Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Most se vožral, škytnul si a špatně dosednul..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
"Semafor navíc" může naopak prospět:XSC píše:Nezapomeňte na to, že Hloubětín je sídliště staré 50 let. V té době neexistovala dálnice a Poděbradská byla součástí mezinárodního tahu Praha - Varšava (a ve městě se jezdilo 60, v noci bez omezení). Proto tam byly naprojektovány podchody. Dnes jsou tam intenzity mnohem vyšší než tehdy, ale už to nemá význam dálkové komunikace, takže jeden semafor navíc nevadí.Fořtík píše:Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval.
1.) Často jsem tam vídal policisty měřit rychlost a i přes upozorňující tabule bývali asi mnohdy úspěšní, protože na úrovni výstupní zastávky na Lehovci měli odstavené hříšníky!
2.) Přestanou mít problémy BUS vyjíždějící ze Slévačské s vjezdem a zařazením do Poděbradské. (Někdy pomohlo až moje viditelné zastavení TRAM a jejich pouštění a to v cca polovině případů nebylo vynucené blokováním mé koleje.)
Nesmíme zapomínat, že přístup na zastávku po přechodu pro chodce má proti variantě podchodu velkou výhodu ve stavebně jednodušším - čili tedy levnějším, a v neposlední řadě pro lidi s omezenou pohyblivostí a maminky s kočárkem kratším bezbariérovým řešením!!!
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Fořtík: Musím se zastat svého řemesla - spousta nelogických věcí není čistě dílem projektantů, ale taky často investorů, kteří jsou schopni požadovat nadchod / podchod / zeď / zábradlí za každou cenu.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Krtínek: No řekněme, že se nejdřív vymyslelo, že bude SSZ Poděbradská - Slévačská. Nechme stranou, zda je dobře, že se tam udělá, já si osobně myslím, že je to z akce Praha jedno z těch spíš lepších míst. No a na tom SSZ není problém udělat hezký přechod. A taky není propblém napojit na něj zastávky, akorát jaksi stály v cestě ty výstupy z podchodu. Pokud by se přechod na zastávky dělal jinde, třeba na druhém konci zastávek, tak by to samozřejmě šlo taky, jen by tam byl přechod cca 80 metrů od křižovatky řízené SSZ, což sice není nemožné, ale je to poměrně blbé řešení, neboť řidiči mívají snahy "stíhat zelenou" respektive "rychle to rozjet na č+ž".
Re: Rekonstrukce TT
Nezapomeňte na to, že Hloubětín je sídliště staré 50 let. V té době neexistovala dálnice a Poděbradská byla součástí mezinárodního tahu Praha - Varšava (a ve městě se jezdilo 60, v noci bez omezení). Proto tam byly naprojektovány podchody. Dnes jsou tam intenzity mnohem vyšší než tehdy, ale už to nemá význam dálkové komunikace, takže jeden semafor navíc nevadí.Fořtík píše:Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Stavba je to pěkná, což o to, ale nějak mi uniká důvod, proč by měli být lidi znásilňováni k tomu, aby používali něco, co někdo naprojektoval. Vzpomínám si, že jsme jako malí jezdívali vlakem z Modřan, respektive do Modřan - lidi, co šli ze zastávky chtěli jít přímou cestou na zastávku autobusu, ne nějakým obludáriem, co projektatnti vymysleli. A tak zábradlí mezi kolejemi a současně s ním i zábradlí u zastávky do centra bylo často zbaveno prostřední (respektive spodní) tyče. Pomatuji si, jak tam ty tyče nějaký ouřada zarputile nechával přivařovat, aby tam vydrželi týden, maximálně 14 dní. Nebo jiný případ - poměrně dlouho se odpovědným dařilo ignorovat vyšlapané stezky od busu 148 svážející lidi z televize na metro Pražského povstání, až se jednoho krásného dne dočkaly vyšlapané stezky zadláždění a zkulturnění. A od té doby je klid. Na Povstání jsme si to odbyli před pár lety, v Hloubětíně se dočkali teď.krtinek píše:No to smysl dává, ale proč to nutně museli zabetonovat? Nic jim přece nebrání, aby byla zastávka bezbariérová a zároveň by byl i výlez z podchodu...Absolut píše:Na tuhle otázku není nijak složitá odpověď...
