Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když už je to tu nakouslé...
V podvečer jsem prošel Husitskou, ale už bylo po pracovní době
http://kasme.rajce.idnes.cz/180318/
V podvečer jsem prošel Husitskou, ale už bylo po pracovní době
http://kasme.rajce.idnes.cz/180318/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je dnešní spletitá situace se subdodávkami. Někdo to vysoutěží, ale vlastně nemá lidi. Jen stavbyvedoucího a nějakých pár managorů. Najímá si více malých firem, které to za pakatel nějak zbastlí. Ta malá firma zas nemá lidi, možná nějakého mistra a shání nějaké ukrajince co nedrželi lopatu, aby měl kdo pracovat. A výsledek je to co vidíme - viz reko Moskevskevské, kde sice byly různé přeložky atd. ale pořád je to ulice o délce zhruba 900m. Za několik měsíců mohlo být hotovo, ale trvalo to roky... Já vím ještě do toho máme ty pražská (resp. česká) specifika, zmatek s tím co chceme, kdo to schválí a jak to zkoordinovat.
Podobně Bělehradská, během rekonstrukce jsem tam procházel hodněkrát pěšky. Všechno se rozhrabalo, ale pak se dělal most přes Botič a na zbytku staveniště se nic nedělo. Bydlet tam nebo podnikat, tak jdu snad někoho zastřelit
Jindy to ale kupodivu docela šlape. Reko Vršovické dělal Porr s nevím kým. Tam to odsýpalo, každý den byl vidět pokrok.
Podobně Bělehradská, během rekonstrukce jsem tam procházel hodněkrát pěšky. Všechno se rozhrabalo, ale pak se dělal most přes Botič a na zbytku staveniště se nic nedělo. Bydlet tam nebo podnikat, tak jdu snad někoho zastřelit
Jindy to ale kupodivu docela šlape. Reko Vršovické dělal Porr s nevím kým. Tam to odsýpalo, každý den byl vidět pokrok.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ono by stačilo, kdyby ráčili pracovat o víkendu. Před pár lety mi pod barákem rekonstruovali Michelskou, z tramvaje jsem viděl reko Nuselské a když jsem šel fotit U Plynárny, tak obrázek je pořád stejný: o víkendu se nepracuje (o víkendu maká jen Vrchní stavba DPP) a průběh ve všední den: ráno v 8 se začnou trousit a vybalovat fidlátka, v půl 12 jsou všichni pryč, protože oběd, pak se zase objeví v půl 1 a ve 3 začnou balit. V půl 4 jsou všichni pryč.9001 píše:...že Dolínek prý chce jednat s firmami o tom, aby pracovali déle do večera a reko bylo dříve...
Fascinující taky je (aspoň pro mě), když na x set metrů uzavřené ulice pracuje 1 čtyřčlenná parta u "jedné díry" a na zbytku ulice nedělá nikdo nic.
Takže když se takhle pracuje, tak se není co divit těm termínům. Navíc bych řekl, že ty firmy, když jim projde u úřadů jeden přestřelený termín, tak příště dají ještě přestřelenější a tak pořád dokola.
Teď se sice řeší urychlení Zenklovi a Husitské, protože to tam zrovna politicky hoří, ale o Nuselské se nemluví a že se hodlá od pondělí TSK šťourat Na Slupi mezi Albertovem a Ostrčilákem (asi 200 metrů ) do srpna, to asi nikoho nepálí. Ty práce by se měly urychlit všude a ne jen někde.
Pořádná práce o víkendu, by ty akce urychlila víc, než když se bude ve všední den s velkým humbukem, jak to Dolínek zařídil, pracovat o 1 - 2 hodiny déle. Leda že by Dolínek zařídil, že se bude v pracovní dny dělat opravdu od slunce východu do slunce západu, pak by to stačilo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ta mezera akorát smrdí cyklopruhem... No uvidíme...
V rádiu jsem slyšel, že Dolínek prý chce jednat s firmami o tom, aby pracovali déle do večera a reko bylo dříve... To jsem zvědavý, když "aktivisti" volají PČR i na blbé noční sváření kolejí...
V rádiu jsem slyšel, že Dolínek prý chce jednat s firmami o tom, aby pracovali déle do večera a reko bylo dříve... To jsem zvědavý, když "aktivisti" volají PČR i na blbé noční sváření kolejí...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale zaráží mne na tom, že směr DC, není u chodníku. Jestli tam zůstane zastávka, tak nebude bezbarierová!!!von Špilberk píše:RTT Zenklova v prostoru bývalých zastávek Stejskalova už první metry w-tramu.
