Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2385
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 24.9.2014 21:42

vrsovice nadhera. davam za jedna! :) podobne kvalitni uceleny ulicni prostor v praze neni, snad s vyjimkou karmelitske. skoda, ze P6 je zcela mimo a nevyuzila prilezitosti se letos vrhnout na belohorskou.
z cyklovidne delate drama. je dobre, ze kolo nemusi po kolejich (do kopce by zbytecne zdrzovalo - z kopce to nevadi, takze ze tam cykloviden neni) ani po dlazbe zastavkoveho mysu. podel stanicujici tramvaje si dovoli jezdit jen minimum lidi - blbcu, stejne jako to dela jen minimum ridicu aut.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 24.9.2014 20:53

ElWapp píše:Proč nemůžou ta kola jezdit mezi chodníkem a zastávkovým ostrůvkem a místo toho se vymýšlí toto?
Podle naší policie by chodci nevěděli, že při čekání na tramvaj musí uhnout cyklistům a vznikali by kolizní situace.
Že je to takhle ještě horší, že na ten klín budou najíždět auta, že hrozí srážky cyklistů a vystupujících z tramvaje, jaksi policajty nezajímá :-(

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 24.9.2014 20:33

Pochybuju že takto nějakej cykloterorista pojede, maximálně když bude v zastávce tramvaj s otevřenýma dveřma, což je celkem v běžné.
Ale ti největší cyklofrajeři předjíždí tramvaj zleva. Předjet tramvaj zleva si nedovolí tak často řidiči aut, jako kolisti.
PS: Proti těm pár slušnejm nic nemám :wink:

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 543
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 24.9.2014 19:51

Proč nemůžou ta kola jezdit mezi chodníkem a zastávkovým ostrůvkem a místo toho se vymýšlí toto?

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 24.9.2014 19:42

9001 píše:Dáme sázky jak dlouho trávník vydrží? :lol: Jako podsázky můžeme dát typ vozidla, které tam skončí jako první...
Dnes spatřeny první stopy po vetřelci z řad IAD (úplně první 20.9.2014 však byl ještě v době, kdy v úseku V Předpolí-Pod Rapidem byla pouze hlína s pískem, před položení trávníku se pouze hlína zarovnala.)
V Olšinách 24_9_.jpg
Na zastávce Krymská DC již vzniká cyklovídeňka první svého druhu v Praze.
Krymská I.jpg
Krymská II.jpg

Více fotek: http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Zasta ... _Olsinach/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 24.9.2014 8:21

Jak vidím (http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=14092334432), můžeme si škrtnout další OR. Trvalo to dlouho, ale dočkali jsme se. :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 23.9.2014 7:19

9001 píše:Dáme sázky jak dlouho trávník vydrží? :lol: Jako podsázky můžeme dát typ vozidla, které tam skončí jako první...
Dávám 14 dnů max, než to nějakej nervóza s SUVéčkem co "hrozněnutněužjsemtammělbejt spěchá" při objíždění taxikáře nebo dodávkáře parkujícího v druhý řadě alespoň částečně rozvorá... 8-)
Na Průběžný nebo Břevnově (teď přesně nevim kde jsem to zahlíd) už takovýhle stopy bohužel jsou. Naštěstí orba není nijak hluboká, drny nepoškozeny, jen vyjetá malá rýha.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.9.2014 22:23

Za mě trávník vypadá luxusně, ale ty rozházené panely u pasti na medvědy dojem silně kazí... Jenom ta praktičnost v tomhle místě...

Dáme sázky jak dlouho trávník vydrží? :lol: Jako podsázky můžeme dát typ vozidla, které tam skončí jako první...

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 22.9.2014 21:58

A po volbách budou i bonsaje :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.9.2014 20:47

Sukulenty? :smt119

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 19.9.2014 23:55

Dnes (19.9.2014) dokončeno položení travního koberce v ulici V Olšinách.
trávník V Olšinách.jpg
trávník V Olšinách3.jpg
edit: + jedna fotka ze dne 20.9.2014
trávník V Olšinách 4.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 19.9.2014 13:55

No je fakt, že už jsem asi 2 roky nikde nebyl, ale co si pamatuju z posledně Norimberg, Vídeň, Linz - neřikám, že tam nikde nebyly překážky, ale byly prostě tak nějak "lidské". Poslední cesta po Zahraďáku a Břevnově mi přišla jak kdybych byl v lágru.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 16.9.2014 14:16

kruťák píše: Ač jsme členy EU, a tedy máme (přibližně) stejné předpisy jako země západně od nás, nepamatuju si za našimi hranicemi, že by v celém městě byly zastávky obehnány div ne ostnatým drátem. Možná někde u rušné několikaproudovky, ale jinak má člověk tak nějak volnost a ty ulice mu jsou tak nějak "otevřeny". U nás člověk vystoupí a je hnán přesně předepsanou cestou k semaforu, zmáčkne čudl, počká, přejde přesně nalajnovaným Zetkem a pokračuje stejně zabarikádovaným chodníkem... Ale jo, jsem rád, že všichni mají takovou starost o naši bezpečnost...
Tohle prostě není pravda. Ten obdivovaný západ mám projetý dost dobře a nezřídka se tam setkávám se stejnými řešeními, co se tu kritizují. tlačítka, zetka, zábradlí, vše tam je také. Ano, v historických centrech (pokud jsou) a užších ulicích, je veřejný prostor udělaný dobře. Ale mimo je to mnohem horší a extrémně přizpůsobeno automobilům. V některých ohledech si ještě můžem gratulovat. Právě ty rušné několikaproudovky se v zahraničí vyskytují často mnohonásobně více než v Praze a zatímco zde můžete chybně instalovaný semafor na přechodu přes 1 pruh ignorovat, tak přes 4pruh, s intenzitami jako u nás na magistrále, prostě nepřejdete. Jenže tam ty magistrály mají v celém městě. Praha má většinu ulic de facto pouze 1+1 pruh, což je její velká výhoda.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 14.9.2014 10:14

FiJi píše:Přesně o to, aby to takhle nebylo, se snaží některá z těch občanských sdružení, o kterých někdo tvrdí, že jen blokují potřebné stavby.
Jenže proti nim stojí organizace, která by nejradši jakýkoliv přechod regulovala semaforem, protože údajně lidé nejsou schopni přejít bezpečně ulici. Tyhle dvě skupinky by se měli potkat někde na poli za městem a vyřídit si to ručně stručně, protože pokud při každé stavbě vyhrají tak trochu obě strany, trpíme všichni. A rozhodně nemůžeme čekat od politiků, že by se definitivně přiklonili k nějaké straně.

FiJi
Uživatel
Příspěvky: 33
Registrován: 29.11.2012 21:19

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od FiJi » 14.9.2014 9:59

kruťák píše:Problém vidím v tom, že se musíme ohlížet na všechny, abychom nikoho nepoškodili, neurazili, nebo jinému naopak nenadržovali.
Pokud se to dělá správně, je výsledkem to nejlepší možné řešení. Kdyby se to tak nedělalo, nemám ani to, co máme dnes.
kruťák píše:jinak má člověk tak nějak volnost a ty ulice mu jsou tak nějak "otevřeny". U nás člověk vystoupí a je hnán přesně předepsanou cestou k semaforu, zmáčkne čudl, počká, přejde přesně nalajnovaným Zetkem a pokračuje stejně zabarikádovaným chodníkem...
Přesně o to, aby to takhle nebylo, se snaží některá z těch občanských sdružení, o kterých někdo tvrdí, že jen blokují potřebné stavby.

Odpovědět