Přes stávající podchod nešlo zřídit na zastávky bezbariérový přístup, ale na povrchu to půjde. No a vzhledem k tomu, že už je nějaký ten pátek plánovaná u Sídliště Hloubětín nová křižovatka se SSZ, tak se aspoň ten přechod udělá už teď.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
treba to, ze ten bezbarierovy pristup vede presne pres ten vystup z podchodu.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
No to smysl dává, ale proč to nutně museli zabetonovat? Nic jim přece nebrání, aby byla zastávka bezbariérová a zároveň by byl i výlez z podchodu...Absolut píše:Na tuhle otázku není nijak složitá odpověď...
Přes stávající podchod nešlo zřídit na zastávky bezbariérový přístup, ale na povrchu to půjde. No a vzhledem k tomu, že už je nějaký ten pátek plánovaná u Sídliště Hloubětín nová křižovatka se SSZ, tak se aspoň ten přechod udělá už teď.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Na tuhle otázku není nijak složitá odpověď...
Přes stávající podchod nešlo zřídit na zastávky bezbariérový přístup, ale na povrchu to půjde. No a vzhledem k tomu, že už je nějaký ten pátek plánovaná u Sídliště Hloubětín nová křižovatka se SSZ, tak se aspoň ten přechod udělá už teď.
Přes stávající podchod nešlo zřídit na zastávky bezbariérový přístup, ale na povrchu to půjde. No a vzhledem k tomu, že už je nějaký ten pátek plánovaná u Sídliště Hloubětín nová křižovatka se SSZ, tak se aspoň ten přechod udělá už teď.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Divil jsem se tomu, ale je to tak. Normálně to zabetonovali. To by mě teda zajímalo proč.Absolut píše:Sídliště Hloubětín - Výstupy na zastávky tramvaje už tam v neděli vůbec nebyly.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce TT
Pokud slovo TRAMVAJ vyměníš za slovo AUTOMOBIL pak budu 100% souhlasit.Bald píše:...Podle mě by se tramvaje měly přizpůsobovat městu a jejich vývoj by měl směřovat tak, aby nijak neobtěžoval obyvatele města.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Fází fatálního omylu jménem autobus už má větší část Evropy úspěšně za sebou.
Re: Rekonstrukce TT
Takovému přizpůsobení se říká autobusBald píše:...Podle mě by se tramvaje měly přizpůsobovat městu a jejich vývoj by měl směřovat tak, aby nijak neobtěžoval obyvatele města.
Re: Rekonstrukce TT
MOp: srdcovky - ano, nájezdová je nějaký slang co slýchám v DP od svého nástupu. On tomu kde kdo nějak říká, terminologie je zde na fóru vcelku pestrá. To je jedno, o to nešlo, šlo o to, že jsou nenahraditelné. Poskakovat zkrátka ve městě a se skládanými koly nejde.
jeffer: kolo mě nějak nenapadlo, cyklista to vždycky nějak přeskáče. Měl jsem na mysli motorky, skůtry, které jezdí rychle a takový žlab už je chytne. Nedovedu si představit, že budu s mašinou kličkovat přes kolejnice jako v někde zde nedávno uveřejněném návodu pro cyklisty Podle mě by se tramvaje měly přizpůsobovat městu a jejich vývoj by měl směřovat tak, aby nijak neobtěžoval obyvatele města.
jeffer: kolo mě nějak nenapadlo, cyklista to vždycky nějak přeskáče. Měl jsem na mysli motorky, skůtry, které jezdí rychle a takový žlab už je chytne. Nedovedu si představit, že budu s mašinou kličkovat přes kolejnice jako v někde zde nedávno uveřejněném návodu pro cyklisty Podle mě by se tramvaje měly přizpůsobovat městu a jejich vývoj by měl směřovat tak, aby nijak neobtěžoval obyvatele města.