Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3013
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 06.10.2018 15:52

A termín této výluky?

lupinek
Uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 15.11.2015 20:36
Bydliště: Letná

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od lupinek » 06.10.2018 8:54

Výluka Lazarská-Jindřišská
3 z Lazarské po lince 9 na Sídli.Řepy
5 z Jiráskova náměstí odkloněna jednosměrným objezdem přes Národní divadlo,Národní Třída a Lazarská do Myslíkovy a zpět na Barrandov
6 z Masarykova nádraží přes Dlážděnou k Hlavnímu Nádraží a po lince 5 k ÚDDP
9 z Lazarské na Karlovo náměstí a po lince 6 na kubánské náměstí(nadále standartní interval)
14 přes Náměstí Republiky a Staroměstskou
24 z Albertova odkloněna jednosměrným objezdem přes Výtoň,Palackého nám.,Myslíkova a Karlovo nám. a zpšt na Kubánské náměstí ( v provozu jen PD špičky)
39 Březiněveská-Palmovka-Florenc-Dlážděná-Olšanská-Ohrada-Spojovací
41 přes Karlovo nám.-Palackého nám.-Jiráskovo nám.-Staroměstská-Čechův Most
91,94,96 přes Staroměstskou
92 přes Staroměstskou a Náměstí Republiky
95 od ÚDDP ukončena na Karlově náměstí a dále jako 98 na Sídl. Řepy
98 od Sídl. Řepy ukončena na Karlově nám. a dále jako 95 k ÚDDP

65 noční linka v trase Vozovna Kobylisy-Palmovka-Biskupcova-Dlážděná-Námestí Republiky-Strossmayerovo nám.-Sparta-Špejchar

68 noční linka v trase Spojovací-Ohrada-Dlážděná-Náměstí Republiky-Strossmayerovo náměstí-Výstaviště Holešovice

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3715
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.9.2018 15:59

Černokostelecká...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.9.2018 2:33

Karosák píše:Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz.
No, nevím. Mění se to akorát proto, protože vařit už to nejde. :D A co se týče VPZ? Půl roku, max rok a jsou tam zas. 8-) No, vím že jsem idealista, ale snad tenhle nedobrý přístup města k vlastnímu podniku volby změní.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3373
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 15.9.2018 20:35

Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz. Snad v další sezóně....
Ad ÚDDP - také mě napadlo, že by to nějak manipulačně šlo, například i otočením přes smyčku ČKS a zpětně, kdyby se zrovna rozebíralo něco v daném směru.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4290
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 15.9.2018 19:33

Hmm, koukám pouhá výměna železa. To to zas moc dlouho nevydrží.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3715
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.9.2018 14:53

Masaryčka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1371
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 15.9.2018 11:49

Bude možný manipulační provoz 18:00 - 7:00, o víkendu do 8:00 a dále po dohodě i jindy.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Pepa » 15.9.2018 10:32

http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/cerno ... -tramvaji/

Zajímalo by mě, jak se zachová provoz UDDP? Kde bydlí Hloubětín a Žižkov? Přes víkend bych to pochopil, ale týden?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3590
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 13.9.2018 8:30

mart337 píše:No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Jsi možná docela blízko. Na chystaném Rohanském mostě má podle posledních zpráv jezdit i tramvaj, i když to v metropolitním plánu ještě není. Tak je docela možné, že z Libeňského mostu udělají nefunkčního kripla památkově chráněnou pěší zónu a veškerý provoz přesunou na nový most.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 838
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 23:22

No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Stejně se dále za mostem počítá s tunelem pod Palmovkou, tak proč to neprotáhnout až do Holešovic. =D> #-o =D> #-o =D> #-o :devilsmokin :devilsmokin :devilsmokin

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.9.2018 21:04

mart337: Souhlas. ;-).

Stejně je to fantasmagorie... Protože i po volbách budou snahy resp hádky most pouze "opravit" což při jeho stavu se rovná stejně stavba nového a nebo stavbu nového šiřšího...

Vzhledem k tomu jak vypadají průzkumy to spíš vidím na řešení "Zákaz vjezdu" než nějakou akci...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 838
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 12.9.2018 19:13

9001 píše:mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram
Pardon, v Ostravě jsem nebyl. Nevím který dům je myšlen, zřejmě asi ten na Sportovní, pod kterým trať podjíždí - něco alá naše Karlovy Lázně, či Malostranská splítka.
Ten most je ale něco úplně jiného. Zatímco u těchto domů lze podle mne jakž takž oddělit základy domu a tratě, neb trať je vedena mezi sloupy rámu domu, tak ten most je želbet. rám včetně tratě a na něm je postaven ten dům - na stejných základech. Bude tedy asi dost náročné ho pořádně odizolovat, aby se chvění a zvuky nepřenášely do vrchní stavby. Možná, že dnes už něco alá japonsko proti chvění při otřesech zemětřesení existuje, co by dovedlo tyto konstrukce dostatečně oddělit. To nevím a neumím. A otazník je co to bude stát. Ale co jsem zatím vždy někde viděl, tak to má vždy oddělené konstrukce.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9635
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 12.9.2018 16:43

mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 284
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vlakoň » 12.9.2018 14:53

Pawel: Líp bych to nenapsal. Ta vydlážděná poušť před křižovatkou Želivského aspoň půjde použít jako "chodník". Při využití poloviny SSZ přes Vinohradskou člověk snadněji dojde k zastávce. Malé asi ilegální usnadnění pohodlného a rychlého přestupu :) Chodilo se tam tak dřív a bude zas...

Odpovědět