Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.7.2016 23:46

Jinde používají zákrytové panely. Kdysi se používaly i v Praze, než je vytlačila ta zdánlivě výhodnější BKV technologie.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.7.2016 23:00

A co používají jinde? Pokud chci něco jiného než BKV tak musím udělat klasický OKS + udělat pevný kryt. Což by znamelano vyrubat pár cm do země a nebylo by to za týden hotové.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.7.2016 22:41

Jsou i jiné nebékávé panely, zákrytové, které se používají v civilizovanějších městech jako Brno nebo Ostrava.

Franklin
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 29.11.2013 3:14

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Franklin » 30.7.2016 22:21

Neustálé používání těchto velkoplošných panelů je kapitální BéKoVina.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 30.7.2016 19:29

Kolem tý Fuckulty jen repanelzace?
(škoda) 8-[

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.7.2016 14:54


Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 27.7.2016 8:37

Vexle má bejt hned za zastávkou Pobřežní cesta (aby na ní bylo vidět) a dále až k odbočce do smyčky bude splítka.

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od modroko » 27.7.2016 8:01

U Přístaviště ZC má dokonce být prazcove navestidlo a jakmile bude v obvodu výhybky jiný vlak ani tě to nepustí...otázka je jestli budeš mít šanci vidět k vyhybce když bude nějaká technická závada a vlak tam nebude

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 27.7.2016 5:01

Snad budou přiměřeně střihat křoví, ale rychlostní vexle ma i "vjezdové" návěstidlo :D

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 26.7.2016 22:12

A budou tam přiměřené rozhledové podmínky?

modroko
Uživatel
Příspěvky: 259
Registrován: 02.4.2011 12:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od modroko » 26.7.2016 21:02

Dneska na školení se proneslo že na podzim se bude instalovat R04 na vjezdu do obratiště Bráník...přímý směr 30 do obratiště logicky do 15

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 26.7.2016 10:38

Tak jsem se včera přes Prašňák 18-kou párkrát projel a nepřipadá mi to, že by se tam měl opravovat asfalt. Ten mě připadá tedy celkem OK. Co se tam tedy bude opravovat?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 25.7.2016 11:44

Myslím si, že litý asfalt je asi nejjednodušší řešení. Dá se to rychle a jednoduše udělat a asi to stojí nejmíň. Co se týká betonu, bude to asi dražší a nejspíš asi také hůř v případě nějakého problému s kolejemi operativně opravitelné. Asi je jednodušší jednou za čas vyměnit ten asfalt než bourat ten beton, který by asi musel být silnější, aby to něco vydrželo. A co se týká toho válcovaného asfaltu, ten se dá bez větších problémů dělat třeba na té Trojské, kde je kolem kolejí dost místa na válcování válcem, neb sice se dají pěchovat živice i těmi malými vibračními "hutnidly", ale asi to za moc stát nebude, když po tom pak budou jezdit několikatunové autobusy. A navíc podle mne v oblasti zastávek je ten pás mezi ostrůvkem a kolejnicí užší než jsou tyhle hutnící mašinky široké.

Mosquit
Uživatel
Příspěvky: 53
Registrován: 13.2.2009 22:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Mosquit » 25.7.2016 10:41

Není to jen o výdrži, ale i o pohodlí.
Třeba asfalt v horní části Trojské směrem dolů je snad jen uplácanej lopatou; denně tam jezdím na kole a denně mě to nepřestává překvapovat, jak to někdo mohl tak zfušovat, jak je to nerovné.
https://goo.gl/maps/vfWzkxm9F3N2

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 24.7.2016 16:54

von Špilberk píše: Tak proč se někde (Prašný most, Synkáč, Jana Masaryka) trvá na asfaltu, když je vidět, že to není to pravé :?: :roll:
Co jsem se na to ptal, bylo mi zodpovězeno něco ve smyslu, že problém je s projektantem. Prý to (snad v případě Podbáby) byl děsnej problém prosadit. Projektant se prý seknul, že nelze, něco ve smyslu "nikdy se to tak nedělalo". No a kopnout ho do zadku a sehnat jinýho (co udělá to, co si vymyslí zákazník) není tak jednoduchý.

Odpovědět