Edit: Tak pardon, už jsem se dočetl na facebooku, že bude posunutá k sokolovně.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
RTT Zenklova v prostoru bývalých zastávek Stejskalova už první metry w-tramu.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten držitel by ale musel prokázat, že s nemovitostí zacházel jako s vlastní. 10 let v dobré víře, nebo 20 let i bez právního důvodu. To znamená, že by za ni mj. musel platit daň z nemovitosti. Navíc při jakémkoli zásahu do té nemovitosti, který vyžaduje stavební povolení, by ho stavební úřad prokazatelně vyvedl z omylu. A vlastník opravdový by zas musel tu daň neplatit, aby bylo prokazatelné, že vlastnické právo nevykonával. Jen v tom případě by to vydržení fungovalo. V dnešní době, kdy je katastr digitální a každý tam může ihned nahlížet, se mi takový souběh deset let trvajícího nezájmu o stav věcí vlastníka, držitele, a zejména finančního úřadu, jeví jako nepravděpodobný.MM-Mikulovsky píše: pokud nemovitost (což je i dvůr/zahrada apod.) je nabyta a užívána, po určitý (zákonem daný) čas (roky), s přesvědčením, že je vlastněna, tak se to vlastnictví tzv. vydrží = původní oprávněný vlastník se ke svému majetku nedostane (resp. v případě svého zájmu o něj, si jej bude muset znova koupit)!
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já se spíš zeptám opačně. Opravdu jsou odpovědní sehnat všechny razítka, papíry atd, aby se tam dala postavit TT?
Navíc v místě původní koleje, která je na místě, je obytná zástavba a moc nevěřím, že by lidé byly nadšeni zrušením parkovacích míst a provozem tramvají...
Navíc v místě původní koleje, která je na místě, je obytná zástavba a moc nevěřím, že by lidé byly nadšeni zrušením parkovacích míst a provozem tramvají...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No to případné "nešťourání" je chyba - pokud nemovitost (což je i dvůr/zahrada apod.) je nabyta a užívána, po určitý (zákonem daný) čas (roky), s přesvědčením, že je vlastněna, tak se to vlastnictví tzv. vydrží = původní oprávněný vlastník se ke svému majetku nedostane (resp. v případě svého zájmu o něj, si jej bude muset znova koupit)!von Špilberk píše:Já žil dlouho v domnění, že to parkoviště a vlastně "bývalá" ulice jsou soukromý pozemek. Pak jsem jednou kouknul do katastru a samotná "ulice" je pořád Prahy (soukromý pozemek je vedle). Takže se nabízí otázka, jak je dnes ošetřeno užívání. Je ten prostor pronajatý a někdo platí Praze nájem nebo je to nějaký "historický" zábor a nikdo se v tom radši nešťourá a nebo tam má sídlo i něco pražského (veřejného)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já žil dlouho v domnění, že to parkoviště a vlastně "bývalá" ulice jsou soukromý pozemek. Pak jsem jednou kouknul do katastru a samotná "ulice" je pořád Prahy (soukromý pozemek je vedle). Takže se nabízí otázka, jak je dnes ošetřeno užívání. Je ten prostor pronajatý a někdo platí Praze nájem nebo je to nějaký "historický" zábor a nikdo se v tom radši nešťourá a nebo tam má sídlo i něco pražského (veřejného)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já vim, jen jsem si dovolil trochu zatrollit Spíš by mě zajímalo, co na to řeknou majitelé, obzvlášť s ohledem na to, jak je dneska problém udělat cokoliv na cizím, že se radši postaví 10 sloupů, jen aby se DP nemusel handrkovat s majiteli domů o růžice...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je vyzkoušený
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041486
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041486
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ona má v budoucnosti být smyčka "zadními" Pekárnami? A vejde se tramvaj pod ten mostek spojující ty dva domy?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Může to být něco z následujícího - provizorní konstrukce, zvětšená osovka, celková úprava prostoru tak, aby se vešla nová kolejová konstrukce rozvětvení, zkrácení zastávek, příprava kabelových tras, ... Rozhodně to ale nebude nic moc viditelného.von Špilberk píše:A příprava na smyčku znamená konkrétně co
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No to já očekávám podobu jako přípravu napojení TT v Malešicích Počernickou ul. na TT ve Vinohradské ul. = V MÍSTĚ PLÁNOVASNÝCH VÝHYBEK + OBLOKU/Ů BUDE ROZŠÍŘENA OSOVÁ VZDÁLENOST PROTISMĚRNÝCH KOLEJÍ, ABY SE ANI TRAM PROFILU KT NAJÍŽDĚJÍCÍ OD HLOUBĚTÍNA DO OBRATIŠTĚ NESTŘETLA (SVOU ZÁDÍ) S ŽÁDNOU TRAM JEDOUCÍ PO STRÁVAJÍCÍ TRATI ROVNĚ K HLOUBĚTÍNU.von Špilberk píše:A příprava na smyčku znamená konkrétně co
Nechají se tam BKV panely nebo se tam už rovnou vloží výhybky Nebo něco neviditelného