Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.2.2015 9:13

Martin: Jednoduše... Ukaž mi TT podobného typu bez metra... Hostivař 5 minut, Šárka 5 minut, Modřany 5 minut. Radlice, Ďáblice mají metro. Ano jediná vyjímka jsou ÚD, ale tam asi nebudeme polemizovat.

Navíc souhrný interval díky trasám obou busů je spíš scifi...

martin8211
Uživatel
Příspěvky: 125
Registrován: 28.8.2013 10:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od martin8211 » 24.2.2015 8:49

A proč by měla jezdit po 5 minutách? Pokud pojede jedna linka, tak standart 8min a v sedle 10min, víkend 7.5min/15min.
Jestli teda bude jezdit jen jedna linka...

A teď obyvatelé Malešice mají 133, 163 a 188, a nemyslím si že souhrný interval dává 15 minut.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.2.2015 8:42

Karosák: Naprosto nepochopen...

Řeším to v rovině, kdyby tam TT byla, tak lidé mají AUTOMATICKY nárok na interval 5 minut v sedle. Ted tam mají busy po 15. Malešice beru, protože se tam s TT počítá.

Takže tramvaj nějak extra změní návyky místních? Že budou chtít jet dál než za Želvu? Už chápeš posvátnost tramvají?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 24.2.2015 7:49

No já to zrovna v případě těch Malešic vidím dost chladně. Jako že by nebezpečí zavedení tramvaje bylo nějak bezprostřední. A s tím blahoslavenim nasi trakce také. Proto ten postoj.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 24.2.2015 7:14

Karosák píše:I ty brepto...
Včera jsem byl v Bohnicích cosi zařizovat v Lidlu a čekaje na vyřízení jsem sledoval interval linky 200. Následně jsem po jejím použití přestoupil na 3 směr Palmovka. I když mám tramvaje rád tak cestovní komfort dostal na :zadnice (po dveře již na Bulovce a BUS pruh na Stejskalově se nekonal takže hop skok za IAD). Ještě se v te 8508 něco pálilo (topení?) takže všechny okna otevřené.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 24.2.2015 5:44

I ty brepto...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.2.2015 21:40

MM: Ano posvátnost tramvají...

Von : Z každodenního života?
Vyhánění lidí na Kavalírce, aby přestoupili do tramvaje a pak do metra... i když to město stojí daleko víc peněz (náhrada SD budu soupravou T).
Malešice. Lidé mají nárok na bus po 15 v sedle, ale pokud by tam jela tramvaj, tak pod 10 minut, ale spíš pod 5 minut v sedle by interval nešel...
Nechut dělat společné "koridory" s busy na novostavbách...

Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 23.2.2015 18:28

Ví se už termín zahájení výluky Bělehradské ? Někde jsem četl duben/květen 2015 ?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.2.2015 17:35

9001 píše:A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...
Já bych se chtěl jen pozeptat, kde a jak se ta posvátnost tramvají projevuje. Prosím o nějaké praktické příklady z každodenního života. 8-)
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 23.2.2015 19:07, celkem upraveno 1 x.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 23.2.2015 17:22

9001 píše:...
A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...
...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: x 10 = fór století,
protože kdyby platilo zvětšením zvýrazněné, tak se ty TRAMvaje nikde nemusí protahovat jen desítky centimetrů či i méně kolem zaparkovaných aut!!!

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 23.2.2015 17:18

Jenda1989 píše:Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
Proč musíme furt lítat z extrému do extrému? Nemáme snad jiné řešení než "tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta" a tramvajovou šmrnc modernost za stovky milionů? Běžné na západ o našeho rybníka? Zajimavé...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.2.2015 16:56

Jenda1989 píše:Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
Samozřejmě Barrandov udělal tramvajím velké renomé, že TT může vypadat úžasně, ale...

Za prvé to je drahé jak na stavbu, tak na údržbu.
Za druhé je potřeba zlepšit pohled na tramvaj, což se možná novému ROPIDu podaří, ale uvidíme...

A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...

Navíc jsem si nevšiml, že by se někde na západ stavěly extra moderní tramvajové tratě... Lepší přístřešky a kiosky ti dokážu udělat i za provozu...

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 23.2.2015 16:47

Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 23.2.2015 12:56

m@rtin píše:
Looki píše:těm Kotasovým stanům je snad už konec. Doufám, že hrůznost prodloužení Áčka je jen finální tečkou týhle nesmyslný éry..
A co má společného Kotas s prodloužením Áčka do Motola?
Tak je to napsané ve dvou větách, takže bych to vyloženě nespojoval. V první větě se mluví o designu architekta Kotase a doufá, že je mu konec. A pak také doufá, že prodloužení "A" je finální tečkou za touto érou předimenzovaných předražených nesmyslně vedených tratí (Metro C, A a předimenzovaný Barrandov). Kotas je představitel této éry, to má společného s prodloužením Áčka do Motola.

Alespoň takhle, jsem pochopil ten povzdech uživatele Looki.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 23.2.2015 11:21

Looki píše:
kruťák píše:Mně se strašně líbí, jak na těch vizualizaích je to samá zeleň, skoro žádná auta a hlavně - žádné semafory. Jak to bude ve výsledku skutečně vypadat, je asi každému jasné :roll:

Takto bych to viděl reálněji :D
Obrázek
těm Kotasovým stanům je snad už konec. Doufám, že hrůznost prodloužení Áčka je jen finální tečkou týhle nesmyslný éry..
A co má společného Kotas s prodloužením Áčka do Motola?

Odpovědět