Po rozpadlé trati se jezdí s omezeními a také furt nějak fungují. Ty by sis otevřel okno, nám vyvěsí OR a postaví tam radar
Každá doba má něco a když tak jezdím, koukám a vzpomínám, jestli to je lepší teď za doby pokroku, nebo by se mi jezdilo líp dříve po horších tratích, ale všude 60 bez buzerace tacha, SSZ, IAD, stížností na vše, kamery, kontroly, čidla....
Vždyť Vyšehradský tunel a Na Padesátém se také zastavil provoz na nahlášení DÚ. Ale to až když je průšvih. Nemůžeš psát na DÚ každou rozpadající se trať. To je o celkovém standardu v naší zemi. Spousta závad co odhalíme my tady na fóru, odhalí běžný švec často až pri vyvěšení OR. Co se změní, když budu každý měsíc někam psát, že se tam rozpadá trať? Budu za idiota a pak už můj podnět nikdo nevezme vážně, i kdybych měl pravdu. A to je průřezově v celé zemi. Zkus dát řeč třeba s nějakou zdravotní sestrou
Kdybys šel vyhodit každého, kdo "tam nemá co dělat", tak už nedělá nikdo. Bylo by fajn, kdyby se řidiči semkli, něco by určitě zmohli, ale to není parta lidí, co táhnou za jeden provaz. To je přes tisíc lidí z ulice, co si přijdou vyjezdit mzdu, o blaho provozu jde pár jedincům a konec. Já bych se i přidal k odborům, ale neoslovily mně žádné, které by aktivně a s výsledky uměly řešit věci, než jen jak říkáš stravenky a příplatky. Možná se čeká, až se přidám já
Mart: Palmovka letos, Albertov na podzim, esíčko na nábřeží E. Beneše letos, Zenklova v plánu na 2018.