Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 02.3.2017 14:06

Karosák píše:Snad jen jestli si nepamatujete, jaká panovala situace kolem zavádění preference na MSO? Bohužel budeme slavit výročí týdenního provozu preference na křiž. Kartouzská, které mělo frčet cca od dubna 2016. Tohle jsou opravdu katastrofální výsledky v podpoře a zavádění preference :cry: :zadnice
Neberte osobně! Děkuji :wink:
Preference je trochu obětí zfušováné reformy státní správy. Většina světelných křižovatek, kde je provoz tramvají totiž spadá pod odbor dopravních agend Magistrátu. Schvalování je navíc výkon státní správy, do kterého samospráva (zastupitelé) nemůže zasahovat. Můžeme jen lobovat, ale dle silničního zákona má právo do preference mluvit dopravní policie, která je většinou žábou na prameni. Na Praze 5 jsme měli celkem šikovného dopravního policajta, který teď bude mít na starosti celou Prahu, tak snad se situace zlepší.
Jinak podporu Prahy 5 pro preferenci tramvají se mi podařilo prosadit až z opozice loni na podzim. Praha 5 má tak stanovisko, že na MSO podporuje preferenci tramvají: http://www.praha5.cz/cs/dokument/tiskov ... tk%C3%A1ch
Zároveň podotýkám, že v rámci stejného usnesení dostaly tramvaje výjimku ze zóny 30.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 02.3.2017 12:30

Proxy: Děkuji, naprosto vyčerpávající ;-) Že jste změnil působiště opravdu nevím, na fóru jsem prakticky denně a žádnou zprávu o tom jsem nezaznamenal, pochopitelně to není vaše povinnost, takže to neberte jako rypání. Facebook nemám a nepoužívám, takže ani odtamtud jsem se to nemohl dozvědět.

Snad jen jestli si nepamatujete, jaká panovala situace kolem zavádění preference na MSO? Bohužel budeme slavit výročí týdenního provozu preference na křiž. Kartouzská, které mělo frčet cca od dubna 2016. Tohle jsou opravdu katastrofální výsledky v podpoře a zavádění preference :cry: :zadnice
Neberte osobně! Děkuji :wink:

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2458
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Proxy » 02.3.2017 12:07

Karosák píše:Jinak panu Proxovi - Hnykovi jsem psal na oficiální mail již loni z jara dotaz, jak to vypadá s novou Nádražní. Kupodivu jsem se nic nedozvěděl. Asi maji moc prace s plánováním cyklostezek a rozmístěním květináčů...
Já myslel, že už jsem to tady napsal stokrát, takže po stoprvé. Od 28. dubna 2016 již nejsem radním pro dopravu na Praze 5.
Předtím se mi ovšem podařilo rekonstrukci odblokovat a přes odpor Zelených prosadit stanovisko Prahy 5, které souhlasí se segregovanou variantou tramvajové trati. To znamená tramvajová trať ve směru z centra za Smíchovským nádražím cca u prodejny koberců odskočí směrem vpravo a bude vedena podél železniční tratě až po křižovatku s ulicí Ke sklárně, kde se vrátí zpět do středové osy ulice Na Zlíchově. Zároveň by se mohl založit kolejový trojúhelník napojení budoucího Dvoreckého mostu. Projektová dokumentace je v současnosti hotova, se všemi orgány kladně projednána. Až dopravní podnik vysoutěží zhotovitele tak se může začít opravovat, velmi optimisticky letos, realisticky spíš příští léto.

Rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Za Ženskými domovy závisí na Sekyra Group a ČKD jak rychle získají povolení na své projekty. Zásadní ovšem také bude, jestli sem Magistrát přesune své nové sídlo místo autobusového nádraží Na Knížecí.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 25.2.2017 19:11

RTT U Plynárny a Chodovská 25.2.2017 http://kasme.rajce.idnes.cz/rtt-chodovska-170225/

sousední stavba nové rampy z Jižní Spojky http://kasme.rajce.idnes.cz/muk-sporilov-170225/

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 24.2.2017 14:06

vypůjčím si výřez:
Obrázek

celkem 56 (slovy padesát šest) kusů :zadnice

neprocitnu tady
až na jiným světě
balisety bílé
budu sbírat v létě

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 24.2.2017 11:26

opatření obecné povahy - stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích - světelných signálů a dopravního značení provizorního SSZ 7.999 Hlávkův most – přechod u zastávky Štvanice spočívající v umístění světelných signálů, dopravního značení a zařízení v rozsahu výše uvedeného SSZ, dle dokumentace DŘ a situace SSZ 7.999 zpracované firmou ELTODO a.s. v 02/2017, kód 2017 02 09 a dle situace DZ zpracované Ing. arch. Tomáš Cach v 01/2017, kód 2017 01 29,

http://urdeska.praha.eu/files/zastavka% ... CBAurRCg==
stavební povolení pro stavbu
RTT Nuselská – U Plynárny (v úseku Vladimírova – Chodovská) v Praze 4“
v rozsahu těchto stavebních objektů:
SO 13.2 Tramvajové zastávky
SO 33 Oprava vozovky – U Plynárny

http://urdeska.praha.eu/files/668389,%2 ... _(11199913).pdf?ids=N6z9UQ2oZEdYSw4bqPZl0w==

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 21.2.2017 10:02

Kdyby jen u Edenu, ono se to rozlezlo do širého okolí. Snad si to jako obvykle po pár dnech trochu sedne, šest týdnů téhle radosti... 8-[

Uživatelský avatar
petr03
Uživatel
Příspěvky: 415
Registrován: 10.3.2010 11:16
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr03 » 21.2.2017 8:24

