Ale ona se tam ta pořádná repanelizace dělá. Tahle bude už několikátá. Problém je v tom, že repanelizací jako takovou si vždycky pomůžeš jen na pár let. Pokud chceš něco trvanlivějšího, pak je nutná rekonstrukce. Repanelizace totiž vždycky znamená jen přeskládání/výměnu panelů a srovnání spodku. A na tom spodku se to vždycky do pár let zase rozjede. Pokud nechceš, aby se to rozjíždělo, musíš hrábnout do toho spodku - jenže to už je rekonstrukce. A do tý se pochopitelně nikomu nechce, když rekonstrukce se změnou polohy celé ulice je na spadnutí. Že je na spadnutí už přes deset let, není vina DP. DP se do rekonstrukce v současné poloze - s tím, že než se politici "konečně" dohodnou, uplyne minimálně dalších deset let, takže se to vyplatí - samozřejmě sám od sebe pustit nemůže. Minimálně proto, protože jednak mu to nikdo nepovolí a jednak mu na to nikdo nedá peníze.9001 píše:Pak je otázka jestli by DP neměl sáhnout po pořádné repanelizaci úseku...
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Pak je otázka jestli by DP neměl sáhnout po pořádné repanelizaci úseku...von Špilberk píše:Chtěl jsem to napsat už dřív, ale zapomněl jsem: Na školení 3 bylo řečeno, že u Nádražní je prý nějaká změna v projektu, a že se asi ani letos rekonstrukce (přeložky) Nádražní nedočkáme. Ví někdo něco
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Chtěl jsem to napsat už dřív, ale zapomněl jsem: Na školení 3 bylo řečeno, že u Nádražní je prý nějaká změna v projektu, a že se asi ani letos rekonstrukce (přeložky) Nádražní nedočkáme. Ví někdo něco
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
První letošní akce v Badeniho ulici...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No jo, jsou to hezké malůvky. Podle obrázku se tam mají vejít dvě soupravy, ale délka zastávky je max. těch cca 50 m. Takže klasicky 15T a RP nebo krátký SOR. Dlouhý s odřenejma ušima. Dvě 15T ani náhodou a ani dvě RP soupravy. V budoucnu by tam mělo asi jezdit víc tram linek, nejspíš na úkor 193.
Jezdit se má teoreticky v prokladu, což ale ve špičkách vůbec neplatí. Hodně často se tam sjedou 18 a 193, a to v obou směrech. Ke zpoždění dochází jak 18 ZC (od NBS) tak 193 DC (na NBS). Ve výsledku se to tam tedy nějak poskládá a když se sjedou dvě soupravy, tak holt ta druhá počká. To se už dělá i dnes.
Horší je to s tou 134, ta tam teda vůbec nemá šanci ostře doprava odbočit. To by bylo vlastní harakiri. A hlavně by mne docela zajímalo, jak bude pak vypadat cyklus křižovatky. A nebo se počítá se stanicováním 134 ve směru Kavčí hory až za křižovatkou? To by se možná dalo přežít.
Jezdit se má teoreticky v prokladu, což ale ve špičkách vůbec neplatí. Hodně často se tam sjedou 18 a 193, a to v obou směrech. Ke zpoždění dochází jak 18 ZC (od NBS) tak 193 DC (na NBS). Ve výsledku se to tam tedy nějak poskládá a když se sjedou dvě soupravy, tak holt ta druhá počká. To se už dělá i dnes.
Horší je to s tou 134, ta tam teda vůbec nemá šanci ostře doprava odbočit. To by bylo vlastní harakiri. A hlavně by mne docela zajímalo, jak bude pak vypadat cyklus křižovatky. A nebo se počítá se stanicováním 134 ve směru Kavčí hory až za křižovatkou? To by se možná dalo přežít.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
140MB PDF stáhnu a prostuduju, až nebudu obětovat FUP, takže teď odpovím neznaje faktů.
Tím naznačuju, že sjednocení směrem ZC není tak dobrý nápad jako sjednocení DC. Směrem na Pankrác ta nejednotnost nevadí, když se 18, 134 i 193 za Povstáním stejně rozdělují každá jiným směrem. Ale co jsem pochopil, tak už s tím stejně nic neuděláme, protože už je to nakresleno a schváleno. Takže se můžeme jen těšit a být překvapeni (ať už mile, či nemile).
No myslel jsem to tak, že by 134 stanicovala mezi světly a pak znova o 30 metrů dál u metra. Pro jízdu směr Děkanka je sjednocení zastávek zhoršením, protože teď člověk vyleze z metra a rovnou jede. Nově bude čekat, až ho přechod milostivě pustí k zastávce - čili bude buď hodně naštavných kaštanů, kterým to ujede před nosem, anebo vzniknou nebezpečné situace, až budou přebíhat na červenou. A že těch kancelářských krys a televizních zaměstnanců není mezi osmou a půl desátou málo. Ani z Podolí na metro to nejezdí úplně prázdný. Představa, jak se vyvrhne celý bus na úzký ostrůvek a druhý dav stejného množství se pohrne do autobusu. No potěš pánbů.mart337 píše:Nevím přesně co je míněno tím přidat, ale předpokládal jsem, že 134 bude stanicovat společně s tram a 193.kruťák píše:kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným
Tím naznačuju, že sjednocení směrem ZC není tak dobrý nápad jako sjednocení DC. Směrem na Pankrác ta nejednotnost nevadí, když se 18, 134 i 193 za Povstáním stejně rozdělují každá jiným směrem. Ale co jsem pochopil, tak už s tím stejně nic neuděláme, protože už je to nakresleno a schváleno. Takže se můžeme jen těšit a být překvapeni (ať už mile, či nemile).
