Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Martin: Jednoduše... Ukaž mi TT podobného typu bez metra... Hostivař 5 minut, Šárka 5 minut, Modřany 5 minut. Radlice, Ďáblice mají metro. Ano jediná vyjímka jsou ÚD, ale tam asi nebudeme polemizovat.
Navíc souhrný interval díky trasám obou busů je spíš scifi...
Navíc souhrný interval díky trasám obou busů je spíš scifi...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 125
- Registrován: 28.8.2013 10:29
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A proč by měla jezdit po 5 minutách? Pokud pojede jedna linka, tak standart 8min a v sedle 10min, víkend 7.5min/15min.
Jestli teda bude jezdit jen jedna linka...
A teď obyvatelé Malešice mají 133, 163 a 188, a nemyslím si že souhrný interval dává 15 minut.
Jestli teda bude jezdit jen jedna linka...
A teď obyvatelé Malešice mají 133, 163 a 188, a nemyslím si že souhrný interval dává 15 minut.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Naprosto nepochopen...
Řeším to v rovině, kdyby tam TT byla, tak lidé mají AUTOMATICKY nárok na interval 5 minut v sedle. Ted tam mají busy po 15. Malešice beru, protože se tam s TT počítá.
Takže tramvaj nějak extra změní návyky místních? Že budou chtít jet dál než za Želvu? Už chápeš posvátnost tramvají?
Řeším to v rovině, kdyby tam TT byla, tak lidé mají AUTOMATICKY nárok na interval 5 minut v sedle. Ted tam mají busy po 15. Malešice beru, protože se tam s TT počítá.
Takže tramvaj nějak extra změní návyky místních? Že budou chtít jet dál než za Želvu? Už chápeš posvátnost tramvají?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No já to zrovna v případě těch Malešic vidím dost chladně. Jako že by nebezpečí zavedení tramvaje bylo nějak bezprostřední. A s tím blahoslavenim nasi trakce také. Proto ten postoj.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Včera jsem byl v Bohnicích cosi zařizovat v Lidlu a čekaje na vyřízení jsem sledoval interval linky 200. Následně jsem po jejím použití přestoupil na 3 směr Palmovka. I když mám tramvaje rád tak cestovní komfort dostal na (po dveře již na Bulovce a BUS pruh na Stejskalově se nekonal takže hop skok za IAD). Ještě se v te 8508 něco pálilo (topení?) takže všechny okna otevřené.Karosák píše:I ty brepto...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
I ty brepto...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM: Ano posvátnost tramvají...
Von : Z každodenního života?
Vyhánění lidí na Kavalírce, aby přestoupili do tramvaje a pak do metra... i když to město stojí daleko víc peněz (náhrada SD budu soupravou T).
Malešice. Lidé mají nárok na bus po 15 v sedle, ale pokud by tam jela tramvaj, tak pod 10 minut, ale spíš pod 5 minut v sedle by interval nešel...
Nechut dělat společné "koridory" s busy na novostavbách...
Von : Z každodenního života?
Vyhánění lidí na Kavalírce, aby přestoupili do tramvaje a pak do metra... i když to město stojí daleko víc peněz (náhrada SD budu soupravou T).
Malešice. Lidé mají nárok na bus po 15 v sedle, ale pokud by tam jela tramvaj, tak pod 10 minut, ale spíš pod 5 minut v sedle by interval nešel...
Nechut dělat společné "koridory" s busy na novostavbách...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ví se už termín zahájení výluky Bělehradské ? Někde jsem četl duben/květen 2015 ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já bych se chtěl jen pozeptat, kde a jak se ta posvátnost tramvají projevuje. Prosím o nějaké praktické příklady z každodenního života.9001 píše:A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 23.2.2015 19:07, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
x 10 = fór století,9001 píše:...
A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...
...
protože kdyby platilo zvětšením zvýrazněné, tak se ty TRAMvaje nikde nemusí protahovat jen desítky centimetrů či i méně kolem zaparkovaných aut!!!
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proč musíme furt lítat z extrému do extrému? Nemáme snad jiné řešení než "tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta" a tramvajovou šmrnc modernost za stovky milionů? Běžné na západ o našeho rybníka? Zajimavé...Jenda1989 píše:Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Samozřejmě Barrandov udělal tramvajím velké renomé, že TT může vypadat úžasně, ale...Jenda1989 píše:Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
Za prvé to je drahé jak na stavbu, tak na údržbu.
Za druhé je potřeba zlepšit pohled na tramvaj, což se možná novému ROPIDu podaří, ale uvidíme...
A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...
Navíc jsem si nevšiml, že by se někde na západ stavěly extra moderní tramvajové tratě... Lepší přístřešky a kiosky ti dokážu udělat i za provozu...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak je to napsané ve dvou větách, takže bych to vyloženě nespojoval. V první větě se mluví o designu architekta Kotase a doufá, že je mu konec. A pak také doufá, že prodloužení "A" je finální tečkou za touto érou předimenzovaných předražených nesmyslně vedených tratí (Metro C, A a předimenzovaný Barrandov). Kotas je představitel této éry, to má společného s prodloužením Áčka do Motola.m@rtin píše:A co má společného Kotas s prodloužením Áčka do Motola?Looki píše:těm Kotasovým stanům je snad už konec. Doufám, že hrůznost prodloužení Áčka je jen finální tečkou týhle nesmyslný éry..
Alespoň takhle, jsem pochopil ten povzdech uživatele Looki.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co má společného Kotas s prodloužením Áčka do Motola?Looki píše:těm Kotasovým stanům je snad už konec. Doufám, že hrůznost prodloužení Áčka je jen finální tečkou týhle nesmyslný éry..