Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 21.3.2016 22:33

To zase dali někomu k vánocům křivítko... :D
Jenda1989 píše:
petr91 píše:Dnešní pohled na práce na úseku Koh-i-noor - Kubánské náměstí.

http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_V ... 21.3.2016#

- za mě teda zklamání v podobě asfaltového povrchu v zastávce Kubánské nám. ZC :evil: (očekávám, že tak dopadnou i ostatní ostrůvky)
Může mi prosím někdo logicky vysvětlit tu esíčkovou prasárnu na křižovatce ulic Vršovická x Bělocerkevská, kde toto nebylo vůbec potřeba. #-o #-o #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.3.2016 21:33

To mi přijde jako slušný nesmysl... Tam nikdy nebyl až tak obrovský problém v odbočení... :roll:

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 21.3.2016 21:31

petr91 píše:Dnešní pohled na práce na úseku Koh-i-noor - Kubánské náměstí.

http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_V ... 21.3.2016#

- za mě teda zklamání v podobě asfaltového povrchu v zastávce Kubánské nám. ZC :evil: (očekávám, že tak dopadnou i ostatní ostrůvky)
Může mi prosím někdo logicky vysvětlit tu esíčkovou prasárnu na křižovatce ulic Vršovická x Bělocerkevská, kde toto nebylo vůbec potřeba. #-o #-o #-o

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 293
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 21.3.2016 17:39

9001 píše:Jaký je smysl posunu zastávky Slavia? Aby přestup na bus stál ještě víc na h?
Ptal jsem se pana Čecha z ÚMČ. Jsme v Praze, důvod je prostý. :auto :auto :auto :auto :auto :auto odbočující na Bohdalec..
U zastávek Slavia, Kubáň ZC, Kohinoor DC se rýsuje krásná bariéra v podobě zábradlí po celé délce. Chodci se budou trousit po jednom a bude trochu narůstat hromada čekajících :auto. Teď se našel jeden řidič co někoho pustil a podél celého ostrůvku ve vzniklé mezeře stihlo přejít několik lidí najednou. To je zase zlepšovák... Něco jako u nádraží Vršovice, kde zrekontrouvali cestičku skrz park, ale už po ní nemá kdo chodit- vede totiž doprostřed krásného zábradlí.

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 21.3.2016 17:04

9001 píše:Jaký je smysl posunu zastávky Slavia? Aby přestup na bus stál ještě víc na h?
Řekl bych, že ze dvou důvodů stejných jako tomu bylo u zastávky Nádraží Strašnice
1) Kvůli zvýšení bezpečnosti bude zřízen přechod přes koleje mezi zastávkovými označníky
2) Díky posunutí ostrůvku zastávky Slávia DC se prodlouží odbočující pruh pro IAD směr Bohdalec.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.3.2016 16:47

Jaký je smysl posunu zastávky Slavia? Aby přestup na bus stál ještě víc na h?

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 21.3.2016 16:31

Dnešní pohled na práce na úseku Koh-i-noor - Kubánské náměstí.

http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_V ... 21.3.2016#

- za mě teda zklamání v podobě asfaltového povrchu v zastávce Kubánské nám. ZC :evil: (očekávám, že tak dopadnou i ostatní ostrůvky)

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 18.3.2016 18:24


kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 18.3.2016 13:44

asi sem :)
Zatěžovací zkoušky na Libeňském soumostí

Od neděle 13. března do pátku 18. března 2016 provedla Technická správa komunikací h. m. Prahy (TSK) unikátní zatěžovací zkoušky na inundačním mostě Libeňského soumostí. Od ranních hodin (4:30) je most zcela průjezdný, probíhá deinstalace měřicí linky a vyklizení lokality. Důvodem tohoto měření bylo prověření celkové statiky konstrukcí mostu, kvality a aktuálního stavu betonu a kloubů na inundačním mostě č. X – 656.

http://www.tsk-praha.cz/tiskova-zprava/ ... 7d75b77cd5

pár foto http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... llery-list

Petr86
Uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 25.10.2013 13:33

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr86 » 17.3.2016 18:20

Odpoledne viděni "zahradníci" v oblouku poblíž podjezdu pod tratí u Nádraží Vršovice a čechrali tu uježděnou hlínu... Tak se možná časem i zazelená.

