Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 28.11.2017 21:57

Jakby. Buď se udělá přejezd na Bulovce nebo se po většinu výluky nechá část Zenklovy s kaliforňanem bez rekonstrukce a dojede se to o prázdninách za tři neděle přikompletní uzavírce.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 28.11.2017 21:51

9001 píše:https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html

Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.
když "tam" s ukončení TRAM od KO v zast. Bulovka počítaj, tak to nějak udělají!

napadá mne několik řešení:
1.) Je to z "1a etapa 03.01.–25.03.2018" = budou další etapy RE ulice (možná až do konce roku), takže při 1 z několika etap netřeba vytrhat celý příslušný úsek TT = pod zast. Bulovka může dočasně zůstat dostatečný úsek s BKV pro instalaci Californienu!
2.) v Brně běžně instalují Californieny i v OKS, které v potřebném místě dočasně "obdrží" zákrytové panely (podsypané a obsypané štěrkem)
3.) pamatuješ "TRAMvajovou Lanovku" (krátký úsek ježděný obousměrnými KT tam a zpět s řidiči v obou kabinách) před pár lety Strossmayerovo nám. - Letenské nám. nebo Kartlovo nám.- IPP v posledních pár letech? = obě měly v úseku jednu mezizastávku a tu druhou jezdily dokonce přece vlaky 2xKT!

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.11.2017 20:46

https://www.praha8.cz/Zenklova-ulice-v- ... jsi-1.html

Jak bude řešeno ukončení tramvají? Všude je OKS a za zastávkou směrem DC počítám, že budou dávat pryč panely, takže otáčení nehrozí.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.11.2017 14:51

Reálné použití stejně muselo být dost o hubu vzhledem k celkem silnému provozu od Čechova náměstí... A předpokládám, že nějaké delší odstavení z toho důvodu taky bylo mimo...

Ve smyslu Jaromíre na funkci to mít vliv nebude. Rostlináře? No to už vůbec :twisted:

Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 147
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od JirkaR » 28.11.2017 13:40

Bobik píše:Upřímně - kdy se naposledy využily?
Bydlím poblíž - využily se při relativně nedávné reko na Vršovické, kdy se nejdřív l.37 otáčela po poslední zachované koleji od Koh-i-nooru, a když v posledních dnech etapy vybourali už i tu, tak se pak na 37 vypravovaly KT a otáčely se směrem od Čecháče právě na tom přejezdu (je někde i foto). Ale to spíš jen pro přesnost, byla to asi spíš náhoda že poblíž přejezdy byly, tak se nejspíš jen ušetřila práce s Kaliforňanem.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 28.11.2017 6:36

Jenda1989 píše:že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to vám už nevadí?
Upřímně - kdy se naposledy využily? Matně si vzpomínám, že se tam otáčela souprava do protisměru v rámci natáčení nějaké reklamy na Zvonařce před asi , no, více jak pěti lety určitě, přesněji si nepamatuju. A různý "vtípky", jako postavení dvou cviček vedle sebe na rychlou fotku a honem uhnout se počítat nedají. Na odstav použít nejde, bo by to stálo na nesprávné koleji, tedy v protisměru a drobátko to tu ulici blokovalo. Na objetí taky ne, bo ono odstavený by blokovalo zastávku a do objíždějícího by nešlo nastoupit. Takže tam byly akorát 4 zbytečný vexle.

Na Spořilově stále zůstává vnitřní nástupní, takže místo na odstav pořád je.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 28.11.2017 6:34

Pro mě osobně problém na úrovni toho, že v kantýně došly rohlíky a maj už jenom housky... :?

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 27.11.2017 23:00

Promiňte pánové,
píšete tady jak je špatné, že v Minské místo vyhřívaných výhybek jsou čepovky a že se tam vyrušili přejezdy, které se mohli v případě nějaké mimořádnosti využít to Vám už nevadí?

Mně tedy ano, stejně jako například ve smyčce Spořilov.

prochy2
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 29.11.2013 13:42

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od prochy2 » 26.11.2017 9:06

K Minské: Na zřízení pružné výměny je potřeba vytápění 600V. Na zřízení vytápění je potřeba stavební povolení. K tomu je potřeba projekt, atp. Nic k tomu asi patrně v Minské v době opravy nebylo k dispozici...

Samotná výměna výměny z čepovky za pružnou lze uskutečnit za asi 10 hodin. Zvlášť když je v dlažbě jako v Minské.

Stížnosti na hluk nebyly v místě z tramvajového provozu, ale z provozu BUS po dlažbě a rozpadlých skříních čepovek ve směru dolů.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 26.11.2017 0:25

demon: To je nekonečný příběh :-). Jenom je škoda, když nástupem technického ředitele se povedlo dostat prakticky všechny TT do sjízdného stavu, tak se pak dělají takového kopance, které pak trochu celý dojem kazí...
P.S. nešlo to zrovna tady uhrát na hygienu? Že čepovka je hlučnější?

P.S.S. Prosek je komplet akce DPP ;-). To už je "doma"...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 25.11.2017 22:41

9001 píše:Von: Ono to není jenom o T3 Coupe... Stačí se podívat na město, kam tečou stovky milionů...
Demon: Možná, kdyby se nevyhodilo 5 mega za hračku na Prosek, tak by zůstalo na novou výhybku :devilsmokin
Možná by to chtělo nemíchat hrušky s jabkama.
Mě je totiž dost k prdu, že mam souseda miliardáře, jelikož na nákupy jeho kešeň použít nemůžu... :cry:
P_V píše:Je to takové paradoxní, že na hlavní trati jsou extrémně štíhlé výhybky, a za rohem něco co uteklo z technického muzea.
Paradoxní by asi spíš bylo, kdyby to mělo být obráceně... :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 25.11.2017 21:13

Škoda že se nepovedlo, udělat výhybky za europrachy při rekostrukci Moskevské a Vršovické. Křižovatky nebo i celé obratiště prosadit jako součást trati. Je to takové paradoxní, že na hlavní trati jsou extrémně štíhlé výhybky, a za rohem něco co uteklo z technického muzea.

Uživatelský avatar
7001
Uživatel
Příspěvky: 204
Registrován: 30.8.2004 8:31
Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 7001 » 25.11.2017 20:39

5 mega :lol: To by ještě bylo v pohodě 8-[

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 25.11.2017 20:20

Von: Ono to není jenom o T3 Coupe... Stačí se podívat na město, kam tečou stovky milionů...

Třeba naprosto nechápu výměnu asfaltu v oblasti u Balabenky, když o pár metrů výš v okolí Spojovací je silnice jak tankodrom :roll:

Demon: Možná, kdyby se nevyhodilo 5 mega za hračku na Prosek, tak by zůstalo na novou výhybku :devilsmokin

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 25.11.2017 17:06

von Špilberk píše:MOp: a jen pro zajímavost: kolik teda stojí ručně ovládaná čepovka a kolik ručně ovládaná výhybka s pružnými jazyky :?:

P.S. Ještě že na T3kupé se prachy našly. To bych fakt nepřežil, kdyby Kupé z úsporných důvodů nebylo. [-o<
Tak snad spíš "kolik teda stojí ručně ovládaná repasovaná čepovka a kolik ručně ovládaná repasovaná výhybka s pružnými jazyky"...
Pak je ještě otázka, byla-li k dispozici nějaká vhodná vytěžená vyhybka s pružnými jazyky.

A na Coupé jsou prachy z jiný hromádky a mimochodem jich taky není dostatek, takže se za výsledek už teď trochu stydim, nepovede-li se odněkud něco přisypat.

Odpovědět