Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 15.4.2018 21:45

Důvod, proč výroba tak dlouho trvá je ten, že po vyrobení jede konstrukce na speciální vytvrzení do Německa.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 15.4.2018 20:14

A nebo jde o to, že havarijní oprava jde z jiné kasičky, než plánované reko...

Možná dotaz, jak dlouho trvá výroba kolejové konstrukce?

Jinak dnes jsem projížděl Nuslemi, a skoro se mi chtělo brečet... U Fidlovačky auta opět na kolejích, protože tam kopou plyn? Prostě na silnici hozené dvě černé trubky... Tam to musí být hlavně v době zátahů na Pankrác a odpoledne veselé...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 15.4.2018 19:50

Podle informací, co se mi donesly po troleji, komplet reko Lazarské bude až na podzim, bo křížení (kolejový konstrukce) se teprve vyrábí. Proč to nemůže být dřív, kvůli jakým dalším návaznostem (viz ty kanály), to nevím. Takže zatím jen lepení, aby to do podzimu vydrželo. Na podzim by se měla vyměnit celá křižovatka, včetně pražců, bo tam jsou drážkové, což není dobré (kolejnice v nich cestují) a nově budou dřevěné.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.4.2018 19:17

Celková výluka Lazarské údajně nemůže být, protože ve Vodičkově (mezi Lazarskou a Karlákem) jsou pořád kanálníci, takže IAD by neměla jak opustit prostor. Je mi to trochu divné zdůvodnění, protože by stačilo dovolit IAD po dobu výluky vyjet na Václavák, no ale důvod je prý tento. :smt102
Chotkova šla celkem rychle, tam ta OR tak dlouho nebyla. Ale skoro mi to připadá jako nějaký záměr: musíme to nechat dojít do krajnosti a vyvěsit OR, abychom po opravě mohli vykázat, že jsme opravou OR odstranili. :roll: #-o
Další otazník je esíčko u Masaryčky. Tam zatím vůbec netuším, co bude a kdy. Neví někdo :?:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 15.4.2018 18:20

Ano, ano, maka se tam intenzivně. Ale jak vidno, jde jen o výměny nejhorších kusů, takže ta celková reko na podzim asi bude vhodná. Teď je otázka, co ty oblouky ve Spálené. Ty asi do podzimu nevydrží...
Stejně je mi divné, že to mohlo v těchto několika případech dojít tak daleko. Vždyť přeci úseky stále prochází správce, měří se ručně i krabem, spousta vad, které se utěšeně zhoršovaly šlo poznat i pouhým okem několik měsíců dopředu. Konkrétně ta Spálená, Lazarská nebo Chotkova. A přesto... Že by správce najednou zaspal se mi nezdá, když je jinak síť celkem pod dozorem v kondici.
Co myslíte, je za tím spíš tlak "nerozkopávejte toho moc najednou před volbami", nebo nějaký tlak managementu, že na tolik oprav peníze nedá a "tak to nějak vydržte", a výsledkem jsou takovéto mimořádky?
Jak se asi před 4 lety vysypaly oblouky před smyčkou Nádr. Hostivař, to bylo totéž - příruba mizela před očima, pak se hezky zkroutila (já tam jezdil max 15 už dávno) a asi po 2 měsících najednou hrozné halo, vyvěšení POMALU, mimořádné navařování, aby se vůbec mohlo jezdit....
Já chápu, když se někde vysype výhybka, jazyk, ustřihnou vrtule, praskne srdíčko, nebo tak, ale to že kolejnice dožijí a jejich tvar je pod normu, to se nestane že dne na den a navíc to podle parametrů daného místa a provozu lze i předpovídat.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.4.2018 14:08

Pár fotek z Lazarské...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.4.2018 15:01

Radek píše:... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.
Kdyby to jelo na Muzeum, tak by to nedojelo na Senovážné nám. Takhle to jede na Florenc, takže se dá také v pohodě přestoupit na C.
A rozložení na dva víkendy by asi mělo jít, ale já v tom stejně nevidím žádný větší problém. Nic by se tím nezískalo a sveze se to vše při jednom.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 12.4.2018 14:08

Líp to bohužel zkoordinovat nešlo. Jenom když se podíváte, jak složité je zkoordinovat opravu ulice, aby různé firmy udělaly vše potřebné zároveň ve vyhrazeném termínu. No a teď si předsavte, jak složité musí být zkoordinovat to v jednom podniku! :twisted:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 12.4.2018 11:57

... nebo aspoň zavléct X-3 na Muzeum, byla by to pěkná náhradní doprava.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 935
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobek » 12.4.2018 10:43

Pro tu Vodičkovu už taky asi nešlo vymyslet lepší termín, než když je zároveň zavřený MU-A. :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 11.4.2018 7:43

JirkaR píše:
ElWapp píše:Stavební povolení RTT Vinohradská
Nejsem sice od fochu, ale nakoukl jsem... Zase z větší části to "krásno až jindy", grr...
Nejen krásno...
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80410.html
Magistrát hlavního města odložil kompletní rekonstrukci Vinohradské ulice. Pražský dopravní podnik (DPP) tu pouze opraví koleje v úseku mezi stanicemi Flóra a Želivského. Dolní část ulice směrem k Národnímu muzeu se do konce roku nebude opravovat

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 11.4.2018 6:32

Ještě lépe "dovybudování výstupů z metra" (co na tom, že až po třiceti letech... :D ).

sebi
Uživatel
Příspěvky: 54
Registrován: 18.5.2013 16:25

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sebi » 10.4.2018 22:40

P_V píše:Budování podchodů a pražské stavební předpisy jsou v opozici.
Tak by se tomu dalo říkat "budování nového výstupu z metra", ne? :p

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 10.4.2018 21:34

Bobik píše:Ono by hlavně chtělo dovyvrtat podchod, aby se do krtka dalo i ze Želvy od Strojiportu a nemuselo se přes křižovatku.
Budování podchodů a pražské stavební předpisy jsou v opozici.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 10.4.2018 18:18

Ono by hlavně chtělo dovyvrtat podchod, aby se do krtka dalo i ze Želvy od Strojiportu a nemuselo se přes křižovatku.

Odpovědět