Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Křižovnická...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na ty "talíře" se namontují stínidla výrobená podle původních Janákových návrhů. Údajně byly ty lampy v havarijním stavu, tak se to udělalo teď.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Upřímně tohle jde taky mimo moje chápání... Dušují, že se do tří let reko začne, s tím, že se budou modlit, aby jim to DÚ nezatrhl dřív.... A oni dají nové lampy
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Vzali to ze správného konce Jako by ty staré lampy nemohl ještě těch 5 let do stavby (nebo spadnutí) vydržet. A co na to památkáři, že tam místo kubistických koulí budou jakési talíře?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Rekonstrukce Libeňského mostu započala...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A když nepodepíše? Tak co? Tak nic...tak slez
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 91021.html
(Chvíli jsem přemýšlel, jestli to nedat do humoru.)
Schválně, kdo takovou záruku podepíše.„Jsme silně znepokojeni Vaším vyjádřením k odkladu řešení situace s Libeňským mostem. Osobně mne znepokojuje, že most v havarijním stavu má sloužit beze změny i další dlouhá léta. Proto městská část požaduje záruky a ujištění, že tento provoz je a bude bezpečný a našim občanům nehrozí nebezpečí,“ píše se mimo jiné v dopise.
(Chvíli jsem přemýšlel, jestli to nedat do humoru.)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud vím, tak z toho vlhkého snu zůstalo to, že v samotných podjezdech nebude REKO, ale jen repanelizace.
Nová hala v Hloubětíně má být "do konce roku 2022", to by znamenalo ještě víc než 3 roky. A to už fakt těžko ta naše TT na Pankrác vydrží.
Nová hala v Hloubětíně má být "do konce roku 2022", to by znamenalo ještě víc než 3 roky. A to už fakt těžko ta naše TT na Pankrác vydrží.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
On hlavní problém bude asi v tom, že politik a IPR má pořád vlhký sen a úrovňové křížení magistrály a TT.
Asi nejreálnější odříznutí Pankráce je po ukončení Hloubětína... Budou volné koleje v ÚD + zbytek se někam nacpe.
Asi nejreálnější odříznutí Pankráce je po ukončení Hloubětína... Budou volné koleje v ÚD + zbytek se někam nacpe.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pro 1. etapu by stačil kalif 1: Kdyby byl totiž kalif na Pražského povstání za zastávkou ZC, tak už (podle mého skromného názoru) mohl být ten humus z ulic Na Veselí (3x ORPO, 2x OR15) a Soudní (OR20, OR30) pryč.
Pak už by byly potřeba pro další etapy kalify 2 a REKO by postupovala dolů k Táborské.
Samozřejmě počítám s provozem bez cestujících, jen pro ranní výjezd a večerní zátah.
Pak už by byly potřeba pro další etapy kalify 2 a REKO by postupovala dolů k Táborské.
Samozřejmě počítám s provozem bez cestujících, jen pro ranní výjezd a večerní zátah.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak podobně se dělala Nuselská, ať zůstaneme v oblasti. Spíš je otázka, jak by se s kaliforňanem snášel provoz vězeňských autobusů.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
RTT Komunardů
Jinak na Pankráci vydala agentura JPP zprávu, že REKO Táborská se odkládá na neurčito, tedy že příští rok nebude. Zároveň jde stále dokola zmatečná zpráva, že se uvažuje o jednokolejném provozu a REKO za provozu.
Přitom osobně bych jednokolejný provoz viděl jako řešení, např. Ostrava takhle zvládla rekonstrukci Nádražní ulice, kde je mnohem víc linek MHD než na Táborské. Ale asi se metropole prostě nemůže opičit po vesnici u polských hranic.
Jinak na Pankráci vydala agentura JPP zprávu, že REKO Táborská se odkládá na neurčito, tedy že příští rok nebude. Zároveň jde stále dokola zmatečná zpráva, že se uvažuje o jednokolejném provozu a REKO za provozu.
Přitom osobně bych jednokolejný provoz viděl jako řešení, např. Ostrava takhle zvládla rekonstrukci Nádražní ulice, kde je mnohem víc linek MHD než na Táborské. Ale asi se metropole prostě nemůže opičit po vesnici u polských hranic.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ale houby, už jsem to tu jednou psal - RTT Nádražní je samostatná stavba, která je jednou z předcházejících podmínek developerskému projektu, ale nijak se dotčených pozemků netýká. Je to projekt-stavba, která už běží. Jmenuje se Rekonstrukce TT v ulici Nádraží a zhotovitelem je Skanska a aktuální přeložky sítí jsou její součástí. Kdyby na to nebylo platné razítko, tak se žádné jednokolejky nekonají
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6709
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já mam za to, že se to týkalo plánu developera Na Knížecí nikoliv Nádražní...