Myslíš jako na Pankráci, třeba?
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Úvrať má výhodu, že se celá vleze do pásu pro TT. Triangl potřebuje cca 60 m zábor do strany, kde mohou nastat problémy jako že tam není místo, nebo že pozemek někomu patří. Navíc se tím zdroj hluku přiblíží o 60 m k zástavbě.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Helejte, když se poměrně vášnivě řeší problematika dočasných konečných a potřeby/nákladnosti, či naopak nadbytečnosti obousměrných vozů, cožpak nikdo nevzpomněl možnost trianglu? Urxova, Kotevní, Laurová, Kubelíkova... Kompromisní řešení, které však výrazně tlumí nákladné problémy vozového parku a současně jasně deklaruje, že je potřeba dostavět smyčku
Nebo by to šlo minimálně použít jako nástroj k vyje(b)dnávání
"Na nákup/reko obousměrných vozů nemáme/nebudeme mít, takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆."
Nebo by to šlo minimálně použít jako nástroj k vyje(b)dnávání
"Na nákup/reko obousměrných vozů nemáme/nebudeme mít, takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆."
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tramvaj se bude hodit, až se bude bourat Nuselák.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pavlák...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Až se Déčko dostaví a na Pankráci bude přestup a budou se sem hrnout lidi z násobně většího území než teď, budeme ještě rád za cokoli, co lince C alespoň trochu ulehčí.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Přesně tak, vedení MČ P4 je sice hodně, řekněme, svérázné, ale 193 ukončit dřív je dopravní nesmysl. Ona to je opravdu páteřní linka Prahy 4 jezdící mj. okolo úřadu MČ P4. Navíc pro obyvatele sídliště Pankrác a Ryšánky představuje nejrychlejší spojení na Karlák, oblast Bruselské a Jamrtálu/Albertova s jedním velmi komfortním přestupem hrana-hrana na NBS, na 3 linky tram.
Ono celé to prodloužení tram na Pankrác z dopravního hlediska nedává vůbec žádný smysl a dobré bude opravdu tak maximálně při výluce Pankráce při stavbě Déčka.
Ono celé to prodloužení tram na Pankrác z dopravního hlediska nedává vůbec žádný smysl a dobré bude opravdu tak maximálně při výluce Pankráce při stavbě Déčka.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na MC P4 se podle vseho brzy muze vratit Stepankova koalice. Kez by.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Oprava mezi Pavlákem a Mírákem...
Info k Táborské...
Info k Táborské...
Městská část Praha 4 i nadále zásadně trvá na zachování autobusové linky číslo 193 v plné trase jako zásadní páteřní linky Prahy 4.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A nezapoměňte taky připočítat stárnutí polulace. Až se vám bude hůře chodit a hůře dýchat (a že to čeká téměř každého z nás), rádi pojedete tramvají 2x déle místo výletu do hlubin země s 300m procházkou.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenom otázka, kolik času k té jízdní době stráví cestující sfáráním na nástupiště a vyfáráním z nástupiště? To byl ostatně a stále je hlavním důvodem použití tramvají od těchto cestujících.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Trochu to vytahuješ z kontextu. Já jsem řekl, že bych neviděl problém v tom ji zrušit v případě, že by existovala okružní trasa metra E tak, jak byla naplánována. Když by člověk mohl být z Andělu na Hradčanské za 4 minuty metrem .)