Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
7080: Když by se výložníky TV TT pověsily na sloupy směrem od železnice (samozřejmě, pro rozdílnou výšku TRAM a vlaků i terénu, výrazně níž než ty železniční příčné závěsy), TAK BY BYLY NA OPAČNOU STRANU NEŽ JE ŽELEZNICE A DOSTANE SE K TOMU UCHYCENÍ VÝLOŽNÍKŮ TV TT Z PLOŠINY STOJÍCÍ NA TT A NEPOTŘEBUJE SE VSTUPOVAT NA ŽELEZNICI
A jen pokud by nestačila 1/2 současného VO stojící na východní straně ulice, tak nějak by se dala ta odstraněná 1/2 ze západní strany ulice zavěsit na výložníky TV TT(asi jejich východní konce k vozovce podél přeložené TT) a přívodní kabel VO by mohl vést podélně s TT mezi jejími výložníky (respektive jejich krajními východními závěsnými dráty) čímž k VO by se dalo dostat z plošiny stojící na PK (vozovce podél TT).
Jinak kdyby někoho napadl ještě problém v jiném napětí TV železnice a TT, tak upozorňuji, že dnes (např. na Karláku) celé ty výložníky TV TT jsou z nevodivého materiálu (nějakého plastu či co).
VÍŠ, ŽE JE VĚTŠÍ PROBLÉM, ŽE SE NECHCE, MÍSTO "NEJDE"
A jen pokud by nestačila 1/2 současného VO stojící na východní straně ulice, tak nějak by se dala ta odstraněná 1/2 ze západní strany ulice zavěsit na výložníky TV TT(asi jejich východní konce k vozovce podél přeložené TT) a přívodní kabel VO by mohl vést podélně s TT mezi jejími výložníky (respektive jejich krajními východními závěsnými dráty) čímž k VO by se dalo dostat z plošiny stojící na PK (vozovce podél TT).
Jinak kdyby někoho napadl ještě problém v jiném napětí TV železnice a TT, tak upozorňuji, že dnes (např. na Karláku) celé ty výložníky TV TT jsou z nevodivého materiálu (nějakého plastu či co).
VÍŠ, ŽE JE VĚTŠÍ PROBLÉM, ŽE SE NECHCE, MÍSTO "NEJDE"
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na sloupy železnice nikdo nebude věšet VO ono stačí jaká je spolupráce mezi DPP a Eltodo, spolupráce se SŽDC by byla ještě horší.MM-Mikulovsky píše:Dovolím si přenést diskuzi k REKO TT v Nádražní okolo ČSAD Smíchov do tohoto vlákna:
Kdo bude platit údržbu, navíc na údržbu VO na ulici stačí mít tak maximálně povolení na výškové práce, tady by bylo potřeba mít ještě vstup na provozovanou drážní cestu atd.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dovolím si přenést diskuzi k REKO TT v Nádražní okolo ČSAD Smíchov do tohoto vlákna:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Sedíte opravdu dobře Dnes mne velmi zaskočilo následující zjištění.m@rtin píše:
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
I v Praze viditelně jde realizovat mnou prosazovaná (šířkově méně náročná - nejlépe "bumlíky" proložené střídavě s balisety) obdoba výše uvedeného řešení!
Žel to není podél TRAM zastávky v jízdním pruhu IAD, ale podél BUS zastávky MHD v jízdním pruhu, za níž je křižovatka, jejíž jedno "rameno" těsně vedle ní vede přes úrovňový přejezd železniční tratě o 4 kolejích:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Stav rekonstrukce v Bělehradské ulici k dnešnímu dni http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 3.6.2015/#
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Závidím ti... Já jsem tomu nevěřil ani vteřinu po vyhlášení výsledků...Bobik píše:Hmm, pravda. No, mohla to být první vlaštovka, svědčící o tom, že se po volbách (komunálních) skutečně něco změnilo a na radnice se dostali - konečně - normální lidé. Ale asi jsem fakt naivní.MPL píše:Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hmm, pravda. No, mohla to být první vlaštovka, svědčící o tom, že se po volbách (komunálních) skutečně něco změnilo a na radnice se dostali - konečně - normální lidé. Ale asi jsem fakt naivní.MPL píše:Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?Bobik píše:Postavil bych tam policajta. Na celý den. Ale ne, aby se dloubal v nose a čučel a všichni ho vesele ignorovali, jak to u škol bohužel obvykle bývá, ale aby hříšníky okamžitě odkláněl na stranu a pokutoval (včetně těch rodičů co si ten semafor vyřvali, půjdou-li na červenou). Nebo když ne policajta, tak ceduli s kamerou a k ní bábu, co si sjede záznam a rozešle obsílky. Jenže tipuju, že na to nejspíš "nejsou peníze".
