Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.3.2015 21:04

Tak ono ORCO je už dlouho v háji, takže se ani nedá očekávat, že by vůbec tam něco rostlo = nemá smysl ani TT.

Navíc v plánech ORCO byla cena přes 72 mld a to byl rok 2008... Rozkopání W tramu a jeho napojení by bylo hodně malinká položka...

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Blaueminence » 22.3.2015 19:56

von Špilberk píše:Tak záhada křižovatky Plynární x Argentinská je vyřešena. Nebudou ani panely LRB, ani prefabrikát DP, normálně pokračuje w-tram.
Což fakticky znamená, že ne tak dávno avizovaná trať v Argentinské (nemůžu teď najít zdroj) kvůli plánované výstavbě na nádraží Bubny definitivně padá?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 22.3.2015 14:02

Tak záhada křižovatky Plynární x Argentinská je vyřešena. Nebudou ani panely LRB, ani prefabrikát DP, normálně pokračuje w-tram.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.3.2015 9:01

Víkendová oprava TT na Chodovské (http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/names ... -tramvaji/): nějaký výřez kolejnic, frézování vzdutého asfaltu...
chodovska.jpg
V Holešovicích se chystá dopravní značení pro rekonstrukci přejezdu:
AxP1.jpg
AxP2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 20.3.2015 16:37

Myslím, že je dobře, že se Nuselské schody před zavedením náhradní pěší dopravy hezky umyli :-D Plynaři už se dole zakousli do severního chodníku. Kolem Bruselské už jsou značky sítí. Podle učitelských novin Prahy 10 se dělníci objeví v horní části 4.5. aby se zrekonstruoval úsek Rumunská -Bruselská. To by mohli mít rychle a pak bych to pustil na Zvonařku B-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 19.3.2015 10:10

Pokud to je jako příprava na obnovu SSZ, kdy busy půjdou po kolejích, proč ne. Nejde jen o nějakou vteřinku, ale dle mne i o to, že kloub nezřídka stojí zalomený a nemůže nikam-nadjet si nemůže, bo u kolejí (krom obrubníku) přesně v tom místě nadjetí stojí masna a na rohu pekař, nebo někdo, kdo si "šel jenom..." Velmi podobné je to i na výjezdu z Petrohradské (kdo ví, čeho se dočkáme tam při rtt, taková společná Bohemians...). Z tohoto pohledu mi to pak rozhodně nepřijde jako zbytečnost pro pár vteřinek. Pokud se ušetří, tak proč ne, to zásobování tam bude pořád, takže je určitě přínos zlepšit problematické místo pro kloub ;-)

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 18.3.2015 18:42

9001:
Jo, po kolejích od Hroudy až sem. Jestli to tak bude, netuším, ale přijde mi to vcelku logický.

Taky mě ještě napadlo, že se tam bude něco kopat, a auta budou jezdit po kolejích

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.3.2015 18:40

ZXS91 píše:9001:
188 a 196 od Hroudy, každá vteřinka dobrá, nějaký auta by to předjelo
Takže by busy dojely až na SSZ a sjely až za křižovatkou?

Mě to upřímně přijde už směšné, že se kreslí BUS pruhy, kde ničemu nepomůžou a jsou jenom pro čárku...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 18.3.2015 18:31

9001:
188 a 196 od Hroudy, každá vteřinka dobrá, nějaký auta by to předjelo

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.3.2015 18:23

Kruták: Tohle je aspon to montované ne svařované.

ZXS91: Otázka je proč by tam bus sjížděl...

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 18.3.2015 18:16

petr91 píše:U přejezdu TT na křižovatce V Olšinách x U Nových vil se připravuje úprava obrubníků. Vysvětlí někdo důvod? Napadá mě jich hned několik, ale některé by potřebovali zásahy i na druhé straně přejezdu, kde překáží přechod.
Mě to podle fotek přijde, jako kdyby tam měl z kolejí sjíždět bus

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 18.3.2015 17:25

von Špilberk píše:Tak na Orteňák (směr Holešovice) se zase vrátil ostrůvek
Jó, kde bychom byli bez velice potřebného bezpečnostního zábradlí ve známých barvách =D>

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 18.3.2015 15:47

U přejezdu TT na křižovatce V Olšinách x U Nových vil se připravuje úprava obrubníků. Vysvětlí někdo důvod? Napadá mě jich hned několik, ale některé by potřebovali zásahy i na druhé straně přejezdu, kde překáží přechod.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.3.2015 15:45

Tak na Orteňák (směr Holešovice) se zase vrátil ostrůvek, i když širší a vyšší. Jakou podobu má mít zastávka směr Dělnická ale netuším, zatím je tam jen výkop. Koleje už chybí jen na hlavní křižovatce. Další fotky: http://www.prazsketramvaje.cz/showpage. ... 0318165444
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 18.3.2015 17:01, celkem upraveno 1 x.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.3.2015 10:38

Mám dotaz: Neví někdo, jestli na křižovatce Plynární x Argentinská bude w-tram nebo panely LRB :?:

Odpovědět