Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.6.2015 0:30

7080: Když by se výložníky TV TT pověsily na sloupy směrem od železnice (samozřejmě, pro rozdílnou výšku TRAM a vlaků i terénu, výrazně níž než ty železniční příčné závěsy), TAK BY BYLY NA OPAČNOU STRANU NEŽ JE ŽELEZNICE A DOSTANE SE K TOMU UCHYCENÍ VÝLOŽNÍKŮ TV TT Z PLOŠINY STOJÍCÍ NA TT A NEPOTŘEBUJE SE VSTUPOVAT NA ŽELEZNICI :!: :!: :!:

A jen pokud by nestačila 1/2 současného VO stojící na východní straně ulice, tak nějak by se dala ta odstraněná 1/2 ze západní strany ulice zavěsit na výložníky TV TT(asi jejich východní konce k vozovce podél přeložené TT) a přívodní kabel VO by mohl vést podélně s TT mezi jejími výložníky (respektive jejich krajními východními závěsnými dráty) Z:arrow: čímž k VO by se dalo dostat z plošiny stojící na PK (vozovce podél TT).

Jinak kdyby někoho napadl ještě problém v jiném napětí TV železnice a TT, tak upozorňuji, že dnes (např. na Karláku) celé ty výložníky TV TT jsou z nevodivého materiálu (nějakého plastu či co).

VÍŠ, ŽE JE VĚTŠÍ PROBLÉM, ŽE SE NECHCE, MÍSTO "NEJDE" :!: :?:

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 7080 » 05.6.2015 22:34

MM-Mikulovsky píše:Dovolím si přenést diskuzi k REKO TT v Nádražní okolo ČSAD Smíchov do tohoto vlákna:
Na sloupy železnice nikdo nebude věšet VO (-X ono stačí jaká je spolupráce mezi DPP a Eltodo, spolupráce se SŽDC by byla ještě horší.
Kdo bude platit údržbu, navíc na údržbu VO na ulici stačí mít tak maximálně povolení na výškové práce, tady by bylo potřeba mít ještě vstup na provozovanou drážní cestu atd.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.6.2015 20:54

Dovolím si přenést diskuzi k REKO TT v Nádražní okolo ČSAD Smíchov do tohoto vlákna:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.6.2015 20:18

m@rtin píše:Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Sedíte opravdu dobře :?: Dnes mne velmi zaskočilo následující zjištění.

:shock: I v Praze viditelně jde realizovat mnou prosazovaná (šířkově méně náročná - nejlépe "bumlíky" proložené střídavě s balisety) obdoba výše uvedeného řešení!
Žel to není podél TRAM zastávky v jízdním pruhu IAD, ale podél BUS zastávky MHD v jízdním pruhu, za níž je křižovatka, jejíž jedno "rameno" těsně vedle ní vede přes úrovňový přejezd železniční tratě o 4 kolejích:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 03.6.2015 21:36

Stav rekonstrukce v Bělehradské ulici k dnešnímu dni http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 3.6.2015/#

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 01.6.2015 22:56

Bobik píše:
MPL píše:Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
Hmm, pravda. :cry: No, mohla to být první vlaštovka, svědčící o tom, že se po volbách (komunálních) skutečně něco změnilo a na radnice se dostali - konečně - normální lidé. Ale asi jsem fakt naivní.
Závidím ti... Já jsem tomu nevěřil ani vteřinu po vyhlášení výsledků...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 01.6.2015 21:26

MPL píše:Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
Hmm, pravda. :cry: No, mohla to být první vlaštovka, svědčící o tom, že se po volbách (komunálních) skutečně něco změnilo a na radnice se dostali - konečně - normální lidé. Ale asi jsem fakt naivní.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 01.6.2015 17:28

Bobik píše:Postavil bych tam policajta. Na celý den. Ale ne, aby se dloubal v nose a čučel a všichni ho vesele ignorovali, jak to u škol bohužel obvykle bývá, ale aby hříšníky okamžitě odkláněl na stranu a pokutoval (včetně těch rodičů co si ten semafor vyřvali, půjdou-li na červenou). Nebo když ne policajta, tak ceduli s kamerou a k ní bábu, co si sjede záznam a rozešle obsílky. Jenže tipuju, že na to nejspíš "nejsou peníze".

