Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
9001: Ono jde spíš o to, že seznam potkávaček na "páteři" zamrznul na dost starém stavu, tak jsem chtěl pomoci, kdyby se to někdo chystal aktualizovat.
Jinak předjízdná kolej je, pokud vím, použitelná při sklopení hrazdy se souhlasem dispečinku.
Jinak předjízdná kolej je, pokud vím, použitelná při sklopení hrazdy se souhlasem dispečinku.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Von: Není náhodou Radošovická oficiálně bez předjízdné koleje už pár let?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tady to je, stačí překopírovat.
Seznam potkávacích míst v síti
Úseky s omezeným provozem
obratiště Radošovická - je-li vnější či vnitřní kolej obsazena jakýmkoliv vlakem, nelze po souběžné koleji projet žádným jiným vlakem
Úseky se zákazem vzájemného míjení vlaků KT8D5/KT8D5
křižovatka Radlická - Za Ženskými domovy - oblouk od Plzeňské do ulice Za Ženskými domovy, přednost mají vlaky jedoucí z Radlické ul.
oblouk v ulici Škrétově, mezi zastávkami I.P.Pavlova - Muzeum - přednost mají vlaky jedoucí od zastávky Muzeum
Úseky se zákazem vzájemného míjení vlaků KT8D5/T (KT8D5/KT8D5)
křižovatka Národní divadlo - oblouky Smetanovo nábřeží - Národní třída a Masarykovo nábřeží - Národní třída, přednost mají vlaky jedoucí po obou nábřežích
vjezd do smyčky Bílá Hora - přednost mají vlaky jedoucí ze smyčky
Seznam potkávacích míst v síti
Úseky s omezeným provozem
obratiště Radošovická - je-li vnější či vnitřní kolej obsazena jakýmkoliv vlakem, nelze po souběžné koleji projet žádným jiným vlakem
Úseky se zákazem vzájemného míjení vlaků KT8D5/KT8D5
křižovatka Radlická - Za Ženskými domovy - oblouk od Plzeňské do ulice Za Ženskými domovy, přednost mají vlaky jedoucí z Radlické ul.
oblouk v ulici Škrétově, mezi zastávkami I.P.Pavlova - Muzeum - přednost mají vlaky jedoucí od zastávky Muzeum
Úseky se zákazem vzájemného míjení vlaků KT8D5/T (KT8D5/KT8D5)
křižovatka Národní divadlo - oblouky Smetanovo nábřeží - Národní třída a Masarykovo nábřeží - Národní třída, přednost mají vlaky jedoucí po obou nábřežích
vjezd do smyčky Bílá Hora - přednost mají vlaky jedoucí ze smyčky
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bylo by vhodné poněkud aktualizovat článek... Něco zmizelo rekonstrukcí, něco zmizelo zkrácením zrcátek. (mimochodem, 9048 se také zkracovala zrcátka, nebo pro ni všechny staré potkávačky stále platí?)von Špilberk píše:Mimochodem doufám, že zmizely potkávačky KTxKT.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mimochodem doufám, že zmizely potkávačky KTxKT.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Když se ta trať za poslední rok zavřela 2x na ne úplně krátkou dobu, myslím si, že to úspěch ve vztahu ke klientům rozhodně není.MOp píše:vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zrovna v Holešovicích, kde se jezdilo i za roh bych jednokolejný provoz jako problém neviděl.
Spíš bude problém v systému reko. Pokud se bude dělat Wtram, tak jednokolejný provoz je pasé.
Spíš bude problém v systému reko. Pokud se bude dělat Wtram, tak jednokolejný provoz je pasé.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jedna výhybka u metra, druhá u Orteňáku a mezitím jednokolejný provoz. Když už se někdo s tím kolíkem vyráběl, ať po výluce rámusáku zbytečně nehnije někde ve vozovně. Nebo v muzeu.MF píše:Proč? Jeden kalif u Nádraží Holešovice a druhý může být před Orteňákem od Dělnické. Tam je to už také nové. A mezi tím je to docházková vzdálenost. Eventuálně tam může být jeden midibus pro důchodce.MM-Mikulovsky píše: až dojde na REKO zbytku TT po Orteňám, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Protože (kdyby někdo ze čtenářů nechápal tvůj černý humor - jistě vycházející ze současného nepraktického/nesmyslného provozu KT v Trojské ulici):MF píše:Proč? Jeden kalif u Nádraží Holešovice a druhý může být před Orteňákem od Dělnické. Tam je to už také nové. A mezi tím je to docházková vzdálenost. Eventuálně tam může být jeden midibus pro důchodce.MM-Mikulovsky píše: až dojde na REKO zbytku TT po Orteňák, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?
1.) určitě je podstatné "dotáhnout" TRAM k =M=C
2.) nevěřím v dostatečnou délku již zREKOnstruovaného přímého úseku na Orteňáku od oblouku z ul. Komunardů pro vložení kaliforňana a obrat soupravy (TRAM KT) v něm = kolejový přejezd by se musel dát na konec ul. Komunardů = respektive ještě před něj, protože jednokolejný obratový úsek "za rohem" by byl v praxi nepoužitelný.
3.) Z právě uvedeného mi vychází, že mezi zastávkami před protějšími konci vyloučeného úseku (z důvodu jeho rekonstrukce) je přes 700metrů = tuto vzdálenost (z viditelné praxe v Praze) nemohu považovat za docházkovou!
4.) nejsem si jist, že máme dostatek obousměrných vozů pro obsluhu uvedených 3 linek (12,14 a 24), z nichž 2 (12 a 24) by končili na přejezdu na NádrHolu a 1 (14) na Orteňáku
5.) jízda z Palmovky na Orteňák by byla v momentě linkového vedení uvedeného v předchozím bodě značně "krkolomná" - pro velké vzdálenosti mezi zastávkami od Palmovky (Maniny DC a Tusarova) a zastávkou k Orteňáku (Dělnická ZC)
6.) o nutnosti dvojího přestupu - Orteňák a Dělnická (místo možného jednoho - Maniny) mezi NádrHolem a Palmovkou (branými jako cíl/počátek cesty - byť se jistě často jedná ve skutečnosti o přestup z/na vlak či =M=B) pomalu raději ani nemluvit
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Další novější fotky z Troje (Pavel Šebor)
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/140419/
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... st/140419/
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pokud se neudělá linkové vedení jako se píše výše, tak pro cestujícího to je úplně jedno.MOp píše:vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Proč? Jeden kalif u Nádraží Holešovice a druhý může být před Orteňákem od Dělnické. Tam je to už také nové. A mezi tím je to docházková vzdálenost. Eventuálně tam může být jeden midibus pro důchodce.MM-Mikulovsky píše: až dojde na REKO zbytku TT po Orteňám, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
= až dojde na REKO zbytku TT po Orteňám, tak na NádrHolu u =M=C "hodíme" kaliforňana a ukončíme na něm l.12 a 24 provozované v KT a l.14 dočasně pošleme z Dělnické po zbytku trasy 12 na Palmovku + zavedeme NAD X12 NádrHol - Maniny (a hned zpět)?MOp píše:vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
vzhledem k tomu, ze se mela puvodne delat jen krizovatka elektrarna, tak ten bonus v podobe 2x 400 m k metru je velky uspech, nemyslis?