Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 16.9.2018 14:59

Černokostelecká...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobik v 16.9.2018 1:33

Karosák napsal:Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz.
No, nevím. Mění se to akorát proto, protože vařit už to nejde. :D A co se týče VPZ? Půl roku, max rok a jsou tam zas. 8-) No, vím že jsem idealista, ale snad tenhle nedobrý přístup města k vlastnímu podniku volby změní.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Karosák v 15.9.2018 19:35

Buďme rádi, alespoň za něco lepšího, než vaření a vpz. Snad v další sezóně....
Ad ÚDDP - také mě napadlo, že by to nějak manipulačně šlo, například i otočením přes smyčku ČKS a zpětně, kdyby se zrovna rozebíralo něco v daném směru.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Bobik v 15.9.2018 18:33

Hmm, koukám pouhá výměna železa. To to zas moc dlouho nevydrží.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod von Špilberk v 15.9.2018 13:53

Masaryčka...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Radek v 15.9.2018 10:49

Bude možný manipulační provoz 18:00 - 7:00, o víkendu do 8:00 a dále po dohodě i jindy.
Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
 
Založen: 19.7.2004 9:00
Bydliště: Tento vlak tam končí

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod Pepa v 15.9.2018 9:32

http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/cerno ... -tramvaji/

Zajímalo by mě, jak se zachová provoz UDDP? Kde bydlí Hloubětín a Žižkov? Přes víkend bych to pochopil, ale týden?
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod P_V v 13.9.2018 7:30

mart337 napsal:No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Jsi možná docela blízko. Na chystaném Rohanském mostě má podle posledních zpráv jezdit i tramvaj, i když to v metropolitním plánu ještě není. Tak je docela možné, že z Libeňského mostu udělají nefunkčního kripla památkově chráněnou pěší zónu a veškerý provoz přesunou na nový most.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 12.9.2018 22:22

No ještě mne napadlo - co takhle z Libeňáku udělat pouze most - zónu pro pěší a cyklisty. Vždyť auta a tram by se mohly zakopat pod řeku, jako metro a Pražský okruh, ne?
Stejně se dále za mostem počítá s tunelem pod Palmovkou, tak proč to neprotáhnout až do Holešovic. =D> #-o =D> #-o =D> #-o :devilsmokin :devilsmokin :devilsmokin
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 12.9.2018 20:04

mart337: Souhlas. ;-).

Stejně je to fantasmagorie... Protože i po volbách budou snahy resp hádky most pouze "opravit" což při jeho stavu se rovná stejně stavba nového a nebo stavbu nového šiřšího...

Vzhledem k tomu jak vypadají průzkumy to spíš vidím na řešení "Zákaz vjezdu" než nějakou akci...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod mart337 v 12.9.2018 18:13

9001 napsal:mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram

Pardon, v Ostravě jsem nebyl. Nevím který dům je myšlen, zřejmě asi ten na Sportovní, pod kterým trať podjíždí - něco alá naše Karlovy Lázně, či Malostranská splítka.
Ten most je ale něco úplně jiného. Zatímco u těchto domů lze podle mne jakž takž oddělit základy domu a tratě, neb trať je vedena mezi sloupy rámu domu, tak ten most je želbet. rám včetně tratě a na něm je postaven ten dům - na stejných základech. Bude tedy asi dost náročné ho pořádně odizolovat, aby se chvění a zvuky nepřenášely do vrchní stavby. Možná, že dnes už něco alá japonsko proti chvění při otřesech zemětřesení existuje, co by dovedlo tyto konstrukce dostatečně oddělit. To nevím a neumím. A otazník je co to bude stát. Ale co jsem zatím vždy někde viděl, tak to má vždy oddělené konstrukce.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod 9001 v 12.9.2018 15:43

mart337: V Ostravě u ČEZ Arény v tom domě normálně lidi žijí ne? :twisted: V D je taky několik domů s provozem tram
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod vlakoň v 12.9.2018 13:53

Pawel: Líp bych to nenapsal. Ta vydlážděná poušť před křižovatkou Želivského aspoň půjde použít jako "chodník". Při využití poloviny SSZ přes Vinohradskou člověk snadněji dojde k zastávce. Malé asi ilegální usnadnění pohodlného a rychlého přestupu :) Chodilo se tam tak dřív a bude zas...
vlakoň
Uživatel
 
Založen: 01.12.2007 22:57

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod pawel v 12.9.2018 13:26

kasme: diky za report z vinohradske.
krom evidentnich nedostatku co do kvality svatebnich praci by me zajimalo, proc nebyly presunuty cekarny ve smeru flora z chodniku na zastavku a k cemu je ta obri vydlazdena plocha v predpoli krizovatky zelivskeho. take citybloky nejsou zadna vyhra, stejne jako vysrafovana vozovka pred zastavkou ols. hrb. smer flora. je smutne, jak si s temihle plochami neumime v praze poradit - byt to treba v nemecku, uz tam jsou stromy, kere, travnik apod.
smutne je take, ze zastavka DPP v roce 2018 v jednom z nejbohatsich regionu EU obsahuje jen nastupni plochu, oznacnik a zabradli. kde jsou cekarny, stromy, infopanely....? neni treba jezdit se inspirovat jen na zapad, treba i v polsku to umi pekne.
jinak jsem samozrejme rad za nove koleje, zatravneni (i kdyz: neco suchomilneho by mozna bylo lepsi) a bezbarierove zastavky s dlazdenim.
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
 
Založen: 15.7.2004 22:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Odeslatod kruťák v 12.9.2018 11:52

mart337 napsal:na tom návrhu bydlení na novém Libeňském mostě. Jak by se tem bydlelo, když by tam jezdily tramvaje? Podařilo by se to dostatečně zvukově odizolovat? Toho bych se docela bál.

Jak by? Normálně by se tam nastěhovali lidi a začali psát stížnosti a petice za zrušení těch zlých hlučných tramvají. A když se to povedlo u vozovny Kobylisy, v Libni, v Bělehradský a mnohde jinde, tak i tady by to určitě mělo velkou šanci na úspěch. :twisted:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Další

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron