Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě také, aneb chudáci brigádníci Kdyby jste chtěl nekdo pustit šichtu, volejte PejSka...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ten výraz "předběžně" mě děsí.Petrpes píše:Tak v ÚDDP, v detašované VO výpravně, visí oznámení:
Z důvodu vážného pochybení dodavatelské firmy se výluka vozovny Vokovice prodlužuje předběžně do 26.11.2013.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Spíš bych se obával toho, aby se to nemuselo za pár let komplet překopat...Karosák píše:A co míníte o výsledku tohoto postupu? Podaří se je dokopat do úspěšného finále, nebo s tím bude fůra opruzu a výsledek bude za chvíli opředen žlutými cedulkami? Překvapuje mě to u Subterry, která postavila i nějaký ten kiĺometr koridoru a tady takouá vostuda? :-S
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
A co míníte o výsledku tohoto postupu? Podaří se je dokopat do úspěšného finále, nebo s tím bude fůra opruzu a výsledek bude za chvíli opředen žlutými cedulkami? Překvapuje mě to u Subterry, která postavila i nějaký ten kiĺometr koridoru a tady takouá vostuda? :-S
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tomu rozumím. A já zase nechci vytahovat všechno. Ale když vidím technologii jakou tam používají a jak potom už celými smontovanými kolejovými rošty manipulují ze strany na stranu, tak je mi na
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jo, tak díky za upřesnění pane A. Já jen že těch dez/informací jsem slyšel fůru, tak jsem to vytáhnul tady, aby se nějak zkusilo dát dohromady, jak to asi tak bylo/bude s celou slavnou výlukou.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Bobik: Ta kuriózní historka je lež. Zhotovitel stavby si prostě objednal jiný materiál, než byl v zadávacích podmínkách.
M@rtin: Přemontovat už položené kolejnicové pasy by asi nebyl problém. Mimochodem nějaké 25m kolejnice už jsem tam o víkendu viděl složené. Každopádně jen kvůli tomu, jak se s tím Subterra sere, se termín posune. Momentálně jsem slyšel nějaká data, ale nechci šířit fámy.
M@rtin: Přemontovat už položené kolejnicové pasy by asi nebyl problém. Mimochodem nějaké 25m kolejnice už jsem tam o víkendu viděl složené. Každopádně jen kvůli tomu, jak se s tím Subterra sere, se termín posune. Momentálně jsem slyšel nějaká data, ale nechci šířit fámy.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ohledně kratších kolejnic jsem to slyšel také. A co jsem slyšel, tak to znamená, že se posouvá termín, bo se bude čekat na správné (dlouhé) kolejnice, které se ovšem musí vyrobit, což nějakou dobu potrvá.
Jo a taky jsem slyšel, že k tomu došlo poněkud kuriózním způsobem - původní 30m kolejnice se údajně nevešly na auto, tak se to řízlo vejpůl.
Jo a taky jsem slyšel, že k tomu došlo poněkud kuriózním způsobem - původní 30m kolejnice se údajně nevešly na auto, tak se to řízlo vejpůl.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tak jsme se dozvěděli v čem jsou kratší kolejnice horší. Teď bych ještě rád věděl, co to udělá s výlukou? Namontují se krátké kolejnice nebo se bude čekat na dlouhé? Co to znamená pro cestující a místní?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Možná po pár letech provozu se to může projevit.
Ale přesně jak se uvádí. Čím víc spojů, tím větší náchylnost na problémy a praskliny.
Ale přesně jak se uvádí. Čím víc spojů, tím větší náchylnost na problémy a praskliny.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Strojně svařená kolejnice snad nedrncá, ne? Na rozdíl od ručního nebo termitového vaření, kde se to vždy o nějakou desetinu mm netrefí.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Jenze ono kdyz mas zadavaci podminky a v nich mas jistou delku parapetu a ta neni dodrzena, tak by ses take branil..
A v cem to vadi? Vetsi kolejnice = mene svaru = mensi opotrebeni kol = prijemnejsi jizda.
A v cem to vadi? Vetsi kolejnice = mene svaru = mensi opotrebeni kol = prijemnejsi jizda.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Připomíná mi jako to když stavitél našeho RD udělal parapet k jednomu oknu ze 2 svařených částí. Při mé námitce položil naprosto stejný dotaz a argumentoval, že nic nenařizuje mít parapet z jednoho kusu. Protože mne tím dotazem dost naštval, vzal jsem vodováhu a začal testovat sklon všech parapetů. Podobně bych to doporučil DP, dobře máte tyhle kolejnice tak my zkontrolujem, zda vše co jste udělali je podle dokumentace a norem.P_V píše:Čemu vadí kratší kolejnice? Předpokládám, že se budou svařovat takovou tou přesnou svařovací hlavou natupo, takže se to na drncání neprojeví.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
P_V: Dvakrát více svarů. Nezávisle na provedení je svár vždycky místem potencionálního možného vzniku vady. Je tedy dobré mít takových míst méně.
Von_Špilberk: Nevím
Von_Špilberk: Nevím
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Čemu vadí kratší kolejnice? Předpokládám, že se budou svařovat takovou tou přesnou svařovací hlavou natupo, takže se to na drncání neprojeví.