Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 09.3.2007 10:45
DJ LA DÉFENSE píše:Hodně hezké
Mě se to moc líbí
No vždyť to řikam...
Ale tohohle děsu bych se skutečně nebál -
...návrh protihlukových opatření uvažuje...
-
MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MOp » 09.3.2007 9:51
Jediný efekt, který tato hrůza přnese, bude skleníkový efekt. Nechtěl bych stát v létě na té vytopené zastávce Palmovka, případně být řidičem, který zde bude projíždět, protože to bude úděs..
Pozitivní efekt to bude mít pro řidiče gumokolů před TV Prima, jelikož se tamní část pěší zóny přemění na totální parkoviště..
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 09.3.2007 9:13
To je typické zvěrstvo architektů. Stejný efekt, jako tohle monstrum, by mělo vyházení BKV a zřízení klasiky na desce vystlané gumou + podél trati alej stromečků a živý plot. Vypadalo by to tisíckrát líp a vyšlo by to levněji.
-
Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Příspěvek
od Karotka » 09.3.2007 8:57
Jednak je to bariéra, která rozdělí zástavbu, jednak nevím, co chtěl básník říci tím "samočištěním". Pokud to nebude někdo mejt a hlídat, tak to zanedlouho bude zaprášený a zasprejovaný -> neprůhledný, nepřehledný. Uvnitř se budou schovávat bezdíci. Ty stromy zvenčí spolu se spodním zakončením konstrukce se zase stanou "přírodním WC".
A co třeba nějaká závada na trati nebo tramvaji? Jak se do toho budou dostávat???
-
Paulie
- Uživatel
- Příspěvky: 153
- Registrován: 20.6.2005 13:34
Příspěvek
od Paulie » 09.3.2007 8:43
DJ LA DÉFENSE píše:Hodně hezké
Mě se to moc líbí
Hezké to je, ale dobré tak někam na sídliště. Nikoli do zástavby. Totální pohřbení pěší zóny a oddělení obou stran pro chodce.. Kdyby tam radši dali pořádný svršek místo ekotunelu
-
pan Vedoucí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 07.12.2006 10:23
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pan Vedoucí » 09.3.2007 7:33
protihlukove opatreni palmovka
No to je zase kokotina na entou. To snad nemysli vazne tam postavit takovouto obludu..
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 09.3.2007 0:29
Náhodou jsem na netu našel plány dostavby objektu nad AO Palmovka a byla tam i zmínka o protihlukových opatřeních, kde se prý uvažuje, že kolem stávající TT v ulici Na Žertvách by v blízkosti nové budovy byla vystavěna protihluková stěna. V této souvislosti mne napadá, jaké požadavky na odhlučnění se objeví u případné výstavby další nových tramvajových tratí...
Přepis z projektu:
Řešení tramvajové trati v ulici Na Žertvách - návrh protihlukových opatření uvažuje s vytvořením uzavřené protihlukové stěny – tunelu v délce cca 150m (navazující úseky TT budou řešeny úpravou kolejového svršku apod.)
Protihluková tunelová stěna bude rozdělena na 2 části – průjezdnou s profilem u paty cca 10m a výšce cca 7m, a na část se zastávkou TT uvažovanou pro 2 tramvajové soupravy s profilem u paty cca 15m a výšce cca 7m. V místě zastávky bude proveden vstup. Dimenzování profilu tunelu je dáno bezpečnostními a požárními požadavky v provozu TT.
Předpokládaná konstrukce zmíněného tunelu je dle informací architekta (ing. arch. Ivan Stuchlý – D.E.S. Praha) navržena v následující skladbě (model umístění - D.E.S. Praha):
půlkruhovový ocel. rám se ztužujícími příčníky s deskami plexiskla o šířce cca 2m, tl.cca 20mm max.
sokl beton pohledový, možno kanelury, výška cca 80-100cm
v místě zastávky otvory z boku do tunelu
Navržený ekotunel, který je celoprosklený nevyžaduje vlastní osvětlení ani nezastíní okolí, vzhledem k délce 147 m a přerušení tramvajovou zastávkou nevyžaduje umělé větrání. Obloukový tvar umožňuje samočištění. Částečný porost popínavou zelení, designérské tvarování a architektonický detail umožní potlačit jeho rozměry a neobvyklost jeho umístění v městské zástavbě.
Přehledná situace navrženého podmiňujícího řešení je patrná z následujících obrázků:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
radek31
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Příspěvek
od radek31 » 24.2.2007 11:28
1) říká se tomu rozjezdová splítka
2) podle toho nákresu je zcela jasné, že bude na Palačáku pouze jedna a to ve směru od Výtoně (rozjezd doleva/rovně)
výhoda je kromě rychlejšího stanicování a rychlejšího průjezdu křižovatkou taky v tom, že program SSZ ví s dostatečným předstihem kam ta tramvaj pojede a může lépe preferovat
-
aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aspirine » 24.2.2007 11:20
admirak píše:Nemyslím si že by së tam uvažovalo o roztrojení, nicméně je to možné, ale přijde mi to nějaké divné
a hlavně zbytečné,i když tam by se to využilo...
-
admirak
Příspěvek
od admirak » 24.2.2007 11:17
aspirine píše:vykoumal jsem že to rozdvojení bude jenom ze směru od Výtoně,sice možná by to mohlo být i od Moráně ale to ještě nevim.Jo a jak se bude dát jet na všechny strany,tak by mohlo jít i o roztrojení ale to je blbost
Nemyslím si že by së tam uvažovalo o roztrojení, nicméně je to možné, ale přijde mi to nějaké divné
-
aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aspirine » 24.2.2007 11:06
vykoumal jsem že to rozdvojení bude jenom ze směru od Výtoně,sice možná by to mohlo být i od Moráně ale to ještě nevim.Jo a jak se bude dát jet na všechny strany,tak by mohlo jít i o roztrojení ale to je blbost
-
admirak
Příspěvek
od admirak » 24.2.2007 0:17
Smurfx píše:Asi myslel takové to rozdělení kolejí před křižovatkou, které inteligentně zavádějí v Brně a v poslední době na to přišli i v Praze. Dopravu to urychlí a cestující nenaštve - ti totiž nechápou, proč ta tramvaj stojí v polovině zastávky a pomalu se posunuje. Pokud by tam byly rozdělené koleje, řidič by najel na tu správnou už před zastávkou a žádné zdržení by se pak nekonalo. Prosté a na západě nebo třeba i v Brně to tak funguje
Jo on myslel to rozdvojení(myslím že se tomu říká rozjezdové výhybky)...už jsme se na tom dohodli pře SZ
-
Smurfx
- Uživatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 27.10.2004 17:39
- Bydliště: Praha - Řepy
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smurfx » 24.2.2007 0:13
admirak píše:Nechápu kam a proč by se instalovala??
Asi myslel takové to rozdělení kolejí před křižovatkou, které inteligentně zavádějí v Brně a v poslední době na to přišli i v Praze. Dopravu to urychlí a cestující nenaštve - ti totiž nechápou, proč ta tramvaj stojí v polovině zastávky a pomalu se posunuje. Pokud by tam byly rozdělené koleje, řidič by najel na tu správnou už před zastávkou a žádné zdržení by se pak nekonalo. Prosté a na západě nebo třeba i v Brně to tak funguje
-
admirak
Příspěvek
od admirak » 23.2.2007 22:27
aspirine píše:při rekonstrukci křižovatky Palackého,jsem slyšel že tam bude kolejová splítka,se to nějak osvědčilo.Jefakt že další tram nemusí čekat než odjede ta před ní a pak zas čekat na čočky.to bude zajímaví
Nechápu kam a proč by se instalovala??