Tak včerejší pomalá jízda Chodovskou ZC, kolona byla už u Edenu. Foto jen dokumentačně z pohledu řidiče auta.

http://www.rajce.net/a13772162

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 20.2.2017 5:00

Jo, to nezbývá než poděkovat magistrátu, jak "skvěle" dokáže koordinovat akce. Místo aby se to udělalo najednou a pořádně, tak se akorát lepí trať, když se rozsype a pak se lepí trubky pod ní, když se rozsypou ony.
Takovejhle pastí je všude fůra po celým městě. A nejde jen o rozsypání něčeho, už mockrát jsem viděl, jak se rozvrtal 14 dní starej chodní, bo se rekonstruovalo něco pod ním. :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.2.2017 14:32

http://www.metro.cz/me-hlidac.aspx?idc=58759
No a to se ten oblouk nedávno měnil a teď voda... #-o #-o #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.2.2017 20:49

Chudáci v Čakovicích... To už jim ta 136 nepřijede vůbec... :roll:

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 18.2.2017 18:58

Informace o dopravním opatření na komunikaci Chodovská

Od 20. února do 31. března 2017 bude probíhat oprava tramvajové tratě na komunikaci Chodovská v úseku ulic U Plynárny - Spořilovská. Provoz bude veden jedním jízdním pruhem v každém směru.

16. únor 2017

Vzhledem k uzavření levého odbočení ve směru do centra (ke Kauflandu a do ulice U Plynárny) byla stanovena objížďka po trase: Záběhlická, komunikace kolem Baumaxu.

Řidiče upozorňujeme na možnost tvorby kolon vozidel hlavně v ranních a odpoledních hodinách, a proto doporučujeme v případě časové tísně volit jinou trasu do cíle své cesty.

Investorem i zhotovitelem opravy je Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s.

http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magi ... na_57.html

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.2.2017 19:33

9001 píše:............
K tratím. Tak T3 projede všechno to je vidět i na fotkách/videích ze zemí exCCCP. Ovšem je potřeba trochu brát ohled, že polovinu vozového parku už tvoří "west" vozy, které tankodrom už moc neumí...
=D> jdi si o tom promluvit s minimálně jedním dispečerem z PDT, který mi před pár měsíci během své brigády na l.8 v obratišti na Podbabě řekl:
1.) se dnes jako řidiči máme, že jezdíme s takovými moderními vozy, kde se snámi (proti jeho začátkům) např. v obloucích neotáčí sedadlo řidiče kolem své osy!
2.) že nemáme hlásit každý lom kolejnice v kolejnicích !
Z:arrow: zjevně si neuvědomujícího si, že jím vychvalované moderní vozy jsou velmi choulostivé = nejsou "teréňáky" (narozdíl od T3, na nichž kdysi dávno začínal on) :!:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 17.2.2017 18:52

Karosák: Jsme opět u těch aktivistů... Evidetně Jevec z Krepu psal co týden na MČ, ROPID kvůli 14 a museli se tím zabývat. 8-)

K tratím. Tak T3 projede všechno to je vidět i na fotkách/videích ze zemí exCCCP. Ovšem je potřeba trochu brát ohled, že polovinu vozového parku už tvoří "west" vozy, které tankodrom už moc neumí...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 17.2.2017 18:30

Karosák píše:.......... Bylo by fajn, kdyby se řidiči semkli, něco by určitě zmohli, ale to není parta lidí, co táhnou za jeden provaz. To je přes tisíc lidí z ulice, co si přijdou vyjezdit mzdu, o blaho provozu jde pár jedincům a konec. Já bych se i přidal k odborům, ale neoslovily mně žádné, které by aktivně a s výsledky uměly řešit věci, než jen jak říkáš stravenky a příplatky. Možná se čeká, až se přidám já :-D :-D

Mart: Palmovka letos, Albertov na podzim, esíčko na nábřeží E. Beneše letos, Zenklova v plánu na 2018.
1.) dokud bude většina jedinců ochotná "nechat si k.let na hlavu" = obírat se o svá práva, tak se cokoliv změnit prosazuje těžko (a je jedno jestli se jedná o špatnost nedodržením minimální zaručené mzdy pro danou činnost nebo o ohrožení/porušení bezpečnosti zaměstnanců i dalších osob) :!:
2.) kdo a jak myslíš, že prosadil např.:
a) změny signálů/příznaků pro následné ROV (převážně vjezdy do obratišť), že značně klesla potřeba zpolehnutí a kontroly tzv. mezi majáku (IR čidla mimo označníky zastávek) :?:
b) že řidiči TRAM nejsou (již cca 4 roky narozdíl od doby před 5ti a více) napomínáni za používání tzv. autokamer :?:
c) zavedení u DPP např. předzvěstí OR (byť jen v případech snížení o 30 a víc km/h) :?:
Z:arrow: byly to OO, a je mi jedno jestli se jim to podařilo "oficiálně" přes PEK (provozně ekonomickou komisy) nebo nějakými "osobními" jednáními s odpovědnými jedinci
ovšem platí (již zde několikrát na TF uvedené), že:
- podaří se prosadit jen menšina požadavků/dobrých/potřebných věcí/změn :!:
- sílu OO u DPP podkopává jejich roztříštěnost/množství = pokud požadavek nepodpoří nadpoloviční většina (alespoń z těch přítomných OO - co vím, tak z většiny OO na mnohá jednání PEKu apod. zástupce nedorazí vůbec nebo se tam zdrží jen část jednání), tak si s ním DPP při oficiálních jednáních "vytře" :zadnice = vůbec se nad ním nezamýšlí :!:

Odpovědět