Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.8.2019 10:34

Spojovací 2:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.8.2019 10:33

Spojovací:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.8.2019 9:58

Karosák píše:
08.8.2019 14:29
Jinak by jeden nevěřil, jak může trať tak rychle zarůst. Asfaltem :D
Jo, to je třeba zdokumentovat, aby případný dozor tu TT vůbec ještě našel. :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 08.8.2019 16:01

kruťák píše:
08.8.2019 15:49
To vše v koordinaci s TSK v dohledné době :twisted:
Jednotkou dočasnosti je jeden furt, co by tak mohlo být jednotkou dohlednosti? :D
Půl furtu. :lol:
(jak tam není termín a není slavnostně ohlášeno získání stavebního povolení, tak je to v Praze jasné :smt019 )

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 2998
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 08.8.2019 15:49

Mobilní tabla na Facebooku píše:Již dva týdny je (a mnoho týdnů ještě bude) zavřena tramvajová trať v ulici Za Ženskými domovy. Důvodem je havarijní stav, který nedovoluje trvalý provoz tramvajových vlaků. Alespoň částečná oprava nejhůře poškozených míst se však aktuálně nechystá, neboť v dohledné době by mělo dojít ke kompletní rekonstrukci celé ulice - tedy jak tramvajové trati, tak i vozovky pro automobily. Součástí připravovaného projektu bude také narovnání směrových poměrů tramvajové trati a úprava zastávkových ostrůvků.
To vše v koordinaci s TSK v dohledné době :twisted:
Jednotkou dočasnosti je jeden furt, co by tak mohlo být jednotkou dohlednosti? :D

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2869
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 08.8.2019 15:38

von Špilberk píše:
08.8.2019 15:35
No výborně, takže podpora MHD v Praze dosáhla nové - dosud netušené úrovně. Prostě necháme TT vesele zchátrat a pak ji na neurčito zavřeme. Po prázdninách ve špičkách budou JŘ na linkách 7 a 21 zcela nezávazné. :prase
Linka 21 se spíš zruší bez náhrady a bude od ní konečně pokoj :-)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 08.8.2019 15:35

Karosák píše:
08.8.2019 14:29
Dále ohledně trati Za Ženskými domovy nám udělal jasno oběžník - dlouhodobě omezený provozu (do odvolání). Rádia odpojena, výhybky zaklínovány. Takže na opravu bych to moc neviděl a právě proto se dělalo rádio v Plzeňské. Nová trať Na Knížecí až se Sekyrou.
No výborně, takže podpora MHD v Praze dosáhla nové - dosud netušené úrovně. Prostě necháme TT vesele zchátrat a pak ji na neurčito zavřeme. Po prázdninách ve špičkách budou JŘ na linkách 7 a 21 zcela nezávazné. :prase

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 08.8.2019 14:29

Na tabuli v Nádražní jest psáno, že akce kterážto tam probíhá se nazývá Rekonstrukce tramvajové trati v ulici Nádražní, zhotovitelem je SKANSKA a realizace 7/19 - 12/20. Takže si myslím, že mediálně řešené zastavení územního řízení se "nás"netýká. To by tam nebyla ani ta cedule a vybraný zhotovitel.

Dále ohledně trati Za Ženskými domovy nám udělal jasno oběžník - dlouhodobě omezený provozu (do odvolání). Rádia odpojena, výhybky zaklínovány. Takže na opravu bych to moc neviděl a právě proto se dělalo rádio v Plzeňské. Nová trať Na Knížecí až se Sekyrou.
Jinak by jeden nevěřil, jak může trať tak rychle zarůst. Asfaltem :D

Na Palackého mostě copak vpusti, ale jmelí!! Totiž vzdálené rádio od Zborovské. Tak ještě tak 5 let počkat, než se to zprovozní, ale krok správným směrem =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.8.2019 10:46

Pár obrázků z Nádražní. Jeden výkop vzniká, místo dalšího se už začíná repanelizovat.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.8.2019 7:52

