Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 19.7.2015 11:10

Dále, to, co je tam označeno jako oblouk Na Veselí, není w-tram, ale normálka BKV. Naopak oblouk Na Veselí - Soudní je klasická stavba ovšem zalitá betonem, totéž Nuselská+NBS nebo Myslíkova.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 19.7.2015 9:42

Je to hezké, ale bude potřeba vychytat nějaké chyby. Třeba, u smyčky Vysočanská je betonový panel a ne BKV a kolem vozovny Hloubětín taky BKV nejsou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 18.7.2015 22:33

Je to nějak vodorovně roztažené.

Denor
Uživatel
Příspěvky: 5
Registrován: 12.10.2012 0:09

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Denor » 18.7.2015 21:52

Zdravím, před rokem jsem udělal mapku rekonstrukcí tratí v Praze, hlavně jsem sledoval technologie stavby.
Tento rok jsem ji předělal podle vašich rad do vektorů, lze ji stáhnout jako SVG a upravovat (např. v InkScape).
Udělal jsem tam opravy podle doporučení zejména MM-Mikulovského. Je tam zakreslený i rok 2015.

http://www.onic.cz/Tramvajove_rekonstrukce_2015.png (10 MB)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce_raster.svg (7 MB s podkladovým rastrem Google map)
http://www.onic.cz/Rekonstrukce.svg (jen vektory, 200 KB)

Náhled viz. příloha.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 15.7.2015 17:26

Radek píše:Při výluce by se měl řešit železniční most (nejspíš to bude souviset s nedávnou havárií). Zda i trať, nevím.
V trati jsem nikoho neviděl, pouze plošina a kontejner na bordel pod podjezdem.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.7.2015 14:35

Proxy píše:Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově...
Už se to rýsuje a esíčko pod Zlíchovem se stává minulostí. =D>
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.7.2015 23:40

Tak na ježdění staveništěm jsou řidiči tram zvyklí ne? :twisted:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 14.7.2015 21:38

von Špilberk píše:Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.html
do 14.8.2015
Do 14. 8. budou (doufejme) hotové koleje a vozovky v ulici Na Zlíchově, ale bude pokračovat oprava chodníků a tedy i zastávek....

Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Neo_Moucha » 14.7.2015 16:40

cyklo diskuse může pokračovat zde: vi ... 33#p198933
dal jsem tam odkaz na detailní rozbor cyklogenerelu Prahy 2, který to tu rozpoutal :)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 14.7.2015 14:55

Tak dle ROPIDU výluka Barrandov zkrácena: http://www.ropid.cz/mimoradnosti/tramva ... x3113.html
do 14.8.2015
Dle DPP zatím ne: http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/smich ... -15-06-17/
do 29. srpna 2015

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 14.7.2015 12:16

Squish píše:A proč by se to tam nevešlo ? Vždyť přece zázračná Blanka za 40 miliard má tyto věci vyřešit, všechny auta budou v tunelu a z magistrály a Ječné bude bulvár, no neee ? :) Nebo na co jsme to stavěli ? :)
Tak Blanka tyto věci rozhodně nevyřeší a ani neměla vyřešit. V centru ubude v každé ulici typu Ječná, Žitná, magistrála max. 1 000 aut denně, pokud tedy hodnotíme dopad čistě přirozený, kolik aut z vlastní vůle pojede jinudy. Tento počet se dorovná vzápětí místními cestami a obecně se nezmění nic. Pokud by měla Blanka skutečně splnit, co se o ní rozpráví, musely by se v centru ty pruhy násilně ubrat a pak čekat, co to tedy udělá VYNUCENĚ, když prostě někdo tudy fyzicky neprojede. To je ovšem za hranicí aktuální reality. Znamenalo by to závažné několikaměsíční problémy v celém centru, politickou sebevraždu těch,co to rozhodli, drastické zpožďování veškeré MHD v širším centru apod. Pak by si to trošku sedlo, ale jen v případě, že by k tomu byla provedena návazná opatření v centru, například stavba tram. tratí, úpravy režimu a fungování parkování atd. Nic z toho se ale neřeší.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 14.7.2015 10:21

MS: spousta veci v tomto meste "nejde" proto, ze na policii sedi casto lide, kteri myslenkove zakrneli v roce 1985 ci nanejvys 1995. to ale neznamena, ze nejdou.

9001, co pises, proste neni pravda. generalizujes ad absurdum. take jezdim semtam na kole a nulovou uctu k predpisum nemam. mam ji stejnou jako chodec. takze ano, sviti-li na prechodu cervena a nikdo nikde, prebehnu (jako chodec). je-li nekde jednosmerka siroka na cykloobousmerku a bez silneho provozu, v pripade potreby ji projedu (jako cyklista). jinak jezdim i chodim z 90% predpisove. a tak se chova i vetsina mestskych cyklistu. mimochodem, ktery ridic jezdi predpisove a zastavuje lidem na prechodech? sotva 10%. z toho ale jeste neusuzuju, ze ridici jsou "prasata, co si nemaji vyskakovat a nezaslouzi si ani spetku pozornosti". takhle se o lidech nevyjadruju. jednak to neni pravda a navic je to neslusne a asocialni. nazdar.

Squish
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 20.8.2010 21:03

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Squish » 14.7.2015 8:57

A proč by se to tam nevešlo ? Vždyť přece zázračná Blanka za 40 miliard má tyto věci vyřešit, všechny auta budou v tunelu a z magistrály a Ječné bude bulvár, no neee ? :) Nebo na co jsme to stavěli ? :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 13.7.2015 20:35

MŠ: Pokud člověk v sobě nemá pud sebezáchovy a úctu k předpisům, tak se můžeme rozkrájet a výsledek bude vždy stejný...

Navíc kdyby jsme měli ulice jako např. v Barceloně, kde jsou 2+2 pruhy, stromořadí a pak ještě jeden klidový pruh tak proč ne, ale jak sám píšeš. Do Ječné to prostě v současné době narvat nejde...

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Martin Šubrt » 13.7.2015 17:13

A co když právě tyto případy jsou tím důvodem? ;-)

Odpovědět