Někdo možná trpí stařeckou demencí a někdo "jen" demencí, že?MM-Mikulovsky píše:mám podezření na stařeckou demenci či Alzhaimera:
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ty máš asi fakt krátkou paměť - pomalu mám podezření na stařeckou demenci či Alzhaimera:Bobik píše:....Nábřeží (výtoň-Palačák) drží, protože trať víceméně jen s provozem tram, takže panely nerozbitý, v přímé a zřejmě dobře udělanej spodek, takže se do něj nemuselo moc šahat. proto se tam (z finančních důvodů) nejspíš zase vrátili. Čechův most to samý. Výstaviště je otázka času, než se rozpadne. Zatím drží spíše díky tomu, že tam kvůli mostům nemůže jezdit nic velkýho a těžkýho, co by to rozmlátilo. A jakýkoli jiný než nejnutnější zásah na Libeňáku je kvůli jeho stále nejisté budoucnosti jen vyhazování peněz. Ten most měl mít už pár let po opravě a ještě se na něj nešáhlo.
1.) Palačák-Výtoň pro cca únorovou realizaci (navíc v mrazech) - podkladní vrstva jen nějaký udusaný štěrk (asfalt se v té době nedělá a beton by v mínusových teplotách praskal), a přesto kupodivu opravdu drží
2.) staré BKV v úsecích Čech. most - Let. tunel a na Libeňáku byly položeny na nový asfalt
3.) "Výstaviště je otázka času, než se rozpadne. Zatím drží spíše díky tomu, že tam kvůli mostům nemůže jezdit nic velkýho a těžkýho" - tam se dřív rozpadnou žlaby držící kolejnice, protože "povrchové" BKV byly položeny na novou betonovou vrstvu/desku, která je (pro ušetření) nastavena vloženými jinak již nepoužitelnými starými BKV bez žlabů pro uchycení kolejnic!!!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: Nechceš mi snad tvrdit, že repanelizace s novým asfaltem v celé délce je dražší než w-tram?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Budem šetřit ať to stojí, co to stojí!!
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Milane, kvalitní repanelizace je stejně náročná - a drahá - jako reko úseku. Pokud se to má dělat pořádně, tedy aby to vydrželo, je potřeba udělat i podloží. A pak je samozřejmě nesmysl vracet tam panely, to už je z dlouhodobého hlediska lepší w-tram či tak něco. Jediné, na čem se ušetří, jsou ty vrácené panely, ovšem za cenu kratší životnosti, oproti jiným řešením. Dokonce si troufám tvrdit, že kvalitní reko je z dlouhodobého hlediska levnější než repanelizace. Akorát se z důvodů nedostatku peněz a rozpočtovému přežívání "ze dne na den" bohužel mnohde neprovede a jen se repanelizuje. Jenže pokud by kvalitní repanelizace znamenala akorát vyhození peněz z důvodu nejasné budoucnosti úseku, tak se logicky vymění je pár nejhorších panelů.
Nábřeží (výtoň-Palačák) drží, protože trať víceméně jen s provozem tram, takže panely nerozbitý, v přímé a zřejmě dobře udělanej spodek, takže se do něj nemuselo moc šahat. proto se tam (z finančních důvodů) nejspíš zase vrátili. Čechův most to samý. Výstaviště je otázka času, než se rozpadne. Zatím drží spíše díky tomu, že tam kvůli mostům nemůže jezdit nic velkýho a těžkýho, co by to rozmlátilo. A jakýkoli jiný než nejnutnější zásah na Libeňáku je kvůli jeho stále nejisté budoucnosti jen vyhazování peněz. Ten most měl mít už pár let po opravě a ještě se na něj nešáhlo.
Nábřeží (výtoň-Palačák) drží, protože trať víceméně jen s provozem tram, takže panely nerozbitý, v přímé a zřejmě dobře udělanej spodek, takže se do něj nemuselo moc šahat. proto se tam (z finančních důvodů) nejspíš zase vrátili. Čechův most to samý. Výstaviště je otázka času, než se rozpadne. Zatím drží spíše díky tomu, že tam kvůli mostům nemůže jezdit nic velkýho a těžkýho, co by to rozmlátilo. A jakýkoli jiný než nejnutnější zásah na Libeňáku je kvůli jeho stále nejisté budoucnosti jen vyhazování peněz. Ten most měl mít už pár let po opravě a ještě se na něj nešáhlo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hlavně Rašínovu nábř. jsem nevěřil, protože se dělalo v mrazech, ale drží. Výhoda kompletní repanelizace je, podle mne, v tom, že se opraví kompletně podloží. A když je dobré podloží, může repanelizace vydržet mnoho let. Kdežto flikovačka stylem jeden panel tady a jeden támhle vede k tomu, že za rok se to zkrátka propadne o ten jeden panel dál, na který se loni nešáhlo, protože ještě vypadal dobře.