Tak kdyby hodili vidle i do RTT (přeložky), tak by si asi taky museli nachystat peníze na penále pro vybraného zhotovitele.
Pak taky hrozí, že se to bude týkat i nového mostu přes železnici u Lihovaru a to by znamenalo, že nebude ani nové předmostí pro Dvorecký most. Tomu opravdu říkám zabít několik much jednou ranou. #-o

edit: složitý článek z Lidovek deník Metro transformoval do jednoduchého sdělení. Kdyby to bylo takhle jednoduché, tak bychom nemuseli mít obavy.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 06.8.2019 23:26

Naděje umírá poslední, takže si tak doufám, že projekt o kterém je řeč v LN, se týká nové výstavby a rozšíření Nádražní na jih a její krásno. Přeložka TT nemusí být součástí rozšíření Nádražní, ale její předpoklad, tudíž samostatná předcházející akce. Ostatně v Nádražní se už na sítě (které nás kvůli přeložce TT zajímají nejvíce) sáhlo... Tak nevím, ale hůl se mi ještě lámat nechce 8-[ Z:idea: [-o<

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3537
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 06.8.2019 11:06

BKV v Nádražní vydrží ještě hodně dlouho. Na radnici byli v presu kvůli tomu developrovi, který chce stavět barák nad studnami pro metro, a protože každá strana o tom vodním zdroji tvrdí a dokladuje něco zcela jiného, tak to zarazili jako celek a vylili s vaničkou i dítě.
Podle Marvanové není záměr přestavby Nádražní ulice a s tím spojené povolení výstavby i na pozemcích CWI Smíchov nikde oficiálně evidovaný a magistrátem schválený. „Celé je to absurdní. Návrh akce a záměru revitalizace Nádražní ulice ze strany investičního odboru nebyl vůbec evidován a vůbec není aktuální. To znamená, že žádost o výjimku ze stavební uzávěry je irelevantní. Žádost byla stažena a řízení zastaveno, protože odpadl jeho důvod,“ řekla LN Marvanová.
Zdroj: https://www.lidovky.cz/domov/radni-vzal ... _domov_ele

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4231
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 11.7.2019 18:10

Karosák píše:Ve finále to kazí R03, která občas není rychlostní a tak nestíhám volno spíš díky ní.
Jojo, světla u tunelu jsou nastavený na "rychlostních" 50 (resp 30 do odbočky), aby padaly krásně do jízdy, takže když "nerychlosťnuje", což je díky tomu, že přes ní jezdí všechno, bohužel docela častý, tak se pak světla nestíhaj, protože jsou docela krátký.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3306
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 11.7.2019 17:13

Nevím, jestli to něco vysvětluje, ale k diskutované rekonstrukci zastávek IPP v ul. Bělehradské píše místní plátek Naše Praha 10 následující:
V Bělehradské ulici dojde v termínu od července do října k rekonstrukci tramvajové zastávky. Ta se promění na bezbariérovou vídeňského typu. A když už se tam bude kopat, tak dělníci přeloží i vodovod. A nakonec dojde k rekonstrukci přilehlých vozovek a chodníků. Pro automobily to znamená úplnou uzavírku, je vytyčena objízdná trasa. Cestujících se změny výrazněji nedotknou.
http://www.nasepraha10.cz/zpravy-13/vln ... -bude-nejh

V članku mne také zaujalo: Město chystá i online databázový systém propojený s geografickými informačními systémy. Pomůže ke koordinaci oprav mezi jednotlivými investory, tedy od TSK až po správce sítí. Něco takového Praha potřebuje jak :prase drbání [-o<

A nechci zde otravovat zbytečným optimismem, ale omezení na nábřeží kpt Jaroše mi přijde poměrně přijatelné, bez větších zádrhelů. Nikdy jsem tam nestál více jak 2 cykly. Ve finále to kazí R03, která občas není rychlostní a tak nestíhám volno spíš díky ní. Mám podezření, jestli někdo neupravil SSZ u SPK, aby se :auto :auto hromadila od Vltavské, nikoli na kolejích Z:idea: =D>

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3556
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 16.6.2019 15:02

Zastávky Vinohradská tržnice jsou víceméně na svém místě a staly se z nich mysy. Největší změna je Italská: zastávky si prohodily místa, takže jsou nyní obě před křižovatkou, zastávka DC je ostrůvek, zastávka ZC je mys.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět