Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.4.2014 12:37

9001: Ono jde spíš o to, že seznam potkávaček na "páteři" zamrznul na dost starém stavu, tak jsem chtěl pomoci, kdyby se to někdo chystal aktualizovat.
Jinak předjízdná kolej je, pokud vím, použitelná při sklopení hrazdy se souhlasem dispečinku.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.4.2014 12:34

Von: Není náhodou Radošovická oficiálně bez předjízdné koleje už pár let?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.4.2014 12:20

Tady to je, stačí překopírovat.

Seznam potkávacích míst v síti
Úseky s omezeným provozem
obratiště Radošovická - je-li vnější či vnitřní kolej obsazena jakýmkoliv vlakem, nelze po souběžné koleji projet žádným jiným vlakem

Úseky se zákazem vzájemného míjení vlaků KT8D5/KT8D5
křižovatka Radlická - Za Ženskými domovy - oblouk od Plzeňské do ulice Za Ženskými domovy, přednost mají vlaky jedoucí z Radlické ul.
oblouk v ulici Škrétově, mezi zastávkami I.P.Pavlova - Muzeum - přednost mají vlaky jedoucí od zastávky Muzeum

Úseky se zákazem vzájemného míjení vlaků KT8D5/T (KT8D5/KT8D5)
křižovatka Národní divadlo - oblouky Smetanovo nábřeží - Národní třída a Masarykovo nábřeží - Národní třída, přednost mají vlaky jedoucí po obou nábřežích
vjezd do smyčky Bílá Hora - přednost mají vlaky jedoucí ze smyčky

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 21.4.2014 12:06

von Špilberk píše:Mimochodem doufám, že zmizely potkávačky KTxKT.
Bylo by vhodné poněkud aktualizovat článek... Něco zmizelo rekonstrukcí, něco zmizelo zkrácením zrcátek. (mimochodem, 9048 se také zkracovala zrcátka, nebo pro ni všechny staré potkávačky stále platí?)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 21.4.2014 11:47

Mimochodem doufám, že zmizely potkávačky KTxKT.

Uživatelský avatar
m@rtin
Uživatel
Příspěvky: 598
Registrován: 02.1.2007 19:29
Bydliště: Praha - Ruzyně

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od m@rtin » 21.4.2014 9:53

MOp píše:vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?
Když se ta trať za poslední rok zavřela 2x na ne úplně krátkou dobu, myslím si, že to úspěch ve vztahu ke klientům rozhodně není.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 21.4.2014 9:50

Zrovna v Holešovicích, kde se jezdilo i za roh bych jednokolejný provoz jako problém neviděl.

Spíš bude problém v systému reko. Pokud se bude dělat Wtram, tak jednokolejný provoz je pasé.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 21.4.2014 8:30

MF píše:
MM-Mikulovsky píše: až dojde na REKO zbytku TT po Orteňám, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?
Proč? Jeden kalif u Nádraží Holešovice a druhý může být před Orteňákem od Dělnické. Tam je to už také nové. A mezi tím je to docházková vzdálenost. Eventuálně tam může být jeden midibus pro důchodce. :)
Jedna výhybka u metra, druhá u Orteňáku a mezitím jednokolejný provoz. Když už se někdo s tím kolíkem vyráběl, ať po výluce rámusáku zbytečně nehnije někde ve vozovně. Nebo v muzeu.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 21.4.2014 0:09

MF píše:
MM-Mikulovsky píše: až dojde na REKO zbytku TT po Orteňák, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?
Proč? Jeden kalif u Nádraží Holešovice a druhý může být před Orteňákem od Dělnické. Tam je to už také nové. A mezi tím je to docházková vzdálenost. Eventuálně tam může být jeden midibus pro důchodce. :)
Protože (kdyby někdo ze čtenářů nechápal tvůj černý humor - jistě vycházející ze současného nepraktického/nesmyslného provozu KT v Trojské ulici):
1.) určitě je podstatné "dotáhnout" TRAM k =M=C
2.) nevěřím v dostatečnou délku již zREKOnstruovaného přímého úseku na Orteňáku od oblouku z ul. Komunardů pro vložení kaliforňana a obrat soupravy (TRAM KT) v něm = kolejový přejezd by se musel dát na konec ul. Komunardů = respektive ještě před něj, protože jednokolejný obratový úsek "za rohem" by byl v praxi nepoužitelný.
3.) Z právě uvedeného mi vychází, že mezi zastávkami před protějšími konci vyloučeného úseku (z důvodu jeho rekonstrukce) je přes 700metrů = tuto vzdálenost (z viditelné praxe v Praze) nemohu považovat za docházkovou!
4.) nejsem si jist, že máme dostatek obousměrných vozů pro obsluhu uvedených 3 linek (12,14 a 24), z nichž 2 (12 a 24) by končili na přejezdu na NádrHolu a 1 (14) na Orteňáku
5.) jízda z Palmovky na Orteňák by byla v momentě linkového vedení uvedeného v předchozím bodě značně "krkolomná" - pro velké vzdálenosti mezi zastávkami od Palmovky (Maniny DC a Tusarova) a zastávkou k Orteňáku (Dělnická ZC)
6.) o nutnosti dvojího přestupu - Orteňák a Dělnická (místo možného jednoho - Maniny) mezi NádrHolem a Palmovkou (branými jako cíl/počátek cesty - byť se jistě často jedná ve skutečnosti o přestup z/na vlak či =M=B) pomalu raději ani nemluvit

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 20.4.2014 20:42

Další novější fotky z Troje (Pavel Šebor)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/140419/

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 20.4.2014 19:17

MOp píše:vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?
Pokud se neudělá linkové vedení jako se píše výše, tak pro cestujícího to je úplně jedno. :wink:

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 20.4.2014 15:40

MM-Mikulovsky píše: až dojde na REKO zbytku TT po Orteňám, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?
Proč? Jeden kalif u Nádraží Holešovice a druhý může být před Orteňákem od Dělnické. Tam je to už také nové. A mezi tím je to docházková vzdálenost. Eventuálně tam může být jeden midibus pro důchodce. :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 20.4.2014 15:28


MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 20.4.2014 11:57

MOp píše:vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?
= až dojde na REKO zbytku TT po Orteňám, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 20.4.2014 10:09

vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?

Odpovědět