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 17.3.2016 2:33

Karosák píše:Vršovická už se rýsuje, ale....
To nové esíčko v křiž. Eden ZC je sice pozvolné, ale geometricky je to teda hnus. Já chápu, že kvůli osovce a stožázům uprostřed bla bla...proč vůbec musely jít stožáry doprostřed? To je v rámci sjednocování? Jakože když je má dolní Vršovická, tak musí být i tu? Já nevím, místa je tam fůra, ty stožáry s výložníky by v záhonku nikomu neublížily, navíc stožáry uprostřed trošičku zhoršují výhled/přehled na trať. Fakt nemyslím, že by to stálo za to. Je to poloměr veliký, takže to vypadá hnusně jen v perspektivě a házet to nebude, ale nevidím přínos. Na Bohemce esíško zrušíme a tady nové vyrobíme :( Zrovna tak jako jsme nepochopili tu "flašku" před Vinohradskými hřbitovy, když se mohla osovka plynule zmenšovat již od Hagiboru. A že se posune zastávka Slavia jsem čekal, ale opačným směrem, aby k NC bylo blíže. Takhle alespoň doufám v solidní zajištění a zabezpečení pěších tras, protože budou courat ještě o kus dál, tak ať se tak děje v jasně vyznačeném koridoru odděleném od kolejí.
I já jsem stejného názoru. Sloupy mohly být buď po stranách nebo na jedné straně a stanice by určitě bodly na křižovatce ulic Vršovická x Bělocerkevská. A co se esíček týká asi musíme splnit nějakou roční kvótu.:-D

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 16.3.2016 21:17

Vršovická už se rýsuje, ale....
To nové esíčko v křiž. Eden ZC je sice pozvolné, ale geometricky je to teda hnus. Já chápu, že kvůli osovce a stožázům uprostřed bla bla...proč vůbec musely jít stožáry doprostřed? To je v rámci sjednocování? Jakože když je má dolní Vršovická, tak musí být i tu? Já nevím, místa je tam fůra, ty stožáry s výložníky by v záhonku nikomu neublížily, navíc stožáry uprostřed trošičku zhoršují výhled/přehled na trať. Fakt nemyslím, že by to stálo za to. Je to poloměr veliký, takže to vypadá hnusně jen v perspektivě a házet to nebude, ale nevidím přínos. Na Bohemce esíško zrušíme a tady nové vyrobíme :( Zrovna tak jako jsme nepochopili tu "flašku" před Vinohradskými hřbitovy, když se mohla osovka plynule zmenšovat již od Hagiboru. A že se posune zastávka Slavia jsem čekal, ale opačným směrem, aby k NC bylo blíže. Takhle alespoň doufám v solidní zajištění a zabezpečení pěších tras, protože budou courat ještě o kus dál, tak ať se tak děje v jasně vyznačeném koridoru odděleném od kolejí.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.3.2016 16:59

mart337 píše:A nakonec, nějak jsem nepochopil kolejovou změť ve výjezdu z vozovny a smyčku. Dle nákresu je upřednostněn výjezd směr soud a případný výjezd do smyčky, kam by se podle mne také mělo dát vyjet, jsem jaksi nějak nepochopil. #-o
Z toho si nic nedělej, to je jen architektonická vize, to se doladí. :D (Kdyby vzniklo tohle, tak by to znamenalo, že nebude možné, aby tramvaj z vozovny vyjížděla a jiná do vozovny ve stejnou dobu zajížděla, což je samozřejmě blbost. #-o #-o )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 16.3.2016 10:49

Jestli jsem to dobře pochopil, tak všechny autobusy na Pražského povstání budou mít společnou zastávku s tram. Což vzato by neměl být zas až takový problém i co se týká XC a 121 od Kavčích Hor. V ulici Na Děkanské vinici I je sice naznačen zastávkový záliv, ale zastávka jako taková tam není a co je zastávka na hlavní, tak je tam uvedeno, že je uvažována i pro všechny bus. Má to ale háček v opačném směru, kdy se ze zastávky z centra nedá zabočit vpravo. Bus 193 bez problémů na Pankrác, XC taky a otočí se holt větším okruhem, či přes Na Veselí, ale co s 121 na Kavčí hory? #-o
Co vidím jako větší problém je malá kapacita (délka) této zastávky na to, že tam toho bude tolik stavět. Víc jak jedna souprava se tam nevejde. A co tedy souběh s bus? Na Staroměstské s minibusem je to občas taky na nic, musí se čekat až minibus odstaničí, ale ten může hned odjet. Tady bude muset čekat na světla! :!: A v opačném směru jakbysmet, čekající v pořadí bude překážet v křižovatce jako na Výtoni a blokovat provoz! :!: (-X
A nakonec, nějak jsem nepochopil kolejovou změť ve výjezdu z vozovny a smyčku. Dle nákresu je upřednostněn výjezd směr soud a případný výjezd do smyčky, kam by se podle mne také mělo dát vyjet, jsem jaksi nějak nepochopil. #-o

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od slonik » 15.3.2016 19:11

Jestli skáčou i teď, tak je to jedno. Stejně když řidič vidí dav, zpomalí rovnou...
Navíc je nesmysl ztěžovat rekonstrukci ulice kvůli busu XC, co se tam objeví dvakrát za rok.

Odpovědět