Díky, tohle mě skutečně nenapadlotrainzjohny píše:Norma pro místo mezi PK a zábradlím, tak aby se dalo vystoupit z auta, podobné jsou i na trati v Řepích (a jinde).
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Norma pro místo mezi PK a zábradlím, tak aby se dalo vystoupit z auta, podobné jsou i na trati v Řepích (a jinde).
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jaký smysl má ten dvojitý obrubník?
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak ono to přeci jenom jde
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Překvapivě instalované zábradlí JCD (?) oproti běžně používanému segmentovému (trubkovému) zábradlí. Instalováno zatím na zastávkách Slavia DC a ZC. Dále příprava na zatravnění v úseku Slavia - Kubánské nám. v podobě zeminy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Při nefunkčních světlech od Bořislavky Na pískách až na Nádraží Veleslavín jsem při zátahu zvládnul nahnat tři minuty... Toliko k preferenci9001 píše:...Jinak ta křižovatka mi bez světel přijde rychleji fungující než se světly , ale to tak 80% křižovatek v Praze...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proto je mi vždycky smutno po toulkách po ČR, kdy třeba v Olomouci svití křižovatky o víkendu v řádu jednotek z celkového počtu a stejně další města v ČR...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Hodně křižovatek stačí aby svítily v pracovní dny cca 6 - 20, zbytek blikající žlutá.9001 píše:Jinak ta křižovatka mi bez světel přijde rychleji fungující než se světly , ale to tak 80% křižovatek v Praze...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když nějakou hlavu pomazanou napadlo to nechat jenom na značce a přitom odbočovací pruh "ohradit" jak se to běžně dělá...
Jinak ta křižovatka mi bez světel přijde rychleji fungující než se světly , ale to tak 80% křižovatek v Praze...
Jinak ta křižovatka mi bez světel přijde rychleji fungující než se světly , ale to tak 80% křižovatek v Praze...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
co/kde jsou Švábky nevěděla cca přesně před 2 roky ani část osazenstva pdt a aktuálně jezdících kolegů - to bylo vysvětlování, kde je neprůjezdná tt směrem dc kvůli mé nebodě s vlevo odbočující iad.XSC píše:Akorát to není Palmovka, ale Švábky
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Akorát to není Palmovka, ale Švábky
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Palmovce se dějí věci... https://youtu.be/hVodmUtB3v8
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na Invalidovně pracuju a zatím mám také pocit, že se nic nezmění a pozůstatky nepřístupné dvouproudé silnice budou zachovány v celé délce Urxova-Invalidovna. Je mi z toho smutno, že se reko nevyužila k smysluplné přestavbě okolí tratě
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bude se v rámci reko něco dělat se zastávkou Invalidovna? Zatím to na změnu nevypadá.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To esíčko ve směru od Koh-i-nooru na Slavii je tam proto, že až Ti budou odbočovat vlevo auta na koleje, tak aby jsi se jim s tramvají vyhnul. Nově se to bude dělat na všech křižovatkách9001 píše:A nějaký rozumný důvod proto táhnout koleje vlevo a pak zase doprava kvůli sloupům??