Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4115
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 19.3.2018 9:58

Jasně, že je to vina města, když si to nechává líbit. Rozhodně nejsme ve při. :D
Mimochodem: Na Slupi nic nezačalo. :wink:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9936
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 18.3.2018 20:38

von Špilberk: To ovšem není problém stavebních firem... Ty by si tohle jako majitel firmy nedělal, když ti to prochází a vlastně to máš i smluvně pořešené?

To jsou jako nadávky na práci na dálnicicíh... Firma dělá pouze to co si objednatel objedná...

Takže je chyba ve městě a ŘSD, že si neumí nastavit podmínky... Hlavně, že se vymýšlí peachoviny s drony na hlídání staveb atd.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 18.3.2018 19:17

Když už je to tu nakouslé...

V podvečer jsem prošel Husitskou, ale už bylo po pracovní době :lol:

http://kasme.rajce.idnes.cz/180318/

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 290
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 18.3.2018 13:32

To je dnešní spletitá situace se subdodávkami. Někdo to vysoutěží, ale vlastně nemá lidi. Jen stavbyvedoucího a nějakých pár managorů. Najímá si více malých firem, které to za pakatel nějak zbastlí. Ta malá firma zas nemá lidi, možná nějakého mistra a shání nějaké ukrajince co nedrželi lopatu, aby měl kdo pracovat. A výsledek je to co vidíme - viz reko Moskevskevské, kde sice byly různé přeložky atd. ale pořád je to ulice o délce zhruba 900m. Za několik měsíců mohlo být hotovo, ale trvalo to roky... Já vím ještě do toho máme ty pražská (resp. česká) specifika, zmatek s tím co chceme, kdo to schválí a jak to zkoordinovat.
Podobně Bělehradská, během rekonstrukce jsem tam procházel hodněkrát pěšky. Všechno se rozhrabalo, ale pak se dělal most přes Botič a na zbytku staveniště se nic nedělo. Bydlet tam nebo podnikat, tak jdu snad někoho zastřelit :)

Jindy to ale kupodivu docela šlape. Reko Vršovické dělal Porr s nevím kým. Tam to odsýpalo, každý den byl vidět pokrok.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4115
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 18.3.2018 10:17

9001 píše:...že Dolínek prý chce jednat s firmami o tom, aby pracovali déle do večera a reko bylo dříve...
Ono by stačilo, kdyby ráčili pracovat o víkendu. Před pár lety mi pod barákem rekonstruovali Michelskou, z tramvaje jsem viděl reko Nuselské a když jsem šel fotit U Plynárny, tak obrázek je pořád stejný: o víkendu se nepracuje (o víkendu maká jen Vrchní stavba DPP) a průběh ve všední den: ráno v 8 se začnou trousit a vybalovat fidlátka, v půl 12 jsou všichni pryč, protože oběd, pak se zase objeví v půl 1 a ve 3 začnou balit. V půl 4 jsou všichni pryč. :prase
Fascinující taky je (aspoň pro mě), když na x set metrů uzavřené ulice pracuje 1 čtyřčlenná parta u "jedné díry" a na zbytku ulice nedělá nikdo nic.
Takže když se takhle pracuje, tak se není co divit těm termínům. Navíc bych řekl, že ty firmy, když jim projde u úřadů jeden přestřelený termín, tak příště dají ještě přestřelenější a tak pořád dokola.
Teď se sice řeší urychlení Zenklovi a Husitské, protože to tam zrovna politicky hoří, ale o Nuselské se nemluví a že se hodlá od pondělí TSK šťourat Na Slupi mezi Albertovem a Ostrčilákem (asi 200 metrů :!: ) do srpna, to asi nikoho nepálí. Ty práce by se měly urychlit všude a ne jen někde.
Pořádná práce o víkendu, by ty akce urychlila víc, než když se bude ve všední den s velkým humbukem, jak to Dolínek zařídil, pracovat o 1 - 2 hodiny déle. Leda že by Dolínek zařídil, že se bude v pracovní dny dělat opravdu od slunce východu do slunce západu, pak by to stačilo. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9936
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.3.2018 19:49

Ta mezera akorát smrdí cyklopruhem... No uvidíme...

