Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 05.4.2016 17:06

Dnešní stav Vršovické (Koh-i-noor - Kubánské nám.) http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/RTT_V ... 4.4.2016/#
+ na celé zrekonstruovaném úseku je o jeden přístřešek víc a to na zastávce Slavia DC = všechny ostrůvky tak mají po dvou přístřešcích =D>
+ kromě rekonstrukce TT se upravily i chodníky, kdy pomocí mysů u přechodů se eliminovalo budoucí použití balisetů u přechodů
- zúžení tramvajových zastávek Slavia ZC a Kubánské náměstí ZC což je bohužel důsledek zvětšení osové vzdálenosti kolejí.

von Špilberk: Místo pro přecházení vychází do stínu, kde nemá stát auto takže to je správně a na druhé straně je vyústěné již do aut (úplně stejně je řešené místo pro přecházení i v úseku Kubáň - Průběžná)

ještě doplním pár fotek z úseku Bohemians - Vršovické nádraží, kde se již také pokládá trávník:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 05.4.2016 11:34

Nejdřív si zřídili tramvajovou zastávku, ale chodili jim tam lidi...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 05.4.2016 10:29

Na "zelených" se objevilo i pár fotek dokreslujících genialitu řešení: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... ref=48/353
Hlavně ta poslední fotka mě opravdu dostala. #-o #-o

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8463
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 05.4.2016 8:36

Přišlo mi do mailu seznámení obsahující:
Zastávky- přemisťuje se::
- Slavia: směr Koh-i-noor:
v ul. Vršovické o 45 m proti směru jízdy, do vyústění ul. Gruzínské, 14 m před sloup VO č. 001487 (680/1) délka: 65 m
- Slavia: směr Kubánské náměstí: v ul. Vršovické o 50 m proti směru jízdy, cca 55 m před křižovatku s ul. Jerevanskou, 15 m za sloup VO č. 001486 (680/2) délka: 65 m
Z:arrow: je to trochu jinak, než jsem dosud chápal z informací zde, které mi vyzněly, že dochází pouze k posunu pouze zastávky DC (ke Koh-i-noor) o více jak celou délku proti směru jízdy, zatímco skoro o délku zastávky dochází k posunu proti směru jízdy obou zastávek Slavia, a tím tedy k přiblížení zastávky ZC (ke Kubánskému náměstí) k SSZ křižovatce u OC Eden :!:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4664
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 03.4.2016 15:45

Bobik píše:Škoda že nemáš fotku spojení toho mosteckýho sypáku s autem, docela by mě zajímalo, jak je to dělaný. Mezikus do tažnýho oka?
A jak jinak? Na gumu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 03.4.2016 14:14

Bobík: tak to fakt nemám. Příště. :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4390
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 03.4.2016 14:12

Škoda že nemáš fotku spojení toho mosteckýho sypáku s autem, docela by mě zajímalo, jak je to dělaný. Mezikus do tažnýho oka?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 03.4.2016 12:06

Na Invalidovně se pracuje:
další fotky: https://www.facebook.com/prazsketramvaj ... =3&theater
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 31.3.2016 15:40

V té době by mohlo už všechno zatahovat manipulačně a bude klid. Koneckonců už na PA máme jeden přejezd manipulační. Navíc dvakrát křížit úrovňově magistrálu, to bude pecka pro tramvaje i pro auta. #-o

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 31.3.2016 15:14

kruťák píše:
Další novinkou je přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny. Díky tomu dojde k provozní úspoře dopravního podniku, ale hlavně se v ulici Na Veselí výrazně sníží noční hluk, na který si občané často stěžují
Jasně, takže zatímco teď ze Synkáče zatahující jezděj k metru a busu = při nepravidelnostech 193 a 18 aspoň trochu pomůžou, nově budou jezdit do země nikoho. Takže kdo chce na metro, pojede spíš na (už tak dost přecpanou) IPP. Tak to fakt "bravo" myslitelům a stěžovatelům.
A hlavně, ušetří se pár metrů jízdy. A to se vyplatí, ne?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3040
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 31.3.2016 11:53

Další novinkou je přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny. Díky tomu dojde k provozní úspoře dopravního podniku, ale hlavně se v ulici Na Veselí výrazně sníží noční hluk, na který si občané často stěžují
Jasně, takže zatímco teď ze Synkáče zatahující jezděj k metru a busu = při nepravidelnostech 193 a 18 aspoň trochu pomůžou, nově budou jezdit do země nikoho. Takže kdo chce na metro, pojede spíš na (už tak dost přecpanou) IPP. Tak to fakt "bravo" myslitelům a stěžovatelům.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4390
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 31.3.2016 10:34

P_V píše:Z:arrow: přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny (??? jestli si to nespletli s vizualizací zasypaného podjezdu)
To by mělo být nějaký cosi kolem baráků vedle podjezdu a budovy soudu. S podjezdem, resp jeho zasypáním, to až tak nesouvisí. Ale tipuju, že by to muselo být jednokolejný, bo místo.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 31.3.2016 10:27

Tučňák 4/2016, radniční plátek P4
http://praha4.cz/file/Lw721/04-Tucnak-duben-2016.pdf
O rekonstrukci ulice Táborské a Na Pankráci:
Z:arrow: začne se v 2018
Z:arrow: přibudou 3 nové zastávky (??? asi spíš rekonstruované)
Z:arrow: sdružená zastávka s BUS u Povstání + bezbarierový vstup do metra
Z:arrow: přímé napojení zatahujících tramvají z Táborské ulice do vozovny (??? jestli si to nespletli s vizualizací zasypaného podjezdu)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2901
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 31.3.2016 10:02

ElWapp píše:Nevím, ten bezpečnostní odstup by tam přece byl i bez toho vnitřního obrubníku, ne? Jestli spíš nejde o složitější výškové řešení (nástupní plocha bude moc vysoko proti vozovce)?
Jde o to, že vrchní plocha zastávky je příliš vysoko nad silnicí pro jeden "skok" protože by pak nešlo otevřít dveře, proto musí být v nižší výšce tento skok, aby auto které stojí u obrubáku mělo místo vedle sebe.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8463
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 31.3.2016 0:13

ElWapp píše:
trainzjohny píše:Norma pro místo mezi PK a zábradlím, tak aby se dalo vystoupit z auta, podobné jsou i na trati v Řepích (a jinde).
Nevím, ten bezpečnostní odstup by tam přece byl i bez toho vnitřního obrubníku, ne? Jestli spíš nejde o složitější výškové řešení (nástupní plocha bude moc vysoko proti vozovce)?
také by mne napadlo spíše toto.

Odpovědět