Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 03.7.2015 7:56

Když jsme u toho, proč ještě nefunguje Právnická fakulta, když je už asi týden hotová?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 02.7.2015 22:20

DG7021 píše:Proč se vlastně na IPP směr Bruselská pořád staví u provizorního sloupku před Tescem? Co je kaliforňan pryč, tak nevidím důvod; navíc tabule s výlukovým linkovým vedením je u původního, tedy nefunkčního sloupku.
Nebyl jsem tam, ale předpokládám, že ještě není opraven ten obrubník u původního sloupku, který se vyvalil po dobu výluky kvůli vybočení KT?

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od DG7021 » 02.7.2015 17:20

Proč se vlastně na IPP směr Bruselská pořád staví u provizorního sloupku před Tescem? Co je kaliforňan pryč, tak nevidím důvod; navíc tabule s výlukovým linkovým vedením je u původního, tedy nefunkčního sloupku.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 30.6.2015 16:13

Stav RTT ulice Bělehradská ke dni 29.6.2015 http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_B ... 29.6.2015/

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 172
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Polaanek » 30.6.2015 14:05

Z vlaku viděno (již v pátek) u stanice Praha-Ruzyně větší množství kolejnic (zřejmě S49). Pochybuji, že by je tam měla SŽDC pro Buštěhradku, takže zřejmě pro RTT Evropská II.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 30.6.2015 11:23

XSC píše:
9001 píše:Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...
Když to jde za hranicemi a šlo to i za první republiky v kapitalismu bez přívlastků, tak proč by to nemělo jít dneska?
Ono to není ani o té nechuti, ale jak se to zřídí, nejvíc papírování a zařizování s tím pak má DPP. Při každé akci to výrazně zvětšuje objem papíru, razítek, zdržuje to, navíc hrozí, že se majitel domu rozhodne pro opravu fasády a chce po DPP finanční spoluúčast atd. Tj. mít to v jedné ulici na patnácti domech a něco tam dělat - no noční můra.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 30.6.2015 7:08

9001 píše:Protože jsou dnes lidi moc chytří a dokážou se hádat kvůli každé kravině...
Nikoli. Lidi byli "chytří" vždycky a hádali se taky vždycky. Je to proto, protože je stát neumí poslat do :zadnice a neumí si to obhájit.
Dyť si to vem, dneska se na někoho zamračí policajt a už je slyšet křik o policejním státě. A ouřada udělá co? Ouřada se lekne a couvne, aby měl klid a nemusel nic řešit.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.6.2015 23:24

Protože jsou dnes lidi moc chytří a dokážou se hádat kvůli každé kravině...

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 29.6.2015 23:21

9001 píše:Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...
Když to jde za hranicemi a šlo to i za první republiky v kapitalismu bez přívlastků, tak proč by to nemělo jít dneska?

sebi
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 18.5.2013 16:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sebi » 29.6.2015 22:35

9001 píše:Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...
Na druhou stranu sloup taky něco stojí - urřitě by šlo (kdyby SE chtělo) dohodnout na nějakém dlouhodobém pronájmu (jak dlouho sloup vydrží? 40 let?), takže by pak ani nebylo potřeba řešit věcná břemena?
Spíš by mne zajímalo, čím je, že třeba na nároží Myslíkovy a Spálené jsou některá vedení na úchytech a jiná na sloupech - a tak se zjevně stalo při rekonstrukci, že na některé domy se výložníky vracely, jinde se dávaly sloupy...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10208
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 29.6.2015 22:30

Minimálně nechut majitelů domů si nechat v LV dát věcné břemeno...

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 29.6.2015 22:11

Děkuju za odpověď. Je nějaký důvod, proč preferovat výložníky? Převěsy do protějších domů by při stejném počtu sloupů vypadaly subtilněji.

Je snaha do budoucna sloupy v ulicích eliminovat, nebo lze tak akorát sloučit trolejové stožáry s lampami? Zajímavé, že třeba v Rakousku visí z domu na dům skoro vše, zatímco u nás jsou ulice plné sloupů...

Edit: Jestli koukám správně, tak napájecí sloup se přesunul ze západní na východní stranu ulice a není tak ve sloupořadí. To má nějaký důvod?
Naposledy upravil(a) ElWapp dne 29.6.2015 22:33, celkem upraveno 4 x.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 29.6.2015 21:39

ElWapp píše:Proc se na Belehradske nevesi troleje na domy? Snad u kazdeho sloupu je na dome videt stary uchyt. Ta ulice by mohla byt cela bez sloupu... a lampy se slouci se stozary noveho trakcniho vedeni?
Myslím, že vystřídaná kombinace lamp a úchytů na baráku na druhé straně byla původně povedená. IPR si ale přál výložníky a jednu řadu sloupů na jedné straně, kterou zamaskuje několika stromy. Akce byla připravena od roku 2010 a tyhle věci se tam doplňovaly narychlo, takže úvaha o bezsloupové ulici a osvětlení na převěsech nebyla reálná, přes baráky by se tam osvětlení už nedotáhlo, to je moc velký zásah. Tak se dospělo k lampám na nových sloupech trolejového vedení a k výložníkům, které ale hnusně přeškrtaly ten pěkný průhled z Šafaříkovy na Muzeum.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 29.6.2015 21:27

Proc se na Belehradske nevesi troleje na domy? Snad u kazdeho sloupu je na dome videt stary uchyt. Ta ulice by mohla byt cela bez sloupu... a lampy se slouci se stozary noveho trakcniho vedeni?

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 28.6.2015 19:39

von Špilberk píše:(hloubka w-tramu se mi zdá nějaká malá, ale snad vědí, co dělají :D )
Vypadá to, že je tam pevné podloží. Navíc se v tomto místě vzhledem k šířce ulice nedělá protihluková úprava, takže se nehloubí vana pro L profily a nevykládá se to pryžovými rohožemi. Jen se to zafixuje na pevné podložce a dolije betonem.

Odpovědět