Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 08.3.2015 23:18
dejvk píše:Původní zpráva (tuším od ropidu?) říkala, že druhá etapa bude za provozu tram Dělnická-Orteňák...
Co říkala zpráva od Ropidu nevím, ale na letácích o výluce v tramvajích je to napsáno. Je tam upozornění, že po tomto datu bude okamžitě následovat 2. etapa výluky.
Na druhou stranu je pravda, že je to pro lidi poněkud matoucí. Jednodušší by mi přišlo, že "od - do" nebudou tam a tam jezdit tramvaje s případnou poznámkou, že "od - do tehdy" bude NAD jezdit tak a tak a "od tehdy - do" bude jezdit takhle a tudy.
-
dejvk
- Uživatel
- Příspěvky: 36
- Registrován: 08.8.2012 11:39
Příspěvek
od dejvk » 08.3.2015 19:45
Původní zpráva (tuším od ropidu?) říkala, že druhá etapa bude za provozu tram Dělnická-Orteňák. Ale už dříve P7 slíbila během reko udělat vídeňskou U Průhonu, tam se ale doteď nekoplo a teprve dneska se tam objevily vyrovnané chodníkové zátarasy.
(a autobus se mění jen na příští týden, pak by měl jet jako dnes)
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 08.3.2015 19:37
To neni prodluzovani, na webu byla zminena pouze 1. etapa, po ktere se mirne upravuje nahradni bus doprava (uzavirka prejezdu u zastavky Ortenovo namesti).
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 06.3.2015 15:07
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
von Špilberk
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Příspěvek
od von Špilberk » 05.3.2015 16:45
a už se i betonuje...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fořtík » 05.3.2015 12:10
A já hlavně nevim, proč MMMilan "projektuje" něco o čem už je rozhodnuto... To je ten Milanův vševědoucí syndrom.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 05.3.2015 12:03
Umístění výhybek do těch oblouků smyčky ti změní geometrii a vynutí si to posun osy trochu na západ. Na to tam není místo, takže to nejde.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 05.3.2015 11:36
Sporilov byla ukazka naproste versiny vexli = az na ty do/z rozjezdovych/sjezdovych splitek je kazda jefnou vetvi v oblouku (a druhou v prime)! Kdyz jsem uvedl, ze navrh Petrin odvozuji od Sporilova, tsk si predstav, ze tedy prave uvedene plati i o vyhybkavh propojek koleji = kdyz koleje jsoj v obloku, tak ta propojka bude prima!
Prejezdy na Pa byla ukazka realnosti slozitejsi konstrukce, kdy v oblouku jsou obe vetve vexle.
Cele to bylo vyvraceni tveho tvrzeni, ze vexle nejde dat do oblouku!
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 05.3.2015 9:44
Na sporáku je těch deset metrů mezi hrotem a srdcovkou v přímé, na to na Hejrováku není místo. U vozovny je zase krásně vidět, jakou délku ty přejezdy zabírají, takže bys pak na vnitřní koleji na Hejrováku mezi hranicema měl místo max na jedno sólíčko, možná ani to ne.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 05.3.2015 9:18
Opakuji na vnejsi kolej (kde by byly vvyhybky prejezdu dal od sebe) se 2 15T musi vlezt na vnitrni by se vlezlo jen jedno ci 3 wany a mozna 2 soupravy RP
Vyhybky v oblouku jsou na mnkha mistech - obratiste Sporilov ci prejezdy u vrat PA.
Ukazka vyuziti maximalni kapacity stani trsmvaje na propojce koleji:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
thriller2
- Uživatel
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 19.2.2009 19:29
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od thriller2 » 05.3.2015 9:16
MMM no prostě ne. Sice sis to nakreslil, že máš mezi hranicema přes dvaatřicet metrů pro soupravu, ale ve skutečnosti jsou výhybky trochu delší a potřeboval bys ten kolejový přejezd posunout víc na západ, tj. do oblouku. A to nejde.
-
MM-Mikulovsky
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MM-Mikulovsky » 05.3.2015 8:25
no a kdyby se prece jen na vnitrni kolej nevlezly mezi 4 15T (presne pred a za 2 z nich stojici mezi soucasnymi zastavkami te koleje - viz prilohy) 2 propojovaci vyhybky s vnejsi koleji (respektive vlastni propojky - konce tech 15T by mohly stat mezi namezniky na tech vyhybkach vnitrni koleje), tak logicky by se nezkracoval odstavny prostor na krajich vnitrni koleje (v urovni zsstavek soucasnych a ponechanych na vnejsi koleji), ale mezi temi propojovacimi vyhybkami = na vnejsi koleji by se daly odstavit 2 15T, ale na vnitrni jen jedno (respektive 3 wany ci mozna tesne i 4 T).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Pepa z Nuslí
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pepa z Nuslí » 04.3.2015 22:44
MM-Mikulovsky píše:
zatímco na Plzeňské je potenciál "natáhnutí" cestujících z menšího či většího okolí kolem TT a tím její význam zvýšit
Neříkal bych to nahlas před obyvateli Cibulky.