Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
sajmon
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 28.9.2019 18:59

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sajmon » 07.6.2020 19:48

Karosák píše:
07.6.2020 18:08
Není bez zajímavosti, že menší hluk generuje otevřený svršek (dle opakovaných vyjádření a měření JDCT)
To je pro mě celkem překvapivá informace. Pocitově je pro mě jízda po zatravněném svršku tišší. Krásně to jde poznat u zastávky Ládví na tom (předpokládám nějakém pokusném) kousku zeleně kdy se především u 14T na tu vteřinu zvuk dost utlumí. Nicméně bych to na Barrandově klidné nechal bez trávy. A pokud by to mělo vést k odstranění OR tak tím spíš.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4663
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 07.6.2020 19:06

Já jsem slyšel, že dotyčný politik, co za vznik té OR 30 mohl, se odstěhoval už dávno (nezemřel, o Grosse nešlo, ten bydlel jinde a tramvaje ho nijak nerušily). A přesto OR 30, navíc za protihlukovou zdí, zůstalo. Nicméně nikdo mi nebyl schopný řici proč.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3678
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 07.6.2020 18:08

To je zajímavá otázka. Zajímavější mi ale přijde související Z:arrow: Zda se trávník vrátí po třetím podbití, či nikoliv, případně kam. Zda ho bude chtít P5 nadále (údržbu) platit či nikoliv. Ono ve většině úseků na něj příliš vidět nebylo a tudíž i plnění okrasné funkce bylo minimalizováno. Není bez zajímavosti, že menší hluk generuje otevřený svršek (dle opakovaných vyjádření a měření JDCT), takže v zájmu provozovatele dráhy je jednoznačně varianta bez trávy. No a to by, v kombinaci s eventuálním zesnutím stěžovatele a instalací jiného typu kolejiva mohlo vést i ke zrušení noční OR30 [-o< [-o< Uvidíme, nevím...

sajmon
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 28.9.2019 18:59

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sajmon » 07.6.2020 16:49

Zdravím. Neví někdo, zda bude po rekonstrukci Nádražní umožněn vjezd vozů 14T od Smíchovského nádraží dále směr Hlubočepy a Barrandov? Mám dvě informace, jedna je, že zákaz tam byl kvůli havarijnímu stavu trati, druhá je, že si zákaz vjezdu 14T proloboval jakýsi politik na Barrandově bydlící, kterého zvuk převodovek rušil ze spaní a kvůli kterému je na Barrandově i noční 30 a ve smyčce OR 10. Pokud by to byla varianta první, měl by důvod zákazu po reko pominout, no a pokud ta druhá...pokud se nepletu, tak dotyčný politik je již po smrti, takže by zrušení OR a zákazu nic bránit nemělo ani v tomto případě?
Díky za odpověď.

sajmon
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 28.9.2019 18:59

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od sajmon » 07.6.2020 16:49

Zdravím. Neví někdo, zda bude po rekonstrukci Nádražní umožněn vjezd vozů 14T od Smíchovského nádraží dále směr Hlubočepy a Barrandov? Mám dvě informace, jedna je, že zákaz tam byl kvůli havarijnímu stavu trati, druhá je, že si zákaz vjezdu 14T proloboval jakýsi politik na Barrandově bydlící, kterého zvuk převodovek rušil ze spaní a kvůli kterému je na Barrandově i noční 30 a ve smyčce OR 10. Pokud by to byla varianta první, měl by důvod zákazu po reko pominout, no a pokud ta druhá...pokud se nepletu, tak dotyčný politik je již po smrti, takže by zrušení OR a zákazu nic bránit nemělo ani v tomto případě?
Díky za odpověď.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4200
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.6.2020 8:22


Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3678
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 04.6.2020 20:46

V křižovatce Vinice jsem našel 2 krabičky pro příjem rádia...tak snad [-o< Z:idea:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4200
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 23.5.2020 7:58

Vozovna Strašnice...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3678
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 07.5.2020 12:02

9001 píše:
07.5.2020 0:27
S35 v Plzni jsou z roku 2003, takže papírově se to muselo řešit cca 2000-2001...

Ale pokud zůstaneme u odbornější roviny, tak neřízený přechod tam bude o ústa...Všechny tramvaje jedoucí ZC to budou mít z oblouku (což v S35 je v přímé + provoz v Palackého je nulový) a linky jedoucí od Lazarské tam prd uvidí resp chodce uvidí až na poslední chvíli...
Ano, od té doby se nám tu svobodný projev poněkud rozbujel :D

Pozor, provoz z Palackého UL. vlevo do S35 je nulový, ale 2 od Skvrňan z Palackého NÁM. vpravo do S35 je běžný. Ikdyž se v poslední době přesunul provoz 2 právě do Palackého UL., projektováno a schvalováno to bylo s nějakými požadavky na provoz v obloucích.

Že je na KN vidět do oblouku blbě nesouhlasím. Od Moráně je to panorama. Od Lazarské tam sice nevidíš od obzoru, ale je to vnější oblouk s rychlostí do 15 km/h a vidět tam je ještě dřív, než do toho oblouku vjedeš a i za ten čas tam ještě stihne přejít autobus turistů. O toto zde nemám obavy. To by pak nešlo odbočit asi v 80% případů v centru :P V případě nutnosti, nechť promluví tabulky rozhledových poměrů.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4663
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 07.5.2020 7:21

Karosák píše:
06.5.2020 23:07
Mluvil jsem o Plzni, kde platí stejné zákony jako v Praze a tam přesně toto možné je.
Právě. V Plzni. Jenže tady nejsme v Plzni, tady jsme ve státu ve státě. V Plzni, v Ostravě i jinde třeba mají na křížení TT se silnicí normální železniční kříže. Přitom v Praze, kde přece platí stejné zákony "to nejde". :zadnice
Karosák píše:
06.5.2020 23:07
No příkaz =P~ Jestli ho můžeš uvést, prosím.
Osobní informace od kluků z Ropidu. Že existují křižovatky, kde je příkaz města, je nevypínat (Pavlák, Karlák, třeba). Takže Eltodo má pochopitelně ve smlouvě, že závadu musí "řešit okamžitě" - tzn. mají nějaký smluvní "dojezdový a řešící časy", takže k tomu musí vyrazit i v tu jednu v noci a nemůžou to nechat "až na ráno v pondělí". Jako například jiný "nedůležitý" SSZ - třeba přechod na Dejvické, když jsem onehdá volal, že špatný, zlobí, musí se kličkovat, tak mi dispečer odpověděl něco ve smyslu že o tom ví, ale že závada není na naší straně, takže se musí počkat do pondělka, dřív že to Eltodo bohužel řešit nebude (byla sobota večer :zadnice ).
Karosák píše:
06.5.2020 23:07
Máte představu, jak dlouho se třeba připravovala a jaké úsilí stála výstavba IV. koridoru, bajvoko mezi Voticemi a Soběslaví? Nebo úsek Vršovice - Hostivař? Taky bych řekl, že suverénně více jak 10 let.
Nemáme. A upřímně, jestli na tom veřejnost něco zajímá, tak maximálně to, proč to - proboha - trvá tak dlouho a jaktože to - krucinál - nejde rychleji.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4663
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 07.5.2020 7:04

Karosák píše:
06.5.2020 23:23
...ne že si tu ráno přečtu, že je to celý na gówno :D
Je to celý na gówno. Spokojenej? Nezklamal jsem tě? :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6433
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od demon » 07.5.2020 6:54

Karosák píše:
06.5.2020 23:23
Však zde také žádný přechod přes TT namalován není. Přes koleje je přerušovanými čarami naznačeno Místo pro přecházení s vodorovným značením "Pozor tram" Z:idea: :!: A takové řešení již dokonce i v Praze máme. Wooow :lol:
Však zde ano, ale taky tam přibyly další dvě místa, kde byla "zebra" přes koleje namalována, takže se tam dá SSZ očekávat...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1002
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 07.5.2020 1:02

No já bych to tak černě zase neviděl. Ono to opravdu zase tak strašný není.
Když to vezmu z pohledu od IPP. Jak velký je rozdíl oproti rozjezdu třeba na pěší zóně Anděl, Nám. Republiky, Vávlavák. Tam všude je pěší zóna, nejsou tam sice čočky ale chodci si chodí všude kde se jim zachce, ale tram, když zazvoní, v zásadě jede. Není problém si včas při rozblikání stromečku zazvonit a jet.
A co se týče viditelnosti od Lazarské či Moráně, tam taky žádný velký problém nevidím. Od Moráně jedeš celou dobu přehledně, všechno vidíš a můžeš zvonit. A od Lazarské když jedeš sám zase všechno vidíš a pokud máš proti sobě tram, tak se zase může preventivně přizvonit a stejně tam můžeš jet maximálně 15, takže v případě potřeby zabrzdíš skoro na místě. Není to jako na IPP, kde se jezdí rychle, aby se vše stíhalo.
A celkově bych to s pěším provozem tak hrůzostrašně neviděl. Těch lidí, co bude courat horem zase až tak moc nebude. Většina lidí co zde vystupuje míří na metro. Zvlášť když na to nenavazují přechody v příčném směru.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9976
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 07.5.2020 0:27

Karosák: Já se obávám, že odpověd bude velmi krátká...

S35 v Plzni jsou z roku 2003, takže papírově se to muselo řešit cca 2000-2001... V té době ještě nebyly tak aktivní všemožné obskurní spolky, které když uslyší, že tam je plánovaný přechod jenom přes půl komunikace se SSZ, tak se zblázní...

Ale pokud zůstaneme u odbornější roviny, tak neřízený přechod tam bude o ústa...Všechny tramvaje jedoucí ZC to budou mít z oblouku (což v S35 je v přímé + provoz v Palackého je nulový) a linky jedoucí od Lazarské tam prd uvidí resp chodce uvidí až na poslední chvíli...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3678
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 06.5.2020 23:23

demon píše:
06.5.2020 17:10
...zato přesně víme, že je-li přechod namalován přes TT, je to předzvěst toho, že bude signalizovaný, protože v opačném případě se přechody přes TT nemalují...
Však zde také žádný přechod přes TT namalován není. Přes koleje je přerušovanými čarami naznačeno Místo pro přecházení s vodorovným značením "Pozor tram" Z:idea: :!: A takové řešení již dokonce i v Praze máme. Wooow :lol:

Uff, hoši, vy mi dáváte. Včera a dnes jsem nad příspěvky strávil docela kotel času, tak to zkuste alespoň celé přečíst a pohrajte si s argumentací a ne že si tu ráno přečtu, že je to celý na gówno :D

Odpovědět