Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jinde používají zákrytové panely. Kdysi se používaly i v Praze, než je vytlačila ta zdánlivě výhodnější BKV technologie.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co používají jinde? Pokud chci něco jiného než BKV tak musím udělat klasický OKS + udělat pevný kryt. Což by znamelano vyrubat pár cm do země a nebylo by to za týden hotové.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jsou i jiné nebékávé panely, zákrytové, které se používají v civilizovanějších městech jako Brno nebo Ostrava.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Neustálé používání těchto velkoplošných panelů je kapitální BéKoVina.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kolem tý Fuckulty jen repanelzace?
(škoda)
(škoda)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vexle má bejt hned za zastávkou Pobřežní cesta (aby na ní bylo vidět) a dále až k odbočce do smyčky bude splítka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
U Přístaviště ZC má dokonce být prazcove navestidlo a jakmile bude v obvodu výhybky jiný vlak ani tě to nepustí...otázka je jestli budeš mít šanci vidět k vyhybce když bude nějaká technická závada a vlak tam nebude
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Snad budou přiměřeně střihat křoví, ale rychlostní vexle ma i "vjezdové" návěstidlo
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A budou tam přiměřené rozhledové podmínky?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dneska na školení se proneslo že na podzim se bude instalovat R04 na vjezdu do obratiště Bráník...přímý směr 30 do obratiště logicky do 15
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsem se včera přes Prašňák 18-kou párkrát projel a nepřipadá mi to, že by se tam měl opravovat asfalt. Ten mě připadá tedy celkem OK. Co se tam tedy bude opravovat?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslím si, že litý asfalt je asi nejjednodušší řešení. Dá se to rychle a jednoduše udělat a asi to stojí nejmíň. Co se týká betonu, bude to asi dražší a nejspíš asi také hůř v případě nějakého problému s kolejemi operativně opravitelné. Asi je jednodušší jednou za čas vyměnit ten asfalt než bourat ten beton, který by asi musel být silnější, aby to něco vydrželo. A co se týká toho válcovaného asfaltu, ten se dá bez větších problémů dělat třeba na té Trojské, kde je kolem kolejí dost místa na válcování válcem, neb sice se dají pěchovat živice i těmi malými vibračními "hutnidly", ale asi to za moc stát nebude, když po tom pak budou jezdit několikatunové autobusy. A navíc podle mne v oblasti zastávek je ten pás mezi ostrůvkem a kolejnicí užší než jsou tyhle hutnící mašinky široké.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Není to jen o výdrži, ale i o pohodlí.
Třeba asfalt v horní části Trojské směrem dolů je snad jen uplácanej lopatou; denně tam jezdím na kole a denně mě to nepřestává překvapovat, jak to někdo mohl tak zfušovat, jak je to nerovné.
https://goo.gl/maps/vfWzkxm9F3N2
Třeba asfalt v horní části Trojské směrem dolů je snad jen uplácanej lopatou; denně tam jezdím na kole a denně mě to nepřestává překvapovat, jak to někdo mohl tak zfušovat, jak je to nerovné.
https://goo.gl/maps/vfWzkxm9F3N2
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co jsem se na to ptal, bylo mi zodpovězeno něco ve smyslu, že problém je s projektantem. Prý to (snad v případě Podbáby) byl děsnej problém prosadit. Projektant se prý seknul, že nelze, něco ve smyslu "nikdy se to tak nedělalo". No a kopnout ho do zadku a sehnat jinýho (co udělá to, co si vymyslí zákazník) není tak jednoduchý.von Špilberk píše: Tak proč se někde (Prašný most, Synkáč, Jana Masaryka) trvá na asfaltu, když je vidět, že to není to pravé