Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 884
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 31.7.2016 17:25

K těm repanelizacím, stálo by za to předělat i Ostrčilovo nám. - Albertov. Tuhle jsem se tam svezl v průchodu mezi článkama 15T a docela pěkně to tam házelo, jak podvozek tancoval jak na mořských vlnách..

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 169
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Polaanek » 31.7.2016 17:15

von Špilberk píše:Já měl za to, že na začátku mostu je dilatace pryč. Tedy ta, co třískala úplně nejvíc.
Jo, ty jsou pryč. Tam jich je/bylo víc než jsem myslel, tedy to krajní byly zrušeny, a nad každým pilířem byly vyměněny. Tedy 2x zůstaly.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 31.7.2016 17:10

Já měl za to, že na začátku mostu je dilatace pryč. Tedy ta, co třískala úplně nejvíc.

Polaanek
Uživatel
Příspěvky: 169
Registrován: 26.4.2007 16:16

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Polaanek » 31.7.2016 17:05

von Špilberk píše: a taky jsem rád, že na mostě přestanou mlátit dilatace, protože tam nebudou. =D>
Pokud jsou na mysli tyto, a i na druhé straně mostu, tak ke zrušení nedošlo, byly vyměněny za nové. Dilatace jsou tam stále.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 31.7.2016 16:23

Bobik píše:Kolem tý Fuckulty jen repanelzace?
(škoda) 8-[
A dokonce jen jednosměrná. 8-[ Já jsem rád i za to, a taky jsem rád, že na mostě přestanou mlátit dilatace, protože tam nebudou. =D>

DPP opravuje v mezích finančních, administrativních a časových možností. Lepší takováhle oprava, než to tam nechat ještě x let smrdět s argumentem, že tam někdo něco výhledově plánuje.

Ostatně doufám, že až na Zenklově zahrabou ten něcovod, tak se to zrepanelizuje. Tam je to bída, proti tomu je Nádražní ve skvělém stavu.
A mimochodem: Nádražní - přeložka TT je asi pořád v nedohlednu, co :?: :wink:

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 912
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ZXS91 » 31.7.2016 11:42

Bobik píše:...Mimochodem když jsme u těch panelů - Nádražní začíná být (opět) zralá na nějakou OR. Nevím jak s 15T, s tou nejezdím, třeba se chová jinak, ale s T3 tam jezdím max 40, bo to začíná už moc mlátit...
S 15T je optimum těch 35, pak už to nepěkně hází

-KUBI-
Uživatel
Příspěvky: 115
Registrován: 05.2.2012 18:39

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od -KUBI- » 31.7.2016 10:21

Bobik píše: Jsem si vědom, že JDCT tohle ví, tak se obávám, že chyba bude jinde - v nějaký nekoordinaci s městem (proč dělat kvalitní trať, když to za chvíli rozkopou plynaři, vodaři, nebo nějakej sluníčkář z radnice rozhodne o "udělání krásna" a bude se muset hejbat s kolejema).
Zapomněl si ještě na jeden podstatný činitel :wink:
Bobik píše: Mimochodem když jsme u těch panelů - Nádražní začíná být (opět) zralá na nějakou OR. Nevím jak s 15T, s tou nejezdím, třeba se chová jinak, ale s T3 tam jezdím max 40, bo to začíná už moc mlátit.
A Nádražní je ostuda a neschopnost Prahy 5.
S letci, co to tam rozkutálí s 15T na plno mám strach, že přeskočíme vedle na koleje do Berouna... Těm tramvajím tam ta trať evidentně moc nesvědčí, což není divu vzhledem k jejímu stavu

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4390
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 31.7.2016 7:05

Samozřejmě že to není "žádná sranda". Nicméně můžu si vybrat - buď budu co chvíli repanelizovat, nebo to udělám pořádně a nemusím na to dlouhodobě šáhnout.
Jsem si vědom, že JDCT tohle ví, tak se obávám, že chyba bude jinde - v nějaký nekoordinaci s městem (proč dělat kvalitní trať, když to za chvíli rozkopou plynaři, vodaři, nebo nějakej sluníčkář z radnice rozhodne o "udělání krásna" a bude se muset hejbat s kolejema).
Mimochodem když jsme u těch panelů - Nádražní začíná být (opět) zralá na nějakou OR. Nevím jak s 15T, s tou nejezdím, třeba se chová jinak, ale s T3 tam jezdím max 40, bo to začíná už moc mlátit.
A Nádražní je ostuda a neschopnost Prahy 5.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 31.7.2016 0:56

P_V píše:Jinde používají zákrytové panely. Kdysi se používaly i v Praze, než je vytlačila ta zdánlivě výhodnější BKV technologie.
Ale to nic nemění na tom, že musím udělat nějakou desku do které koleje našroubuji a pak dám panely ne? Takže prostá výměna BKV za tyto panely není žádná sranda jako BKV za BKV.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.7.2016 23:46

Jinde používají zákrytové panely. Kdysi se používaly i v Praze, než je vytlačila ta zdánlivě výhodnější BKV technologie.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.7.2016 23:00

A co používají jinde? Pokud chci něco jiného než BKV tak musím udělat klasický OKS + udělat pevný kryt. Což by znamelano vyrubat pár cm do země a nebylo by to za týden hotové.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.7.2016 22:41

Jsou i jiné nebékávé panely, zákrytové, které se používají v civilizovanějších městech jako Brno nebo Ostrava.

Franklin
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 29.11.2013 3:14

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Franklin » 30.7.2016 22:21

Neustálé používání těchto velkoplošných panelů je kapitální BéKoVina.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4390
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 30.7.2016 19:29

Kolem tý Fuckulty jen repanelzace?
(škoda) 8-[

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3850
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.7.2016 14:54


Odpovědět