Takže repanelizace Stírky má taky naději vydržet. A doufám, že na Revoluční bude taky kompletní repanelizace a Nádražní doufám taky.
Jinak: na Nádražní se mluví pořád o repanelizaci, ale Zlíchov má být RTT s w-tram. A doufám, že bude, protože je to potřeba jako sůl, a že se RTT Zlíchov nezabije kvůli Nádražní.
Takže repanelizace Stírky má taky naději vydržet. A doufám, že na Revoluční bude taky kompletní repanelizace a Nádražní doufám taky.
Jinak: na Nádražní se mluví pořád o repanelizaci, ale Zlíchov má být RTT s w-tram. A doufám, že bude, protože je to potřeba jako sůl, a že se RTT Zlíchov nezabije kvůli Nádražní.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dyť ty bkv trati, když byly celé nové, vydržely déle, ne?Bobik píše:Repanelizace je stejně záležitost tak na cca 3 roky, pak se stejně musí znovu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: nevidím, že by 4 mnou vyjmenované repanelizované úseky už zase znovu potřebovaly repanelizovat/rekonstruovat, byť (minimálně některé) slouží již alespoň (tebou uvedené) 3 roky
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 23.5.2015 19:04, celkem upraveno 1 x.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co si tím pomůžeš? Repanelizace je stejně záležitost tak na cca 3 roky, pak se stejně musí znovu. tak proč utrácet zbytečným stěhováním panelů, který to ještě můžou vydržet?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak on se na druhou stranu DÁVNO MOHL JINAK "ZAŘÍDIT" DPP - VLASTNĚ JAKO NA MNOHA JINÝCH MÍSTECH - MINIMÁLNĚ VE DVOU PŘÍPADECH S OBDOBNÝM PROBLÉMEM OČEKÁVANÉ PŘELOŽKY/OPRAVY ULICE/MOSTU I TT (Výtoň - Palačák, Výstaviště - Zátory/křiž. elektrárna, Čechův most - Let. tunel, Libeňák) = OPAKOVANĚ NELÁTAT JEN TY AKTUÁLNĚ NEJHORŠÍ MÍSTA, ALE 1X VYTÁHNOUT A ZNOVU POLOŽIT VŠECHNY PANELY BKV V CELÉM ÚSEKU
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Protože když to náhodou někdo osvícenější pochopí, nejdéle po volbách to tam můžeš jít vysvětlovat znovu. No já myslím, že když jim to nikdo neomlátí o hlavu na radě, tak MF nastiňovaný postup to jistí. Trošku to přikrmí metro hlídač a vono se to podá. Ale můžeme se už rovnou připravit, že se bude pak kopat do DP, že zbytečně utratil za novou trať, co se bude překládat. Nic mimo zažitý folklór nečekám :-S
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hmm, dobrej bordel. Praha 5 nechce povolovat výluky, bo je to věčný látání už nebaví, ale zároveň Praha 5 neumí říct, jak bude vypadat definitivní stav, aby se to teda mohlo udělat pořádně.
Proč mě to vlastně nepřekvapuje....
Proč mě to vlastně nepřekvapuje....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Již ani nevím proč, ale žiji v přesvědčení, že za (byť dočasnou) opravou (podepřením mostu a repanelizací TT) na Libeňáku může stejný postup některých kolegů!MF píše:.......... Ale já si myslím, že není problém si tam pozvat Drážní úřad, nebo Drážní inspekci, aby vykonala státní dozor a nařídila reko do určité doby, nebo zastavení provozu. Viz Vyšehradský tunel před lety.
Jinak - co porovnat situaci pražské TT v Nádražní ul.:
1.) s okolím někdejší pražské Rustonky - komunikace (silnice) se postavily ve výrazném předstihu před ještě ani nezapočatou novou výstavbou!
2.) s brněnskou TT v Plotní ulici - jenž loni pro svůj havarijní stav prošla REKO do zakrytých pražců s tím že po realizaci plánované přeložky této TT se minimálně části uvedené její nové konstrukce mohou demontovat a použít jinde!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No protože už to kolikátý rok DP látá. Mě by to taky nebavilo. Jenže když nikdo neví kdy ta zóna na Lihovaru začne vznikat a po jejím vzniku by tedy mělo dojít u k řádné renovaci tratě a ulice. Ale já si myslím, že není problém si tam pozvat Drážní úřad, nebo Drážní inspekci, aby vykonala státní dozor a nařídila reko do určité doby, nebo zastavení provozu. Viz Vyšehradský tunel před lety.von Špilberk píše:To je co za výmysl Bez výluky se to asi neopraví...MF píše:Hlavne ten Smichov není jisty. Praha 5 nechce povolovat vyluky.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono se to už moc nedodržuje ani dnesMF píše: Ještě se má přestat čekat dole v Hlubočepákově až odjede tramvaj z dohledu...