Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No tam jde spíš o to, že by ty sukulenty, na rozdíl od "obyčejný" trávy měly být jaxi "bezúdržbový".
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Obyčejná tráva, která je všude už není in?Proxy píše: Praha 10 nyní zaplatila výsadbu sukulentů v ulici v Olšinách - pokud se to chytne, tak se tento způsob obarvení tramvajové tratě bude používat všude, kde je to možné a finanční prostředky dovolí...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Švehlova: Kachny... kachny...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, potvrzuju, už třetí noc se tam naváží hlína a "zatravňuje".Proxy píše:Praha 10 nyní zaplatila výsadbu sukulentů v ulici v Olšinách...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pozor, Praha 10 končí kousek za zastávkou Sídliště Zahradní Město, dále do Hostivaře je už Praha 15.pawel píše:a nechapu MC, proc se nedomluvi s DP na nejake te zeleni - ne ve forme travniku, ktery akorat zere vodu, ale treba neceho udrzbove mene narocneho (kere, stromy, popinave rostliny). praha 10 si sperkuje vrsovickou, ale svehlova pusobi dojmem tezke deprese. asfalt, sed, auta, reklamy, panelaky a nakupni centra. bravo.
Praha 10 nyní zaplatila výsadbu sukulentů v ulici v Olšinách - pokud se to chytne, tak se tento způsob obarvení tramvajové tratě bude používat všude, kde je to možné a finanční prostředky dovolí...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: Ten "dvojschod" vyrovnává rozdíl mezi výškou ostrůvku a výškou silnice, nemůže tam být tak velká zeď a s ním souvisí i ten půl metr o který je zábradlí od silnice vzdálené. Určitě to někdo zná přesněji jak to je.
-U toho zábradlí na OC Hostivař mě spíš kromě toho, že ho někdo sejme a pude snadněji opravit (čemuž napomáhá už to, že je segmentové) napadá to, že v zadní části se ostrůvek zužuje na šířku menší než umožňuje norma pro osazení zábradlí (?) a tím, že se posunulo z asfaltu na obrubník "dvojschodu" se šířka ostrůvku pro cestující opět zvětší na předpisovou šíři.
-Myslím, že měla být Dubečská již od začátku na znamení. Stejně k tomu jednou dopracuje.
-U toho zábradlí na OC Hostivař mě spíš kromě toho, že ho někdo sejme a pude snadněji opravit (čemuž napomáhá už to, že je segmentové) napadá to, že v zadní části se ostrůvek zužuje na šířku menší než umožňuje norma pro osazení zábradlí (?) a tím, že se posunulo z asfaltu na obrubník "dvojschodu" se šířka ostrůvku pro cestující opět zvětší na předpisovou šíři.
-Myslím, že měla být Dubečská již od začátku na znamení. Stejně k tomu jednou dopracuje.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sjezd a nájezd na TT je pouze pro vozidla údržby DP, rozhodně není koncipován pro provoz KB autobusů.gabuliatko píše:Mám jiný dotaz, tuší někdo proč 119 má samostatnou zastávku sídliště Červený vrch (směr Dejvická) a nezastavuje v tramvajové zastávce (když je tama nájezd a sjezd)pawel píše:-proc byla prakticky nova zastavka ricanova kompletne zlikvidovana a na stejnem miste postavena znovu?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale řekl bych, že sjezd/nájezd je dosti nouzové povahy a ani osovka nebude na toto připravena. Další věc, že v koleji ZC už je trávník a takový kloub si rád nadběhne. Je tam obrubník, možná zkosený, ale je. Proč se s tím nepočítalo, to už ti nepovím, (za sebe předpokládám, že v této relaci nevzniká nijak masivní potřeba tvorby přestupní hrany) jen odhaduji, proč tomu tak není za stávajícího stavugabuliatko píše:Mám jiný dotaz, tuší někdo proč 119 má samostatnou zastávku sídliště Červený vrch (směr Dejvická) a nezastavuje v tramvajové zastávce (když je tama nájezd a sjezd)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Protože se hrabalo do podloží (možná se i měnila stopa a niveleta) a zastávka by všemu jen překážela. Nakolik se použily věci z púvodní zastávky ví jen zhotovitel.pawel píše:-proc byla prakticky nova zastavka ricanova kompletne zlikvidovana a na stejnem miste postavena znovu?
Mám jiný dotaz, tuší někdo proč 119 má samostatnou zastávku sídliště Červený vrch (směr Dejvická) a nezastavuje v tramvajové zastávce (když je tama nájezd a sjezd)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
pawel: Asfalt podle mě trvanlivější je, ale ne litý, nýbrž ten co se nasype a válcuje. Taky je hladší.
Dvojschod vyplývá z neschopnosti udělat vyšší obrubník nebo zídku, když je vyšší nástupiště. Zbytečně zabírá místo na šířku.
Dvojschod vyplývá z neschopnosti udělat vyšší obrubník nebo zídku, když je vyšší nástupiště. Zbytečně zabírá místo na šířku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zrovna jsem na to koukal: l.22 zrychlila z Bílé Hory na Hostivař z 67 na 65 min.Karosák píše:S časem taky "nevidím problém"-vykáže se to po minutě, nebo zkrátka ořeže, a bude zrychleno. No a buď se to nechá vyhnít, nebo se pak přimhouří oko a čas se doplní do nerekonstruovaného úseku, např. Hostivařská-NH
Pak jsem kouknul na ty reko úseky směrem ZC: Jak Bělohorská, tak Hostivař zrychleny o 1 minutu. Provedeno tak, že Říčanova - Vypich a Na Padesátém - Zahr.Město mínus 1. Pak ještě nějaké šoupání minutek sem a tam.