V rádiu jsem slyšel, že Dolínek prý chce jednat s firmami o tom, aby pracovali déle do večera a reko bylo dříve... To jsem zvědavý, když "aktivisti" volají PČR i na blbé noční sváření kolejí...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 988
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 16.3.2018 19:21

von Špilberk píše:RTT Zenklova Z:arrow: v prostoru bývalých zastávek Stejskalova už první metry w-tramu.
Ale zaráží mne na tom, že směr DC, není u chodníku. Jestli tam zůstane zastávka, tak nebude bezbarierová!!! [-o< [-o< (-X

Edit: Tak pardon, už jsem se dočetl na facebooku, že bude posunutá k sokolovně. =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4115
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.3.2018 18:32

RTT Zenklova Z:arrow: v prostoru bývalých zastávek Stejskalova už první metry w-tramu.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3820
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 07.3.2018 9:20

MM-Mikulovsky píše: pokud nemovitost (což je i dvůr/zahrada apod.) je nabyta a užívána, po určitý (zákonem daný) čas (roky), s přesvědčením, že je vlastněna, tak se to vlastnictví tzv. vydrží = původní oprávněný vlastník se ke svému majetku nedostane (resp. v případě svého zájmu o něj, si jej bude muset znova koupit)!
Ten držitel by ale musel prokázat, že s nemovitostí zacházel jako s vlastní. 10 let v dobré víře, nebo 20 let i bez právního důvodu. To znamená, že by za ni mj. musel platit daň z nemovitosti. Navíc při jakémkoli zásahu do té nemovitosti, který vyžaduje stavební povolení, by ho stavební úřad prokazatelně vyvedl z omylu. A vlastník opravdový by zas musel tu daň neplatit, aby bylo prokazatelné, že vlastnické právo nevykonával. Jen v tom případě by to vydržení fungovalo. V dnešní době, kdy je katastr digitální a každý tam může ihned nahlížet, se mi takový souběh deset let trvajícího nezájmu o stav věcí vlastníka, držitele, a zejména finančního úřadu, jeví jako nepravděpodobný.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9936
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 06.3.2018 21:29

Já se spíš zeptám opačně. Opravdu jsou odpovědní sehnat všechny razítka, papíry atd, aby se tam dala postavit TT?

Navíc v místě původní koleje, která je na místě, je obytná zástavba a moc nevěřím, že by lidé byly nadšeni zrušením parkovacích míst a provozem tramvají...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.3.2018 21:23

von Špilberk píše:Já žil dlouho v domnění, že to parkoviště a vlastně "bývalá" ulice jsou soukromý pozemek. Pak jsem jednou kouknul do katastru a samotná "ulice" je pořád Prahy (soukromý pozemek je vedle). Takže se nabízí otázka, jak je dnes ošetřeno užívání. Je ten prostor pronajatý a někdo platí Praze nájem nebo je to nějaký "historický" zábor a nikdo se v tom radši nešťourá a nebo tam má sídlo i něco pražského (veřejného) :?:
No to případné "nešťourání" je chyba - pokud nemovitost (což je i dvůr/zahrada apod.) je nabyta a užívána, po určitý (zákonem daný) čas (roky), s přesvědčením, že je vlastněna, tak se to vlastnictví tzv. vydrží = původní oprávněný vlastník se ke svému majetku nedostane (resp. v případě svého zájmu o něj, si jej bude muset znova koupit)!

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4115
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 06.3.2018 7:56

Já žil dlouho v domnění, že to parkoviště a vlastně "bývalá" ulice jsou soukromý pozemek. Pak jsem jednou kouknul do katastru a samotná "ulice" je pořád Prahy (soukromý pozemek je vedle). Takže se nabízí otázka, jak je dnes ošetřeno užívání. Je ten prostor pronajatý a někdo platí Praze nájem nebo je to nějaký "historický" zábor a nikdo se v tom radši nešťourá a nebo tam má sídlo i něco pražského (veřejného) :?:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3085
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 05.3.2018 16:25

Já vim, jen jsem si dovolil trochu zatrollit :twisted: Spíš by mě zajímalo, co na to řeknou majitelé, obzvlášť s ohledem na to, jak je dneska problém udělat cokoliv na cizím, že se radši postaví 10 sloupů, jen aby se DP nemusel handrkovat s majiteli domů o růžice...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3658
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 05.3.2018 15:39

To je vyzkoušený 8-)
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2006041486

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3085
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 05.3.2018 15:25

Ona má v budoucnosti být smyčka "zadními" Pekárnami? A vejde se tramvaj pod ten mostek spojující ty dva domy? :twisted:

Odpovědět