Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 13.11.2015 11:00

Kruťákovo verze je dobře z :zadnice do :zadnice :D
Jako, jestli se smyčky zneužije na nějakou linkovou prasárnu je špatně, ale to je věc jiná. Že se ale každá zdechlina/mu musí z centra tahat až na Palmu asi taky není ideál. Z čistě provozních důvodů mi to přijde OK.

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 146
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od JirkaR » 13.11.2015 10:55

Karosák píše:"Jednokolejka" Moskevská-Minská je fakt povedená :D
Bydlím hned u ní, denně na to fascinovaně zírám, po čem a kudy se jezdí (dokonce i s lidmi). Dnes jsem měl cestu konečně jednou za světla, tak jsem si udělal foto...
100_3657.JPG
100_3665.JPG
100_3667.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 13.11.2015 9:35

Já myslel, že ironie byla z mého příspěvku patrná. Tou tvojí linkou by i někdo jezdil.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 13.11.2015 8:22

To spíš Bílá Labuť - Republika - Stross - Letná - Malostranská - Újezd - Anděl - Smícháč :D A nazval bych ji 13, do 23 by letli turisti a odjíždeli na Letnou...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 12.11.2015 22:38

A vám by se jako linka 23 v trase Bílá Labuť-Nám.Repu-Malostranská(u vlády)-Chotkáče-Špejchar nelíbila? :D

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.11.2015 21:54

Do první chvíle, než se zjistí, že třetí linka v Karlíně je blbost resp. bude ROPIDu položen nůž na krk s penězi

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 12.11.2015 21:14

Píšou tam že se v běžném provozu používat nebude.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.11.2015 20:44

Další krásná ukázka naprosté nekoncepčnosti tramvajové dopravy v Praze... Ale asi 13 ukončená na NBS, 17 na Výstavišti a nebo 5 na Špejcharu od Letný byly a jsou málo..., tak si udělám další zabití krátkých spojů...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 12.11.2015 18:53

Chystá se úprava smyčky Těšnov pro vjezd z centra. Výjezd směr most asi zatím nebude.
http://urdeska.praha.eu/files/%C3%9Apra ... 07gwns2g==

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.11.2015 17:19

"Jednokolejka" Moskevská-Minská je fakt povedená :D
Ale z toho co pokračuje dál, jsem pořád trochu zmaten:
Kde budou najíždět busy na TT od Čechova nám.? Z Minské rovnou na pás po tram. trati, nebo až u Bohemky? Tam na to ale není moc místa-bumlík vede až ke křižovatce a pak hned začíná ostrůvek-to by byl dost drsný manévr a asi by se zasahovalo do profilu ZC (-X Když pojedou busy po pásu bude pro ně zřízena detekční kamera?
Dále jízdní pruhy Vršovické DC před Bohemkou-levý je s šipkou přímo, ale taky je přímo v ose ostrůvku zast. Bohemians DC. Pravý pruh má zase jen šipku do Sportovní. Takže buď budou všichni jezdit stejně levým, nebo to semtam někdo střelí rovnou na ostrůvek...nebo obojí :zadnice

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Marek B. » 09.11.2015 23:28

petr91 píše:
Jenda1989 píše:
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!! #-o #-o #-o

Na tomto místě byl přejezd vždy! Slouží pro otáčení aut, která se nemůžou otočit na světelné křižovatce a navíc přímo u přejezdu jsou i dva výjezdy z podzemních garáží.
Bohužel naše město ještě nedospělo do fáze, kdy zrušení podobných míst (tak by se do garáží najíždělo jen z jednoho směru - no a co?) bude projednatelné.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 09.11.2015 21:21

Jenda1989 píše:
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!! #-o #-o #-o

Na tomto místě byl přejezd vždy! Slouží pro otáčení aut, která se nemůžou otočit na světelné křižovatce a navíc přímo u přejezdu jsou i dva výjezdy z podzemních garáží.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 09.11.2015 21:13

petr91 píše:Mě dnes na Vršovické překvapila absence negativních retardérů u přejezdu (místa pro otáčení)-
To si děláte kozy? Trať na Vršovické, která v tomto úseku byla na zvýšeném tělese a přejiždět se nedala zde má po rekonstrukci zřízen pro auťíčkáře přejezd? Ať se jde celá automobilová lobby bodnout!!!!! Vždyť o pár metrů dál je křižovatka!!!! #-o #-o #-o

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 09.11.2015 21:07

Mě dnes na Vršovické překvapila absence negativních retardérů u přejezdu (místa pro otáčení)-
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 09.11.2015 21:05

Protože "dolů" je slušný provoz bus a odstavená tramvaj v "protisměru" by docela vadila. Navíc to umožnuje odklon bez nutnosti zasekávat SSZ Kohinoor.

Odpovědět