Doufám, že ten semafor bude fungovat jen přes den (resp. stejně jako ta časově omezená třicítka) a po zbytek času to bude vypnutý.
Optimální by bylo, kdyby byl na blikačku furt, s tím, že pokud se tam někdo bojácnej vyskytne, tak si zmáčne čudl a zastaví si dopravu.
Ty znáš v Praze SSZ pouze pro přechod, které neběží v režimu 24/7?
Prosím nebrat doslova, určitě někde nějaký takový je, vsaď se ale, že tady to nebude. :)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 01.6.2015 10:34

Tak už začali pracovat v Bělehradské i na Tylově náměstí.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 29.5.2015 10:52

Proxy píše:
m@rtin píše:Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Ano, přesně tohle jsem tam chtěl :)

Jenže:
1) Při tomhle uspořádání byla požadována šířka chodníků dle normy, tj. minimálně 2,2 m, protože auta by jezdila v těsné blízkosti chodců na chodníku. Z důvodu odstupu od středového ostrůvku byl také požadavek na širší jízdní pruh, protože v ulici je mnoho domovních vjezdů, kde je nutné dodržovat obalové křivky. Takže to celé se tam bohužel nevešlo :-(
2) Památkářům se to při předběžných konzultacích nelíbilo vůbec :-(

Poznámka pod čarou: V současnosti není parkování vozidel v ulici Na Zlíchově nijak upraveno, takže při striktním výkladu zákona by tam vůbec takto nesměla parkovat. Však si také místní stěžují, že je v poslední době Městská policie začala pokutovat :wink:
Díky za reakci.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 29.5.2015 8:06

m@rtin píše:Obrázek
Předpokládám, že řešení alá Brno někoho na Zlíchově napadlo, jinak by bylo použito. Nebo se mýlím?
Ano, přesně tohle jsem tam chtěl :)

Jenže:
1) Při tomhle uspořádání byla požadována šířka chodníků dle normy, tj. minimálně 2,2 m, protože auta by jezdila v těsné blízkosti chodců na chodníku. Z důvodu odstupu od středového ostrůvku byl také požadavek na širší jízdní pruh, protože v ulici je mnoho domovních vjezdů, kde je nutné dodržovat obalové křivky. Takže to celé se tam bohužel nevešlo :-(
2) Památkářům se to při předběžných konzultacích nelíbilo vůbec :-(

Poznámka pod čarou: V současnosti není parkování vozidel v ulici Na Zlíchově nijak upraveno, takže při striktním výkladu zákona by tam vůbec takto nesměla parkovat. Však si také místní stěžují, že je v poslední době Městská policie začala pokutovat :wink:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 27.5.2015 22:09

Jakub píše:A vešlo by se tohle na Zlíchov?
Vešlo. Ovšem za cenu ztráty pár parkovacích míst.
Takže tím pádem to neprojde.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 27.5.2015 17:23

MM-Mikulovsky píše:
Karosák píše:........ tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?
Velmi se obávám, že za nerealizaci tohoto řešení v Praze mohu já - na TF i u DPP totiž viditelně platí, že není důležité co se navrhuje/říká, ale KDO, a žel po tomto řešení nejvíce volám já!
Zase takovou váhu bych si nepřikládal... Navíc DPP je celkem u pozadí jak ta zastávka bude vypadat resp. řeší délku soupravy, ale to je tak vše. Zbytek je jinde.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 27.5.2015 15:08

Karosák píše:........ tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?
Velmi se obávám, že za nerealizaci tohoto řešení v Praze mohu já - na TF i u DPP totiž viditelně platí, že není důležité co se navrhuje/říká, ale KDO, a žel po tomto řešení nejvíce volám já!

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 27.5.2015 10:43

Na Krymskou určitě, místo toho promenádního ostrova. Otázka co na to sítě koordinace atd. Už je pozdě bycha honit, ale tohle by se při tom dnešním objizdeni zleva v Praze hojně uživilo. Proč to nikde nemame?

Odpovědět