Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 23.2.2015 17:18

Jenda1989 píše:Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
Proč musíme furt lítat z extrému do extrému? Nemáme snad jiné řešení než "tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta" a tramvajovou šmrnc modernost za stovky milionů? Běžné na západ o našeho rybníka? Zajimavé...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.2.2015 16:56

Jenda1989 píše:Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.
Samozřejmě Barrandov udělal tramvajím velké renomé, že TT může vypadat úžasně, ale...

Za prvé to je drahé jak na stavbu, tak na údržbu.
Za druhé je potřeba zlepšit pohled na tramvaj, což se možná novému ROPIDu podaří, ale uvidíme...

A především musí zmizet posvátnost tramvají, která se nyní poměrně hodně buduje...

Navíc jsem si nevšiml, že by se někde na západ stavěly extra moderní tramvajové tratě... Lepší přístřešky a kiosky ti dokážu udělat i za provozu...

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 23.2.2015 16:47

Vážení kolegové,
nechci s Vámi moc polemizovat, ale ty tramvajové stanice na Sídl. Barrandov narozdíl od trati na Sídl. Modřany mají když nic jiného tak alespoň šmrnc modernosti, který je běžný na západ od toho našeho rybníka. Jestli se někomu líbí tramvajové sloupky a přístřešky alá 70. léta, tak mu v tom samozřejmně nebráním.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 23.2.2015 12:56

m@rtin píše:
Looki píše:těm Kotasovým stanům je snad už konec. Doufám, že hrůznost prodloužení Áčka je jen finální tečkou týhle nesmyslný éry..
A co má společného Kotas s prodloužením Áčka do Motola?
Tak je to napsané ve dvou větách, takže bych to vyloženě nespojoval. V první větě se mluví o designu architekta Kotase a doufá, že je mu konec. A pak také doufá, že prodloužení "A" je finální tečkou za touto érou předimenzovaných předražených nesmyslně vedených tratí (Metro C, A a předimenzovaný Barrandov). Kotas je představitel této éry, to má společného s prodloužením Áčka do Motola.

Alespoň takhle, jsem pochopil ten povzdech uživatele Looki.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 23.2.2015 11:21

Looki píše:
kruťák píše:Mně se strašně líbí, jak na těch vizualizaích je to samá zeleň, skoro žádná auta a hlavně - žádné semafory. Jak to bude ve výsledku skutečně vypadat, je asi každému jasné :roll:

Takto bych to viděl reálněji :D
Obrázek
těm Kotasovým stanům je snad už konec. Doufám, že hrůznost prodloužení Áčka je jen finální tečkou týhle nesmyslný éry..
A co má společného Kotas s prodloužením Áčka do Motola?

Uživatelský avatar
Looki
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 02.12.2010 11:29
Bydliště: Praha 6

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Looki » 23.2.2015 10:53

kruťák píše:Mně se strašně líbí, jak na těch vizualizaích je to samá zeleň, skoro žádná auta a hlavně - žádné semafory. Jak to bude ve výsledku skutečně vypadat, je asi každému jasné :roll:

Takto bych to viděl reálněji :D
Obrázek
těm Kotasovým stanům je snad už konec. Doufám, že hrůznost prodloužení Áčka je jen finální tečkou týhle nesmyslný éry..

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 23.2.2015 10:02

von Špilberk píše:
Petrpes píše:Mě by spíš potěšila reko a fyzické oddělení tramvaje od IAD (bumlík) od Výstaviště ke křižovatce s Bubenskou, alespoň...
To je vidět, že sis neprostudoval obrázky k článku o rychlodráze k Letišti. U Výstaviště se čeká na úplnou přestavbu prostoru. 8-)
A silnice povede jinudy.
tyhle obrazky jsou naprosta megalomanie a la kotas a ODS na radnicich. takze 90./00. leta. urbanisticky je to zcela prezite (80. leta). to uz je vse minulosti, takze nelze ocekavat, ze se tahle prisernost postavi. podle me budou zmeny podstatne strizlivejsi.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 22.2.2015 12:29

Petrpes píše:Tak že U Výstaviště i na Nádražní se zkrátka bude další desetiletí čekat... =D>
Neříkám dělat tam W tram, to neee, ale slušnou trať a U Výstaviště i bumlíky, to mohlo být fakt dávno.
V Nádražní ulici má Praha 5 dohodu s Dopravním podnikem a IPR na rekonstrukci tramvajové trati do roku 2018. Úsek od nádraží na Lihovar je celkem stabilizovaný. V blízké době musíme vyřešit podobu přednádražního prostoru i s ohledem na blížící se integraci PID a SID.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 22.2.2015 11:47

Mně se strašně líbí, jak na těch vizualizaích je to samá zeleň, skoro žádná auta a hlavně - žádné semafory. Jak to bude ve výsledku skutečně vypadat, je asi každému jasné :roll:

Takto bych to viděl reálněji :D
Obrázek
Naposledy upravil(a) kruťák dne 22.2.2015 12:55, celkem upraveno 1 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.2.2015 11:45

S kladnodráhou to bylo historicky různé, v archivu územních plánů je možno vidět i nápad protáhnout ji z Buben do průmyslové zóny ve Vysočanech...
Tato oblast Holešovic je prostě zakletá. Neustále se tam na něco čeká a kvůli tomu nedělá. V 80. letech se předpokládala zásadní přestavba místa, bouralo se víc než bylo nutné, a skončilo na půl cesty. Máme tam spletenec naprosto nenavazujících starých a nových struktur. Protože se předpokládá, že se Bubenská bude překládat a rozšiřovat, dlabe se na nějakou rekonstrukci Partyzánské u Zátor, dokonce i nedávno při rekonstrukci tramvajové trati. Protože se předpokládá stavba kladnodráhy, dlabe se na kultivaci prostoru u výstaviště. Železniční trať mezi Bubny a Stromovkou se rekonstruovat asi nebude vůbec, protože jí akce koridor i akce kladnodráha míjejí, takže ten úzký a nízký podjezd Partyzánské, i ten ještě užší podjezd za elektrárnou, asi zůstanou navěky. Atd.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 22.2.2015 11:33

Tak že U Výstaviště i na Nádražní se zkrátka bude další desetiletí čekat... =D>
Neříkám dělat tam W tram, to neee, ale slušnou trať a U Výstaviště i bumlíky, to mohlo být fakt dávno.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.2.2015 11:11

On taky socík jeden čas plánoval likvidaci Masaryčky a Bubnů. Takže by kladnodráha končila už v Dejvicích.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 22.2.2015 12:38, celkem upraveno 2 x.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.2.2015 11:06

Ten dopravní problém je tam ještě ze socíku. V podstatě od doby, kdy se postavilo nové holešovické nádraží, a do Partyzánské se natáhla auta Vrbenského ulicí.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.2.2015 10:54

No, to já vím, ale takhle to nefunguje. Stavba kladnodráhy už taky byla několikrát na spadnutí. Tak se vždycky čekalo, a ono zase nic. 8-)
Tak se bude čekat dál.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.2.2015 10:42

von Špilberk píše:U Výstaviště se čeká na úplnou přestavbu prostoru. 8-)
Na kladnodráhu si ještě nejméně 10 let počkáme, zatímco mírná rekonstrukce ulice by mohla být hned. Vlastně už mohla být kdykoli předtím, protože dopravní problém tam je furt stejný, dnes je už několik desetiletí pozdě. Místa tam je dost (chodník z něhož je půlka nesmyslně zahražená) a patří městu.

Odpovědět