Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Syrda
Uživatel
Příspěvky: 288
Registrován: 25.6.2005 16:04
Bydliště: Hradec Králové - Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Syrda » 25.5.2019 20:47

mart337 píše:
ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka. :D :D :D
Drobná oprava: rampa od podchodu má vyústění vpředu (u původního označníku ZC). Vzadu je provizorní přechod vedoucí od zastávek NAD (na Modřanské ul.). Tento posun zastávky ZC platí jen v době ostrovního provozu 17. Kvůli tomu přechodu je posunut i označník DC.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 884
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 25.5.2019 20:17

ElWapp píše:Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?
Jestli je tím míněn přenosný staniční sloupek, tak ten je tam proto, že stanice je zkrácena do zadní části zastávky - neb vzadu je vyústěna rampa od podchodu pod tratí a silnicí směrem k nádraží. A lidi nejsou takto "lákání" k přebíhání hlavní vozovky.
Akorát by mne zajímalo, co tam ti lidé dělají, jestli čekají na tramvaj. Třeba je sveze ta podbíječka. :D :D :D

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 472
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 25.5.2019 20:00

Prosím, k čemu jsou ty posunuté označníky na poslední fotce?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3848
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 25.5.2019 15:17

Pár obrázků z Braníka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3515
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.5.2019 13:16

Tak vnější kolej v Braníku je vyloučena proto, že na ní stojí odšťavený pomeranč. Zřejmě je potřeba při práci s ramenem a manipulaci s kolejivem trolej nejen vypínat/zkratovat, ale občas i posunout a tak je před obnovením provozu nutná pomerančová zkušebka.... nejspíš Z:idea:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3848
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 13.5.2019 14:26


von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3848
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 01.5.2019 15:46

Stručně od kpt. Jaroše...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3848
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.4.2019 8:24

Opět Vinohradská...

skyo
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 25.6.2008 23:31

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od skyo » 24.4.2019 15:04

DPP vypsal zakázku REKONSTRUKCE TRAMVAJOVÉ TRATI NÁDRAŽNÍ NA ZLÍCHOVĚ
https://www.tenderarena.cz/profil/zakaz ... ?id=238269
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3848
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.4.2019 10:49

Aktualita z Vinohrad...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4389
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.4.2019 10:04

demon píše:Spíš než porovnat by to konečně chtělo vyměnit všechny kolejnice na estakádě, jelikož jsou vykousaný až běda. Po těch letech už na to maj nárok...
Tak to zcela jistě, očekávám S49. Nicméně při vědomí toho, jak původní idea oprav celých úseků "od vexle k vexli" vzala z politických důvodů (bez ohledu na vládnoucí stranu) zasvé a tratě se opravují zhusta až po poločasu rozpadu a to ještě jenom flikováním nejhorších úseků, to ani nepředpokládám.
Ale hlavně, že "teď" se ušetří a po nás potopa...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1410
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 16.4.2019 9:31

K těm wanám - to se bude jezdit sólo, nebo se dočkáme poprvé waních souprav?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9742
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 16.4.2019 9:17

Tak to nám borci z Praha sobě zase dobře zavařili...Ještě aby spadnul Libenák a bude hotovo...

Pro T6 asi velká derniéra ne?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1955
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 16.4.2019 6:36

Oblast Zlíchova a Barrandova by měla "fungovat" asi takto. V letošním roce výluka 2 měsíce v létě, NTD Hlubočepy - Barrandov (T6A5, T3R.PLF), NAD Hlubočepy - Na Knížecí přes Nádražní. NTD zavedena hlavně kvůli potřebě výkonů pro tramvaje a nutnosti omezení provozu BUS pro Barrandovské estakádě. Během této výluky se v Nádražní neudělá defacto nic, výluka je kvůli překládání a vymístění kabelů na Nádražní pro přeložku TT. Po obnovení provozu v cca září 2019 provoz v Nádražní udržován s pomocí dvou jednokolejných úseků. Od března 2020 opět výluka. Tentokrát již pro rekonstrukci (přeložku) samotné TT v Nádražní ulici. NTD opět Hlubočepy - Barrandov a NAD opět z Hlubočep na Anděl, ale přes Křížovou. Důvodem je stavba nového mostu přes železniční trať na Lihovaru. Zároveň, protože se díky odložení výměny eskalátorů výstupu Na Knížecí dostávají tyto dvě akce pravděpodobně do souběhu, bude NAD muset jezdit až na křižovatku Anděl. Tato výluka bude trvat cca 9-10 měsíců, s tím, že během ní bude přerušen i provoz tratě na Barrandov (v tu chvíli samozřejmě NAD až na Barrandov). Bude se měnit estakáda (údajně za S49) a další poškozené úseky. Zároveň dojde k úpravě smyčky Sídliště Barrandov (zkrácení přímého úseku odstavných kolejí) pro vložení kolejových konstrukcí prodloužení TT do Holyně.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6137
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 16.4.2019 6:19

Spíš než porovnat by to konečně chtělo vyměnit všechny kolejnice na estakádě, jelikož jsou vykousaný až běda. Po těch letech už na to maj nárok...

Odpovědět