ostrůvky, a to i na některých relativně nedávno rekonstruovaných úsecích tramvajových tratí, viz tramvajová zastávka Želivského, kde ve směru z centra zůstalo původní atypické hranaté "khaki" zábradlí s průhlednými výplněmi, zatímco ve směru do centra bylo nově nahrazeno červenobílým trubkovým, které je navíc po celé délce vyplněno vlnitým plastem. A takových míst je samozřejmě víc. Napadá mě třeba TT v úseku Vinice - Nové Strašnice. Pěkné zatravněné tramvajové těleso, v prostoru zastávek je těleso vydlážděné, stejně tak i nástupní ostrůvky, vše by vypadalo hezky a moderně....nebýt zábradlí s výplněmi z vlnitého plastu. Je to opravdu jako pěst na oko.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 07.9.2014 21:59

Martin Šubrt píše:A tos neviděl to krásné svařované na Vítězném nám. ;-).
Viděl zrovna před pár hodinama, až se mi chtělo brečet. Díky za vysvětlení. Chápu - jedná se o závazný dokument nejvyšší vážnosti!, takže se jím všichni řídí po vzoru Humphrey Applebyho =D>
petr91 píše:Na KN svařované zábradlí
Pardon, to jsem to nějak poplet.

BTW jel jsem dnes kolem 18. hodiny busem 180 přes Vypich a Říčanovu a letmým pohledem z křižovatky Břevn.kl. do Bělohorské jsem neviděl jediného dělníka. Asi už mají hotovo. Sice mi přišlo, že na Břevnovskym klášteře poněkud chybí vrchní asfalt a celkově to, co jsem cestou viděl, nepřipomíná hotovou stavbu, ale asi už to tak zůstane. :roll:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 07.9.2014 21:08

Toho místa pro přecházení cca na úrovni původní Skansky jsem si dneska všiml z auta... Tam asi bude pár smrtáků...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 07.9.2014 21:00

kruťák píše:Martine, omluv mé nepochopení, ale pročítal jsem ten manuál IPR, a pochopil jsem z toho, že výrazné prvky nedoporučuje minimálně tam, kde nemají hlubší smysl. Doufal jsem, že je to dokument, kterým by se měly všechny veřejné stavby řídit a tedy, že konečně bude konec klauniádám. Jak to teda je?
Proč může na Karláku v půlce prázdnin vzniknout tmavé montované zábradlí a v Lupáčově o měsíc později svařovaná klauniáda? :(
Manuál vydal IPR a s nikým jej ani nekonzultoval. IPRu sice mají všichni naslouchat, ale obecně si každý jede svou. Montovaná zábradlí dodává jen DPP v rámci svých akcí, tj. akce MČ Prahy 3 nebo třeba obnovy SSZ jedou stále ve stejných kolejích, tj. budou svařovat zábradlí ještě určitě několik let. Na Karláku sice dělal reko DP, ale na té zastávce, co je zábradlí černé, tam zůstalo původní, protože zastávka bude za rok jinde. A naproti to nové zábradlí, co je u vstupu do metra, to je také svařované, neboť to byla akce TSK v režimu opravy, respektive dokončení základních návazností na reko DP. Toto zábradlí bylo také černé, ale už je zase bílé. Obecně, je úplně fuk, co napsal IPR, v Lupáčově chtěla kontinuální zábradlí policie a jiné než svařované zatím mimo DP nikdo "neumí". A tos neviděl to krásné svařované na Vítězném nám. ;-).

Odpovědět