Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2333
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 25.6.2018 17:21

já nechápu, proč tady všichni IPR tak nenávidí. podívejte se do všech měst okolo nás, všude se dělají podobná opatření a funguje to. v drážďanech, berlíně, vídni, varšavě, vratislavi, budapešti... a ta města prosperují. a není to žádný ekoteror, je to celkem jednoduchá rovnice: ulice se stromy a širokými chodníky vydělá víc, než ulice v podobě magistrály nebo plzeňské. je bezpečnější, je tam víc obchodů, lidé tam chtějí bydlet. nepřitahuje sociálně patologické jevy. zabraňuje přehřívání měst. a hlavně, rozšiřování kapacit pro auta je nad naše finanční možnosti i nad fyzické kapacity měst. externality jsou takové, že je potřeba co nejvíce lidí motivovat k užívání udržitelné dopravy. musíme přestat vozit děti do škol a naopak umožnit lepší pěší prostupnost měst. víc chodit a jezdit na kole. znečištění ve městech pochází z většiny z automobilové dopravy. to pochopili už i v číně.

ale my v praze zase všechno víme lépe a hlavně pěstujeme nenávist. budeme brblat, nekonstruktivně kritizovat - a radši se tu postupně udusíme ve vlastním smradu, pokud nás teda předtím neskolí rakovina tlustého střeva.

p.s. viděli jste už reko bělohorské z pera IPRu? já myslím, že byste byli spokojeni, protože zachovává jak průjezdnost, tak parkování, samostatné pásy pro tram i cykloopatření a stromořadí.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 25.6.2018 11:57

von Špilberk píše:http://www.iprpraha.cz/uploads/assets/d ... 160801.pdf
Prostě to ucpeme...
Ovšem oni se domnívají, že to zlepší:
Do dimenze dopravního profilu ulice se pak, při snaze o respektování polohy stromořadí, maximální zachování parkovacích
míst a integraci cyklo opatření ...
Vždyť to tam máš napsané - MUSÍ tam být stromořadí, parkovací místa a cyklo opatření (v uvedeném pořadí) a teprve co zbyde bude "nějak" sdílet MHD a IAD. Někde to vyjde a někde to prostě nevyjde. Ale na ty první 3 bodu se nejen NESMÍ SÁHNOUT, ale na jakékoli omezení se nesmí ani pomyslet. :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4002
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 24.6.2018 16:23

Jo, už jsem kouknul i na metropolitní plán. :wink: Ale je to vlastně jedno. Jednak bych řekl, že se musí pracovat s tím, co platí, ne s tím, co je návrh. A jednak než bude Libeňská spojka, tak se na Zenklově budou měnit koleje v obloucích. 8-)
Hlavní je, že koleje budou nové. Metoda rekonstrukce je vedlejší.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3741
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 24.6.2018 16:13

Od doby, kdy se tenhle územní plán maloval, se mnohé změnilo. Takže máme platný územní plán, který zachycuje něco, co už je nejméně 10 let předpokládáno jinde. Viz metropolitní plán.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4002
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 24.6.2018 15:49

P_V píše:Pražce ve štěrku se dávají i tam, kde Libeňská spojka nepovede, např. od Bulovky k Primátorské. Tam tunel povede pod vnitroblokem.
Zdá se, že tunel bude tam i tam. Pod vnitroblokem ZC, pod ulicí DC. 8-)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3741
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 24.6.2018 15:06

Pražce ve štěrku se dávají i tam, kde Libeňská spojka nepovede, např. od Bulovky k Primátorské. Tam tunel povede pod vnitroblokem. Asi to nechtějí mít rozkouskované.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3058
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 24.6.2018 14:32

Petr píše:"vy dobytkové, všechno jen prasíte"
Vox populi, vox Dei :twisted:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4516
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 24.6.2018 14:25

Petr píše:Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte"....
@3644 @3644 @3644

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4002
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 24.6.2018 11:16

Pokračující RTT Zenklova v obrazech...

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1964
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 24.6.2018 10:51

Karosák píše:To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet [-o< [-o<
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí [-o< [-o<
IPR nedávno v Troji u spadlé lávky rozbalil stánek a jal se okolojdoucím prezentovat "své" představy nové podoby trojských břehů Vltavy. Okolo šel stařík a pronesl "vy dobytkové, všechno jen prasíte".... Názor veřejnosti :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3741
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 23.6.2018 21:50

Průběžná bude muset trochu klesnout. Nebo se to snad vyřeší jen přizvednutím železniční trati?

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3593
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.6.2018 21:38

To netuším...
Ale ta Vinohradská je dobrá noční můra. Jako já IPR taky beru jako něco, co je potřeba k zodpovědnému plánování města, ale jestli tam sedí materiál co z okna vidí duhu a jednorožce, tak to opravdu instituci velmi škodí. Lidé pak odborníky pohrdají a vznikají další "jednoduchá", často populistická řešení, která celek zprasí, jen trochu jinak, možná o chvíli později. Maličko mně uklidňuje, že je to jen návrh a že realizace krásna, je zatím v neurčitém horizontu, takže by se někdo mohl ještě probrat a nebo by dočasné balkánské mysy z BKV mohly prokázat, že to je prostě nefunkční úlet [-o< [-o<
Bělehradskou jsem přežil, Moskevská mi nevadí, ale Francouzská je snad ukázkovým příkladem že tudy ne, přátelé a ta Vinohradská se snad realizace v téhle podobě nedočká, stejně jako doufám, že ten Újezd ještě někdo překreslí [-o< [-o<

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9848
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 23.6.2018 21:09

Karosák: To nejsem :lol: , ale přece jenom zrovna tady je skoro větší poptávka po busech než tramvajích a ty si moc v té plzenské verzi co se ted děje, nedokážu představit.

Navíc nemělo se s TT trochu hýbat? Nebo TT zůstane kde je ted jenom se "vyrube" pruh pro IAD na stranách?

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1081
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 7080 » 23.6.2018 19:14

Nedají, tam těch uzavírek bude několik, třeba i jen víkendové, kvůli snášení konstrukcí a tak. Počkej až stavba dospěje ke stadiu, že se začnou vyndavat ty přebytečné mosty, přes které se nejezdí. Nejdřív přesunou živé kabely jinam a pak jdou mosty ven. Tu bude první ze zatěžkávacích zkoušek motoristů a dopravy vůbec.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3593
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 23.6.2018 19:13

Nejseš tu snad první den, aby ses ptal takhle natvrdle. Hotovo bude ztuha za tři týdny, předpokládám postup ála Plzeň, čili několik dílčích výluk (v délce týdnů) spojených s nějakými technologickými kroky, eventuálně BKV provizorii Z:idea:
Tři týdny může odhadem trvat RTT Dubečská - Ždánická, ale to asi nepůjde udělat na jeden zátah, když se v "tunelu" bude bude činit Swietelsky.
Naposledy upravil(a) Karosák dne 23.6.2018 19:22, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět