Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Až se Déčko dostaví a na Pankráci bude přestup a budou se sem hrnout lidi z násobně většího území než teď, budeme ještě rád za cokoli, co lince C alespoň trochu ulehčí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přesně tak, vedení MČ P4 je sice hodně, řekněme, svérázné, ale 193 ukončit dřív je dopravní nesmysl. Ona to je opravdu páteřní linka Prahy 4 jezdící mj. okolo úřadu MČ P4. Navíc pro obyvatele sídliště Pankrác a Ryšánky představuje nejrychlejší spojení na Karlák, oblast Bruselské a Jamrtálu/Albertova s jedním velmi komfortním přestupem hrana-hrana na NBS, na 3 linky tram.
Ono celé to prodloužení tram na Pankrác z dopravního hlediska nedává vůbec žádný smysl a dobré bude opravdu tak maximálně při výluce Pankráce při stavbě Déčka.
Ono celé to prodloužení tram na Pankrác z dopravního hlediska nedává vůbec žádný smysl a dobré bude opravdu tak maximálně při výluce Pankráce při stavbě Déčka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na MC P4 se podle vseho brzy muze vratit Stepankova koalice. Kez by.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oprava mezi Pavlákem a Mírákem...
Info k Táborské...
Info k Táborské...
Městská část Praha 4 i nadále zásadně trvá na zachování autobusové linky číslo 193 v plné trase jako zásadní páteřní linky Prahy 4.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nezapoměňte taky připočítat stárnutí polulace. Až se vám bude hůře chodit a hůře dýchat (a že to čeká téměř každého z nás), rádi pojedete tramvají 2x déle místo výletu do hlubin země s 300m procházkou.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenom otázka, kolik času k té jízdní době stráví cestující sfáráním na nástupiště a vyfáráním z nástupiště? To byl ostatně a stále je hlavním důvodem použití tramvají od těchto cestujících.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Trochu to vytahuješ z kontextu. Já jsem řekl, že bych neviděl problém v tom ji zrušit v případě, že by existovala okružní trasa metra E tak, jak byla naplánována. Když by člověk mohl být z Andělu na Hradčanské za 4 minuty metrem .)
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na to poskakování bych se zrovna neodvolával, v současné době, kdy na většině křižovatek běží preference. Tím nechci říci, že bych byl proti metru, rozhodně na delší vzdálenosti je přínosem, zrovna tak, jako železnice, ale pro kratší plošnou obsluhu tuto výhodu ztrácí. Tady bych třeba poukázal na úsek mezi Hradčanskou a třeba Národní třídou, nebo Andělem. Tam veliká většina lidí preferuje tramvaj a mohu říci, zaplať Bůh, že se podařilo v tehdejších dobách zachránit TT v Chotkově ul., i když metrák ve svém příspěvku tady, i nyní poukázal nedávno na její zbytečnost. Pamatuje si vůbec někdo na dobu, kdy tramvaje linek č. 20 a 23 končily na Špejcharu, jako napáječe metra a jediná l. č. 18 z Hradčanské pokračovala ve směru na Malostranskou. Od Chotkových sadů se k ní přidávala ještě l. č. 22, jejíž trať chtěli v tomto úseku taky někteří taky odborníci, lépe řečeno odporníci, zrušit.9001 píše: ↑14.3.2021 20:44MARV: Jenže ono je tramvaj a tramvaj... Tramvaj v Brně, kde ze sídliště první auto a SSZ potká skoro v centru vs Praha, kde by tramvaj z Černého mostu měla 25 SZZ, x křižovatek s IAD atd atd atd
Už vidím to nadšení lidi z Černého mostu ,že do centra poskaují tramvaji a ne metrem . A navíc ta Kolbenka je otázka času. Do pár let to místo nepoznáme a stanice bude průměrně vytížená..
Samozřejmě metro se nikdy nezaplatí, ale tam se platí za výhodu obrovského množství lidi poměrně rychle přepraveného...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak rozhodne neni melceji, nez jine useky metra, ktere OSM maji. A podpovrchova tramvaj by nemohla byt jako kryt ?
Tak hodne zjednodusene receno, ale dobre
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ochranný systém může být i u mělkého metra, je na II.C a měl být i u IV.C2, ale vyškrtli ho. I.C navíc není mělké, traťové tunely jsou ražené kromě okolí hlaváku.
Vltavská je hluboko prostě kvůli té řece hnedle vedle, kterou to muselo podejít. Pod dnem jsou ještě sedimenty a jinak narušené horniny prosycené vodou, kde se nedalo za přijatelnou cenu razit.
"metro se nikdy nezaplatí"
To je nevýhoda takových veřejných investic, že přímý zisk je nezaplatí. Ale jsou tu přínosy nepřímé, i finančnho charakteru.
Vltavská je hluboko prostě kvůli té řece hnedle vedle, kterou to muselo podejít. Pod dnem jsou ještě sedimenty a jinak narušené horniny prosycené vodou, kde se nedalo za přijatelnou cenu razit.
"metro se nikdy nezaplatí"
To je nevýhoda takových veřejných investic, že přímý zisk je nezaplatí. Ale jsou tu přínosy nepřímé, i finančnho charakteru.