Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 30.3.2016 10:38

trainzjohny píše:Norma pro místo mezi PK a zábradlím, tak aby se dalo vystoupit z auta, podobné jsou i na trati v Řepích (a jinde).
Díky, tohle mě skutečně nenapadlo :shock:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 30.3.2016 10:36

Norma pro místo mezi PK a zábradlím, tak aby se dalo vystoupit z auta, podobné jsou i na trati v Řepích (a jinde).

skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 30.3.2016 9:19

Jaký smysl má ten dvojitý obrubník?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 29.3.2016 23:07

Tak ono to přeci jenom jde :shock: :shock: :shock: :shock:

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 29.3.2016 22:01

Překvapivě instalované zábradlí JCD (?) oproti běžně používanému segmentovému (trubkovému) zábradlí. Instalováno zatím na zastávkách Slavia DC a ZC. Dále příprava na zatravnění v úseku Slavia - Kubánské nám. v podobě zeminy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1019
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 24.3.2016 14:36

9001 píše:...Jinak ta křižovatka mi bez světel přijde rychleji fungující než se světly :lol:, ale to tak 80% křižovatek v Praze...
Při nefunkčních světlech od Bořislavky Na pískách až na Nádraží Veleslavín jsem při zátahu zvládnul nahnat tři minuty... Toliko k preferenci

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.3.2016 10:27

Proto je mi vždycky smutno po toulkách po ČR, kdy třeba v Olomouci svití křižovatky o víkendu v řádu jednotek z celkového počtu a stejně další města v ČR...

Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 306
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 24.3.2016 9:57

9001 píše:Jinak ta křižovatka mi bez světel přijde rychleji fungující než se světly :lol:, ale to tak 80% křižovatek v Praze...
Hodně křižovatek stačí aby svítily v pracovní dny cca 6 - 20, zbytek blikající žlutá.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 24.3.2016 8:40

Když nějakou hlavu pomazanou napadlo to nechat jenom na značce a přitom odbočovací pruh "ohradit" jak se to běžně dělá...

Jinak ta křižovatka mi bez světel přijde rychleji fungující než se světly :lol:, ale to tak 80% křižovatek v Praze...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 24.3.2016 7:08

XSC píše:Akorát to není Palmovka, ale Švábky :-)
co/kde jsou Švábky nevěděla cca přesně před 2 roky ani část osazenstva pdt a aktuálně jezdících kolegů - to bylo vysvětlování, kde je neprůjezdná tt směrem dc kvůli mé nebodě s vlevo odbočující iad.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 23.3.2016 23:58

Akorát to není Palmovka, ale Švábky :-)

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 23.3.2016 23:30

Na Palmovce se dějí věci... https://youtu.be/hVodmUtB3v8

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od milbi » 23.3.2016 20:39

Na Invalidovně pracuju a zatím mám také pocit, že se nic nezmění a pozůstatky nepřístupné dvouproudé silnice budou zachovány v celé délce Urxova-Invalidovna. Je mi z toho smutno, že se reko nevyužila k smysluplné přestavbě okolí tratě :roll:

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 22.3.2016 19:19

Bude se v rámci reko něco dělat se zastávkou Invalidovna? Zatím to na změnu nevypadá.

parrot
Uživatel
Příspěvky: 243
Registrován: 25.9.2013 16:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od parrot » 22.3.2016 11:22

9001 píše:A nějaký rozumný důvod proto táhnout koleje vlevo a pak zase doprava kvůli sloupům??
To esíčko ve směru od Koh-i-nooru na Slavii je tam proto, že až Ti budou odbočovat vlevo auta na koleje, tak aby jsi se jim s tramvají vyhnul. Nově se to bude dělat na všech křižovatkách :D

Odpovědět