Doufám, že ten semafor bude fungovat jen přes den (resp. stejně jako ta časově omezená třicítka) a po zbytek času to bude vypnutý.
Optimální by bylo, kdyby byl na blikačku furt, s tím, že pokud se tam někdo bojácnej vyskytne, tak si zmáčne čudl a zastaví si dopravu.
Prosím nebrat doslova, určitě někde nějaký takový je, vsaď se ale, že tady to nebude.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak už začali pracovat v Bělehradské i na Tylově náměstí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Díky za reakci.Proxy píše:Ano, přesně tohle jsem tam chtělm@rtin píše:
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Jenže:
1) Při tomhle uspořádání byla požadována šířka chodníků dle normy, tj. minimálně 2,2 m, protože auta by jezdila v těsné blízkosti chodců na chodníku. Z důvodu odstupu od středového ostrůvku byl také požadavek na širší jízdní pruh, protože v ulici je mnoho domovních vjezdů, kde je nutné dodržovat obalové křivky. Takže to celé se tam bohužel nevešlo
2) Památkářům se to při předběžných konzultacích nelíbilo vůbec
Poznámka pod čarou: V současnosti není parkování vozidel v ulici Na Zlíchově nijak upraveno, takže při striktním výkladu zákona by tam vůbec takto nesměla parkovat. Však si také místní stěžují, že je v poslední době Městská policie začala pokutovat
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, přesně tohle jsem tam chtělm@rtin píše:
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Jenže:
1) Při tomhle uspořádání byla požadována šířka chodníků dle normy, tj. minimálně 2,2 m, protože auta by jezdila v těsné blízkosti chodců na chodníku. Z důvodu odstupu od středového ostrůvku byl také požadavek na širší jízdní pruh, protože v ulici je mnoho domovních vjezdů, kde je nutné dodržovat obalové křivky. Takže to celé se tam bohužel nevešlo
2) Památkářům se to při předběžných konzultacích nelíbilo vůbec
Poznámka pod čarou: V současnosti není parkování vozidel v ulici Na Zlíchově nijak upraveno, takže při striktním výkladu zákona by tam vůbec takto nesměla parkovat. Však si také místní stěžují, že je v poslední době Městská policie začala pokutovat
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vešlo. Ovšem za cenu ztráty pár parkovacích míst.Jakub píše:A vešlo by se tohle na Zlíchov?
Takže tím pádem to neprojde.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zase takovou váhu bych si nepřikládal... Navíc DPP je celkem u pozadí jak ta zastávka bude vypadat resp. řeší délku soupravy, ale to je tak vše. Zbytek je jinde.MM-Mikulovsky píše:Velmi se obávám, že za nerealizaci tohoto řešení v Praze mohu já - na TF i u DPP totiž viditelně platí, že není důležité co se navrhuje/říká, ale KDO, a žel po tomto řešení nejvíce volám já!Karosák píše:........ tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Velmi se obávám, že za nerealizaci tohoto řešení v Praze mohu já - na TF i u DPP totiž viditelně platí, že není důležité co se navrhuje/říká, ale KDO, a žel po tomto řešení nejvíce volám já!Karosák píše:........ tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Krymskou určitě, místo toho promenádního ostrova. Otázka co na to sítě koordinace atd. Už je pozdě bycha honit, ale tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?