Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
vrsovice nadhera. davam za jedna! podobne kvalitni uceleny ulicni prostor v praze neni, snad s vyjimkou karmelitske. skoda, ze P6 je zcela mimo a nevyuzila prilezitosti se letos vrhnout na belohorskou.
z cyklovidne delate drama. je dobre, ze kolo nemusi po kolejich (do kopce by zbytecne zdrzovalo - z kopce to nevadi, takze ze tam cykloviden neni) ani po dlazbe zastavkoveho mysu. podel stanicujici tramvaje si dovoli jezdit jen minimum lidi - blbcu, stejne jako to dela jen minimum ridicu aut.
z cyklovidne delate drama. je dobre, ze kolo nemusi po kolejich (do kopce by zbytecne zdrzovalo - z kopce to nevadi, takze ze tam cykloviden neni) ani po dlazbe zastavkoveho mysu. podel stanicujici tramvaje si dovoli jezdit jen minimum lidi - blbcu, stejne jako to dela jen minimum ridicu aut.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Podle naší policie by chodci nevěděli, že při čekání na tramvaj musí uhnout cyklistům a vznikali by kolizní situace.ElWapp píše:Proč nemůžou ta kola jezdit mezi chodníkem a zastávkovým ostrůvkem a místo toho se vymýšlí toto?
Že je to takhle ještě horší, že na ten klín budou najíždět auta, že hrozí srážky cyklistů a vystupujících z tramvaje, jaksi policajty nezajímá
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pochybuju že takto nějakej cykloterorista pojede, maximálně když bude v zastávce tramvaj s otevřenýma dveřma, což je celkem v běžné.
Ale ti největší cyklofrajeři předjíždí tramvaj zleva. Předjet tramvaj zleva si nedovolí tak často řidiči aut, jako kolisti.
PS: Proti těm pár slušnejm nic nemám
Ale ti největší cyklofrajeři předjíždí tramvaj zleva. Předjet tramvaj zleva si nedovolí tak často řidiči aut, jako kolisti.
PS: Proti těm pár slušnejm nic nemám
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proč nemůžou ta kola jezdit mezi chodníkem a zastávkovým ostrůvkem a místo toho se vymýšlí toto?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes spatřeny první stopy po vetřelci z řad IAD (úplně první 20.9.2014 však byl ještě v době, kdy v úseku V Předpolí-Pod Rapidem byla pouze hlína s pískem, před položení trávníku se pouze hlína zarovnala.) Na zastávce Krymská DC již vzniká cyklovídeňka první svého druhu v Praze.9001 píše:Dáme sázky jak dlouho trávník vydrží? Jako podsázky můžeme dát typ vozidla, které tam skončí jako první...
Více fotek: http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Zasta ... _Olsinach/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jak vidím (http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14092334432), můžeme si škrtnout další OR. Trvalo to dlouho, ale dočkali jsme se.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dávám 14 dnů max, než to nějakej nervóza s SUVéčkem co "hrozněnutněužjsemtammělbejt spěchá" při objíždění taxikáře nebo dodávkáře parkujícího v druhý řadě alespoň částečně rozvorá...9001 píše:Dáme sázky jak dlouho trávník vydrží? Jako podsázky můžeme dát typ vozidla, které tam skončí jako první...
Na Průběžný nebo Břevnově (teď přesně nevim kde jsem to zahlíd) už takovýhle stopy bohužel jsou. Naštěstí orba není nijak hluboká, drny nepoškozeny, jen vyjetá malá rýha.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Za mě trávník vypadá luxusně, ale ty rozházené panely u pasti na medvědy dojem silně kazí... Jenom ta praktičnost v tomhle místě...
Dáme sázky jak dlouho trávník vydrží? Jako podsázky můžeme dát typ vozidla, které tam skončí jako první...
Dáme sázky jak dlouho trávník vydrží? Jako podsázky můžeme dát typ vozidla, které tam skončí jako první...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A po volbách budou i bonsaje
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sukulenty?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnes (19.9.2014) dokončeno položení travního koberce v ulici V Olšinách.
edit: + jedna fotka ze dne 20.9.2014Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No je fakt, že už jsem asi 2 roky nikde nebyl, ale co si pamatuju z posledně Norimberg, Vídeň, Linz - neřikám, že tam nikde nebyly překážky, ale byly prostě tak nějak "lidské". Poslední cesta po Zahraďáku a Břevnově mi přišla jak kdybych byl v lágru.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tohle prostě není pravda. Ten obdivovaný západ mám projetý dost dobře a nezřídka se tam setkávám se stejnými řešeními, co se tu kritizují. tlačítka, zetka, zábradlí, vše tam je také. Ano, v historických centrech (pokud jsou) a užších ulicích, je veřejný prostor udělaný dobře. Ale mimo je to mnohem horší a extrémně přizpůsobeno automobilům. V některých ohledech si ještě můžem gratulovat. Právě ty rušné několikaproudovky se v zahraničí vyskytují často mnohonásobně více než v Praze a zatímco zde můžete chybně instalovaný semafor na přechodu přes 1 pruh ignorovat, tak přes 4pruh, s intenzitami jako u nás na magistrále, prostě nepřejdete. Jenže tam ty magistrály mají v celém městě. Praha má většinu ulic de facto pouze 1+1 pruh, což je její velká výhoda.kruťák píše: Ač jsme členy EU, a tedy máme (přibližně) stejné předpisy jako země západně od nás, nepamatuju si za našimi hranicemi, že by v celém městě byly zastávky obehnány div ne ostnatým drátem. Možná někde u rušné několikaproudovky, ale jinak má člověk tak nějak volnost a ty ulice mu jsou tak nějak "otevřeny". U nás člověk vystoupí a je hnán přesně předepsanou cestou k semaforu, zmáčkne čudl, počká, přejde přesně nalajnovaným Zetkem a pokračuje stejně zabarikádovaným chodníkem... Ale jo, jsem rád, že všichni mají takovou starost o naši bezpečnost...
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenže proti nim stojí organizace, která by nejradši jakýkoliv přechod regulovala semaforem, protože údajně lidé nejsou schopni přejít bezpečně ulici. Tyhle dvě skupinky by se měli potkat někde na poli za městem a vyřídit si to ručně stručně, protože pokud při každé stavbě vyhrají tak trochu obě strany, trpíme všichni. A rozhodně nemůžeme čekat od politiků, že by se definitivně přiklonili k nějaké straně.FiJi píše:Přesně o to, aby to takhle nebylo, se snaží některá z těch občanských sdružení, o kterých někdo tvrdí, že jen blokují potřebné stavby.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud se to dělá správně, je výsledkem to nejlepší možné řešení. Kdyby se to tak nedělalo, nemám ani to, co máme dnes.kruťák píše:Problém vidím v tom, že se musíme ohlížet na všechny, abychom nikoho nepoškodili, neurazili, nebo jinému naopak nenadržovali.
Přesně o to, aby to takhle nebylo, se snaží některá z těch občanských sdružení, o kterých někdo tvrdí, že jen blokují potřebné stavby.kruťák píše:jinak má člověk tak nějak volnost a ty ulice mu jsou tak nějak "otevřeny". U nás člověk vystoupí a je hnán přesně předepsanou cestou k semaforu, zmáčkne čudl, počká, přejde přesně nalajnovaným Zetkem a pokračuje stejně zabarikádovaným chodníkem...