Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6151
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 16.4.2019 6:19

Spíš než porovnat by to konečně chtělo vyměnit všechny kolejnice na estakádě, jelikož jsou vykousaný až běda. Po těch letech už na to maj nárok...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4406
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.4.2019 6:12

P_V píše:Jaké nedostatky má nyní barrandovská trať, že ji hodlají opravovat?
Tak chtělo by to (opět) trošku porovnat, protože už zase ten táhlý dlouhý oblouk na mostech začíná připomínat spíš než pravidelnej oblouk akorát spoustu cca metr a půl dlouhejch rovnejch kusů, poskládanejch do tvaru do oblouku. Minimálně podbít by to asi bylo dobrý.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.4.2019 0:07

P_V píše:V tom případě, proč se tu řeší Barrandov, když ta NAD může jet z Hlubočep na Smícháč, nebo při opravdu velké rozkopanosti na Knížecí.
Jenže kudy... Lihovar se bude komplet předělávat, takže tudy ne...

A do Křížové asi nikdo busy v takovém měřítku nepustí...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 16.4.2019 0:00

Tak by to mělo být, ale někomu se asi nechce dvakrát přesedat a má nostalgii po bus dopravě až na Barrandov.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.4.2019 23:46

V tom případě, proč se tu řeší Barrandov, když ta NAD může jet z Hlubočep na Smícháč, nebo při opravdu velké rozkopanosti na Knížecí.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 15.4.2019 23:30

P_V píše:Jaké nedostatky má nyní barrandovská trať, že ji hodlají opravovat?
Barrandovská trať snad ne a když tak jen asi údržba. Ale alespoň co jsem pochopil tak Nádražní, ne?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.4.2019 23:04

Jaké nedostatky má nyní barrandovská trať, že ji hodlají opravovat?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 889
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 15.4.2019 22:30

No měl bych k tomu tuto podle mne podstatnou připomínku. Bude se opravovat Barrandovský most a bude v této oblasti taky pěkný guláš. Byl by to asi pěkný hazard sem nahnat ještě NAD.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 15.4.2019 19:21

Sice někde denně nestojí prázdnejch 30 busů, ale dají se vzít odjinud. Semtam ubrat pořadí, interval natáhnout o minutu, a busy jsou. To je přeci klasická metoda jak snížit vypravení, když v rozpočtu docházejí peníze. Obvykle se to zdůvodňuje optimalizací, prázdninami na VŠ, tak se prostě nyní řekne, že je už hezky, nějaké procento Pražáků už se přesunulo na chatu a tudíž není třeba jim v busu rezervovat flek. :)

honza z Mo
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 01.11.2012 20:18

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od honza z Mo » 15.4.2019 19:06

No a poznámečka k lanovce: Kdyby ti barrandovští nebyli měkkejši, tak by to do Butek mohli denně chodit procházkou a bylo by vymalováno... :D :D :D

honza z Mo
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 01.11.2012 20:18

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od honza z Mo » 15.4.2019 19:04

Ano, zřejmě to souvisí i s informací Radka. Protože problém je v těch kloubákách... Pokud si dobře pamatuji, byla řeč o 30 kloubových busech na úsek Smícháč - Barr. Nemyslím si , že prioritně by byl problém v lidech, ale myslíte si, že denně stojí někde prázdnejch 30 busů?? (-X

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3879
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.4.2019 10:35

9001 píše:
honza z Mo píše:Aňo,aňo, prý by nebylo k mání tolik busů na trasu Smícháč - Barrandov.
Nebo spíš lidí? :-(.
To bude voda na Ómhovy mlýny... 8-)

Ale zase je tu vidět, jak by se teď krásně hodila dříve v minulosti do budoucna výhledově plánovaná lanovka Barrandov - Butovice. Kdyby byla, bylo by po problému. :lol:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1415
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 15.4.2019 5:41

Taky se řešil stav Barrandovské estakády - prý tam vzhledem ke stavu TSK nechce kloubové autobusy.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 14.4.2019 21:44

honza z Mo píše:Aňo,aňo, prý by nebylo k mání tolik busů na trasu Smícháč - Barrandov. Nejde možná o letošní prázdniny, ale jak už jsem psal, dlouhá výluka kvůli přeložce trati v Nádražní ulici a s ohledem na pracovní tempo stavby v současné době proběhne v příštím roce a v mimoprázdninovém provozu by asi opravdu tolik kloubových autobusů nebylo.
Nebo spíš lidí? :-(. To už by mi přišla lepší motivace "překecat" řidiče udělat si D...

honza z Mo
Uživatel
Příspěvky: 45
Registrován: 01.11.2012 20:18

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od honza z Mo » 14.4.2019 21:40

Aňo,aňo, prý by nebylo k mání tolik busů na trasu Smícháč - Barrandov. Nejde možná o letošní prázdniny, ale jak už jsem psal, dlouhá výluka kvůli přeložce trati v Nádražní ulici proběhne v příštím roce a s ohledem na pracovní tempo stavby v současné době, tak by asi opravdu v mimoprázdninovém provozu tolik kloubových autobusů nebylo. Letošní výluka má být právě jakousi generálkou na organizaci provozu v příštím roce.

Odpovědět