Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 20.7.2015 17:54

Jak to vypadá s rekonstrukcí na Bílé labuti? A bude se dělat i ta smyčka Florenc?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4390
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 19.7.2015 19:43

Blaueminence píše: A mimochodem, současné rekonstrukce probíhají přibližně podle těch uvedených roků, nebo to na ně nemá vliv?
Řekl bych, že to probíhá hlavně podle stavu rozbitosti. Pokud je někde třeba i 30 let staré BKV, ale ještě je v pohodě, tak se zatím nechá, bo těch aktuálně bolavých míst, co je (nebo brzo bude) potřeba řešit je bohužel víc, než se daří zvládat.

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 99
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Blaueminence » 19.7.2015 14:01

Antonínská je taky v dolní části pod kostelem BKV. A u Dukelských hrdinů je otazník - nejde už o rok 1978, kdy byla zrušena Veletržní a Bubenská, nebo osmdesátá léta, kdy byla snesena torza oblouků http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/b ... ka-104.jpg ? A mimochodem, současné rekonstrukce probíhají přibližně podle těch uvedených roků, nebo to na ně nemá vliv?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3515
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 19.7.2015 11:46

Také úsek Flora-Želivského bohužel BKV stále je.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1410
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 19.7.2015 11:10

Dále, to, co je tam označeno jako oblouk Na Veselí, není w-tram, ale normálka BKV. Naopak oblouk Na Veselí - Soudní je klasická stavba ovšem zalitá betonem, totéž Nuselská+NBS nebo Myslíkova.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 19.7.2015 9:42

Je to hezké, ale bude potřeba vychytat nějaké chyby. Třeba, u smyčky Vysočanská je betonový panel a ne BKV a kolem vozovny Hloubětín taky BKV nejsou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.7.2015 22:33

Je to nějak vodorovně roztažené.

Denor
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 12.10.2012 0:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Denor » 18.7.2015 21:52

Zdravím, před rokem jsem udělal mapku rekonstrukcí tratí v Praze, hlavně jsem sledoval technologie stavby.
Tento rok jsem ji předělal podle vašich rad do vektorů, lze ji stáhnout jako SVG a upravovat (např. v InkScape).
Udělal jsem tam opravy podle doporučení zejména MM-Mikulovského. Je tam zakreslený i rok 2015.

http://www.onic.cz/Tramvajove_rekonstrukce_2015.png (10 MB)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce_raster.svg (7 MB s podkladovým rastrem Google map)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce.svg (jen vektory, 200 KB)

Náhled viz. příloha.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 15.7.2015 17:26

Radek píše:Při výluce by se měl řešit železniční most (nejspíš to bude souviset s nedávnou havárií). Zda i trať, nevím.
V trati jsem nikoho neviděl, pouze plošina a kontejner na bordel pod podjezdem.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.7.2015 14:35

Proxy píše:Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově...
Už se to rýsuje a esíčko pod Zlíchovem se stává minulostí. =D>
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.7.2015 23:40

Tak na ježdění staveništěm jsou řidiči tram zvyklí ne? :twisted:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 14.7.2015 21:38

von Špilberk píše:Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.html
do 14.8.2015
Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově, ale bude pokračovat oprava chodníků a tedy i zastávek....

Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 66
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neo_Moucha » 14.7.2015 16:40

cyklo diskuse může pokračovat zde: vi ... 33#p198933
dal jsem tam odkaz na detailní rozbor cyklogenerelu Prahy 2, který to tu rozpoutal :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.7.2015 14:55

Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.html
do 14.8.2015
Dle DPP zatím ne: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/smich ... -15-06-17/
do 29. srpna 2015

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 14.7.2015 12:16

Squish píše:A proč by se to tam nevešlo ? Vždyť přece zázračná Blanka za 40 miliard má tyto věci vyřešit, všechny auta budou v tunelu a z magistrály a Ječné bude bulvár, no neee ? :) Nebo na co jsme to stavěli ? :)
Tak Blanka tyto věci rozhodně nevyřeší a ani neměla vyřešit. V centru ubude v každé ulici typu Ječná, Žitná, magistrála max. 1 000 aut denně, pokud tedy hodnotíme dopad čistě přirozený, kolik aut z vlastní vůle pojede jinudy. Tento počet se dorovná vzápětí místními cestami a obecně se nezmění nic. Pokud by měla Blanka skutečně splnit, co se o ní rozpráví, musely by se v centru ty pruhy násilně ubrat a pak čekat, co to tedy udělá VYNUCENĚ, když prostě někdo tudy fyzicky neprojede. To je ovšem za hranicí aktuální reality. Znamenalo by to závažné několikaměsíční problémy v celém centru, politickou sebevraždu těch,co to rozhodli, drastické zpožďování veškeré MHD v širším centru apod. Pak by si to trošku sedlo, ale jen v případě, že by k tomu byla provedena návazná opatření v centru, například stavba tram. tratí, úpravy režimu a fungování parkování atd. Nic z toho se ale neřeší.

Odpovědět