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
thriller2: Průser to je , protože dopravní stavby takového rozsahu stavíme i na desítky let... Takže ted to nepotřebujeme, neznamená, že za 5 let nebude potřeba mezi tram a busem přestup a je úplně jedno jaké to bude mít číslo...
Navíc to je o ochotě řidičů se tam vmáčknout a pochybuji, že v dnešní době nějaká bude ... To není myšleno ve zlém, víme jak to dopadá při průseru...
Navíc to je o ochotě řidičů se tam vmáčknout a pochybuji, že v dnešní době nějaká bude ... To není myšleno ve zlém, víme jak to dopadá při průseru...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Málo to je, ale není to zas takovej průser. Dyť 18 a 193 jezdí v prokladu. Navíc, za zastávkou bude ještě tak 3 - 4 metry přechod, takže rezerva tam je. Navíc, sor má poslední dveře metr ok konce a 15 T dokonce dva metry, takže při troše snahy tam odstanicují současně i dvě patnáctky.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Což je málo, když 15T má přes 31m a KB má 18m + nějaká díra mezi vozy...thriller2 píše:Obrázek naopak vypadá, že tam bude zastávka o délce 45 m. Dneska je tam mezi světlama 47 m, když se přechod posune trošku jižněji, tak se vykouzlí maximálně 53 m, víc místa tam opravdu není.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Obrázek naopak vypadá, že tam bude zastávka o délce 45 m. Dneska je tam mezi světlama 47 m, když se přechod posune trošku jižněji, tak se vykouzlí maximálně 53 m, víc místa tam opravdu není.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mart: Vypadá, že zastávku na 60m tam narvou
Jinak kompletní dokumentace je na stránkách IPR http://www.iprpraha.cz/taborska včetně cca 140 MB PDF... (Kdo chce přímo náměstí Hrdinů jsou o stránky 124-126 ) a nebo výřez v příloze...
No jako vejde se to, ale odbočovat se 134 z kolejí do Děkanské vinice bych fakt fyzicky nechtěl...
Jinak kompletní dokumentace je na stránkách IPR http://www.iprpraha.cz/taborska včetně cca 140 MB PDF... (Kdo chce přímo náměstí Hrdinů jsou o stránky 124-126 ) a nebo výřez v příloze...
No jako vejde se to, ale odbočovat se 134 z kolejí do Děkanské vinice bych fakt fyzicky nechtěl...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nevím přesně co je míněno tím přidat, ale předpokládal jsem, že 134 bude stanicovat společně s tram a 193. A to je ten problém, že když se to sjede do té krátké zastávky "mezi světly", tak se to tam nemůže absolutně vejít. A taky je otazník, jak by 134 pak odbočovala ostře vpravo na Děkanskou Vinici (prostor pro vybočení z pruhu) a ještě křížem přes dva pruhy. To všechno se tam prostě nemůže vejít.kruťák píše:Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zastávky NAD by přece mohly zůstat ve své poloze, rušit se nebudou, jen v nich nebude nic pravidelně zastavovat. Stejně se NAD musí otočit přes Děkanku. A v případě NAD směr Háje by na zastávku "mezi světly" ani neměly jak zajet.mart337 píše:A co se týče NAD za metro
Spíš bych se nedivil, kdyby pro 134 byla ta zastávka "mezi světly" jenom přidaná k současným
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
mart337: Ono se taky dost může stát, že se IAD masivně omezí... Obě radnice jsou na to zelenočerné dost...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To teda není. Když se pořádně podíváš na mapu a číslování baráků, tak všechny domy obklopující náměstí jsou adresně na Nám. hrdinů, včetně soudu, domu u vozovny PA a i barák nad metrem. A na malůvkách pro úpravu oblasti ve studii byla stanice situována mezi dvěma světelnými křižovatkami u metra. Aby tam mohly stavět všechny spoje MHD - i 134 od Podolské vodárny.9001 píše:Náměstí Hrdiné je oficiálně jenom v místě současné zastávky busu směr Otakarova a tam prostoru je snad dost.
A NAD za metro jede rovně ne?:-)
A co se týče NAD za metro, tak kde staví autobusy v případě ukončení na Pražského povstání? U metra v ulici Na Děkanské vinici. Když se tam zastávka pro 134 zruší, kde pak budou stát. Už vidim ten šrumec na těch ostrůvkách mezi světly.