Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pod Jezerkou čisto, Horky ZC jako kdysi, Horký DC parkoviště
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
dnes jsem se svezl na michelskou ZC - zdálo se mi to či konečně podjezerkou ZC a horky ZC i DC bez parkující IADKarosák píše:Ano, mohu potvrdit, k Plynarne jsem vždy přivezl hlouček 5-10 lidí. Havárie vody byla zažehnána, je to bez OR, jen silniční 30, čeká se finální povrch.Zbytek Nuselské sviští luxusně B-)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, mohu potvrdit, k Plynarne jsem vždy přivezl hlouček 5-10 lidí. Havárie vody byla zažehnána, je to bez OR, jen silniční 30, čeká se finální povrch.Zbytek Nuselské sviští luxusně B-)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
tak se omlouvám, ale bylo to silnější než jáKarosák píše:...p_čokruťák píše:Bo tyč!
kupodivu k plynárně jezdí spousta lidí, zpět už tolik ne
http://kasme.rajce.idnes.cz/rtt-nuselska-161203/
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
...p_čokruťák píše:Bo tyč!
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ach jo, pánové. Přestaňte se špičkovat. Bohužel společně s moderní dobou a spěchem k tomuto dochází pořád častěji. A dnešní mladší generace si to ani pořádně neuvědomuje a takové drobnosti vůbec nevnímá.
Mně je z toho občas taky dost divně, ale bohužel je to tak. Ono se občas zadaří i v novinových článcích, natož pak na fóru.
Mně je z toho občas taky dost divně, ale bohužel je to tak. Ono se občas zadaří i v novinových článcích, natož pak na fóru.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
hnidopichu - jak říká jeden kolega místo diskutování o obsahu způsobuješ větší fópá než je ta formální chyba, na níž upozorňuješkasme píše:MM-Mikulovsky píše:Botyč
nebo ve společnosti také upozorňuješ, že někomu např. kus jídla upadl na zem
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
MM-Mikulovsky píše:Botyč
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Cca před hodinou Pod Jezerkou ZC stále plná parkující IAD tak, že ani SD BUS nezajede (5. den používání této zastávky BUS MHD) k chodníkukasme píše:tak už se jezdí k Plynárně
O TRAM zastávkách Horky v obou směrech ani nemluvě - pokud se dá vystoupit mimo/mezi parkující auta z poloviny dveří KT8, tak je to úspěch.
A "třešinkou na dortu" bylo, že za mostem přes Botič jsme museli zastavit kvůli dvěma dodávkovým vozidlům, která měla v uplynulých měsících ve zvyku vy/nakládat na TT
kde je ta neustále proklamovaná spolupráce DPP s MP, kterou jsem za 8 let u DPP fakt v reálu nezpozoroval
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 30.11.2016 14:12, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
tak už se jezdí k Plynárně
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Reko železnice ovšem díky P666 moc nehrozí že...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No parkuje se tam opravdu velice sporadicky, jenom při velkých akcích, které jsou několikrát do roka. Ale hejbat se s tím bude asi opravdu až s reko koridoru do Dejvic (a nevím jestli se taky nebude něco dělat s tratí z Masaryčky na Kramupy). Pokavad jsem dobře slyšel, tak by se mělo hejbat výškově s železniční tratí, budovat zastávka a to v řádu ... let (jako další etapa po rychlodráze na letiště). Ostatně čeká se už léta s Nádražní a zdá se, že jsme se možná i dočkali zde za pár let, až se postaví nová zástavba.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V: Kolem Výstaviště jezdím pravidelně a ono se to "parkoviště" používá? Já ho vidím prakticky pořád prázdné.
Jinak naprostý souhlas... Než bude rychlodráha, tak se zničí provozem i W tram...
Jinak naprostý souhlas... Než bude rychlodráha, tak se zničí provozem i W tram...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V Chodovské by to pouze chtělo rozšířit zastávku u teplárny, aby se tam lépe vyhnuly autobusy. Jinak tam ty BKV jsou naopak užitečné, právě kvůli těm busům. Jelikož je to ulice vprostřed industriálu/brownfieldu, tak to zas takovou parádu dělat nemusí a hluk tam taky nevadí.MF píše:trať zde má vést do budoucna jinudy (při okraji) proto se to dělá tímto způsobem. Nikdo nevyhodí miliony na GO tratě, která za pár let povede jinudy. To samé je prostor kolem Výstaviště.
U výstaviště se čeká na stavbu rychlodráhy, protažení magistrály a zbourání půlky domovního bloku, už asi tak 50 let. A dalších 50 let se čekat bude, pokud na to vůbec dojde. Takže proč do toho nekopnout už teď. Jen by se muselo trochu zmenšit to parkoviště, aby se z obou stran TT vešel jeden nekolidující jízdní pruh. Nebo možná jen zúžit ten chodník o část, která je zahražena klandrem.