Hlavně v Hostíku bych řekl, že si dost věří: +2 zastávky a semafor, ale chápu, že po RTT se musí vykázat zrychlení dopravy.
No ale třeba pro nás chystají překvapení v podobě dokonale fungující preference na Švehlově.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To jistě, ale soudruh kaštan má lepší přestup z autobusu na metrotramvaj. (obráceně to nikoho nesmí ani napadnout)9001 píše:Bobík: Ještě navíc, když tam je kolona tam od 8 do půl devátý jinak tam busy nemají ani vteřinu zpoždění...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobík: Ještě navíc, když tam je kolona tam od 8 do půl devátý jinak tam busy nemají ani vteřinu zpoždění...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
petr91 - to "tohle" tipuju vzniklo tak, že se dopředu počítá, že to tam nějakej jouda dřív nebo později zramluje, tak asi aby se snáze vyměnil jen ten konec.
Co mě ale neskutečně sejší je skutečnost, že se na zastávku Zahradní město ani nehráblo. Ano, vím, bude se dělat (- výhledově - možná - někdy - bude-li Mars s Měsícem v konjukci - v některé další pětiletce -) společně s železnicí a podjezdem. ALE - zastávku v oblouku se standardní osovkou, do který nějakej Ynteligent ( určitě s nejmíň pěti vejškama z Plzně) poslal i autobusy, navíc kloubový, považuju za největší "voser" na celý trati. A to, že to tam zůstalo, mi o tom, jak to "zodpovědní" myslí s bezpečností vážně, docela dost vypovídá.
Co mě ale neskutečně sejší je skutečnost, že se na zastávku Zahradní město ani nehráblo. Ano, vím, bude se dělat (- výhledově - možná - někdy - bude-li Mars s Měsícem v konjukci - v některé další pětiletce -) společně s železnicí a podjezdem. ALE - zastávku v oblouku se standardní osovkou, do který nějakej Ynteligent ( určitě s nejmíň pěti vejškama z Plzně) poslal i autobusy, navíc kloubový, považuju za největší "voser" na celý trati. A to, že to tam zůstalo, mi o tom, jak to "zodpovědní" myslí s bezpečností vážně, docela dost vypovídá.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
hostivar: ze je to jednoduche a lacine, to mi samo o sobe nevadi, ale ze je to udelane osklive (detaily), to uz je skoda. v jednoduchosti je krasa, ale v nasem pripade se to tyka jen samotnych koleji, ktere musi chte nechte sledovat hezke linie, ne jako obrubniky (viz tenhle hnus http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_P ... 800013.jpg) a zabradli (foto viz vyse). nebyt sklenenych cekaren, pripada mi to jako 80. léta v NDR.
jeste par dotazu k zastavkam na novostavbach:
-je asfalt doopravdy o tolik levnejsi a trvanlivejsi nez nejaka forma dlazby?
-dusledna absence cekaren z centra: vychazi DPP z predstavy, ze cestujici, co nastupuji ve smeru zc, jsou z nejakeho duvodu menecenni? pritom jeste donedavna tomu tak uplne nebylo. a zrovna z centra se nelze spolehnout na JR. kolikrat uz jsem se nacekal v desti na brevnovskem klasteru smer vypich.
-proc je casto zastavka na jakemsi 'dvojschodu'?
-proc byla prakticky nova zastavka ricanova kompletne zlikvidovana a na stejnem miste postavena znovu?
-obsahuji zastavky na rekonstruovanych tratich alespon pripravu na infopanel s odjezdy, ktery je bezny v berline, vidni, varsave i budapesti? (privedeni prislusneho kabelu, kdyz uz se kopalo)
-existuje nejaky jednotny standard z hlediska dlazdeni/nedlazdeni, prechodu, mist pro prechazeni? odpovim si sam: ne. vyjma retro zabradli, retro oznacniku a retro pruhu.
a nechapu MC, proc se nedomluvi s DP na nejake te zeleni - ne ve forme travniku, ktery akorat zere vodu, ale treba neceho udrzbove mene narocneho (kere, stromy, popinave rostliny). praha 10 si sperkuje vrsovickou, ale svehlova pusobi dojmem tezke deprese. asfalt, sed, auta, reklamy, panelaky a nakupni centra. bravo.
jeste par dotazu k zastavkam na novostavbach:
-je asfalt doopravdy o tolik levnejsi a trvanlivejsi nez nejaka forma dlazby?
-dusledna absence cekaren z centra: vychazi DPP z predstavy, ze cestujici, co nastupuji ve smeru zc, jsou z nejakeho duvodu menecenni? pritom jeste donedavna tomu tak uplne nebylo. a zrovna z centra se nelze spolehnout na JR. kolikrat uz jsem se nacekal v desti na brevnovskem klasteru smer vypich.
-proc je casto zastavka na jakemsi 'dvojschodu'?
-proc byla prakticky nova zastavka ricanova kompletne zlikvidovana a na stejnem miste postavena znovu?
-obsahuji zastavky na rekonstruovanych tratich alespon pripravu na infopanel s odjezdy, ktery je bezny v berline, vidni, varsave i budapesti? (privedeni prislusneho kabelu, kdyz uz se kopalo)
-existuje nejaky jednotny standard z hlediska dlazdeni/nedlazdeni, prechodu, mist pro prechazeni? odpovim si sam: ne. vyjma retro zabradli, retro oznacniku a retro pruhu.
a nechapu MC, proc se nedomluvi s DP na nejake te zeleni - ne ve forme travniku, ktery akorat zere vodu, ale treba neceho udrzbove mene narocneho (kere, stromy, popinave rostliny). praha 10 si sperkuje vrsovickou, ale svehlova pusobi dojmem tezke deprese. asfalt, sed, auta, reklamy, panelaky a nakupni centra. bravo.