Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 17.11.2016 14:52

Vzhledem k tomu, že 11 má interval pouhých 8 minut a v sedle 10, nepovažuji za nutnost vytvořit metrovazbu 6>13, aby se dalo jeti z NbS k Museu každé 4 minuty ;) A kdo 11 jezdí, ví že na IPP stejně probíhá výměna 88% cestujících ve voze ;)

Tady jde spíše o to, aby se tramvaje na vzájemně nezdržovaly tím, že 2 jedou ve stejný čas. Ale chápu že spěchálci by nemohli bejt nalepení na skle kabiny v 6, zda-li jim neujíždí 13 :P

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 17.11.2016 14:14

Jo, ale chtělo by to, aby 13 najela na Bruselskou vždy za 6 (ve směru DC) aby byl umožňěn s přestupem metrointerval Bělehradská -> Muzeum. A ne jako teď, kdy 6 má od Vršovic neustále nějaké drobné zpoždění a 13 jezdí na čas. A vodpoledne zase opačně, ne že 13 přijede až po šestce.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 17.11.2016 11:34

Jo 13 se mi taky líbí B-) Uznávám, že je to pro mě šoto, ale udržování obratiště průjezdné je určitě fajn, úspora v Bělehradské nemalá a co tam tak jezdím, sleduji, že si to našlo svojí klientelu. Už tam nejezdí 1-2 lidé, co zapomněli vystoupit a naopak i v nástupní vždy někdo cíleně čeká.
(Jestli 13 tahat "někam dál" tak Francouzskou na Čechovo)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.11.2016 10:20

1. na Bělehradské je přetramvajováno, l.13 je tam zbytečná, stačí 6+11, takže úspora
2. je to výchovné vůči autíčkům, že na kolejích se neparkuje
3. obracení na trojúhelníku je poslední vzdech pražské tramvajové romantiky

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vencavasek » 17.11.2016 8:46

A v čem je ukončení 13 na Zvonařce tak skvělé? Já už si pomalu ani nepamatuju, kdy naposledy jezdila na NBS, a bůhví, kdy (a jestli) se tam objeví zase.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 17.11.2016 8:36

Bobik píše:Já jsem slyšel něco o tom, že se reko úsek má napojit na (zatím) nereko, přes zimu jezdit na Spořilov normálně a po zimě pokračovat v rekonstrukci. Ale JPP, tak nevím. 8-[
Už nejen JPP, už i DPP
Od soboty 10. prosince 2016 (přibližně od 4.30 hodin) do neděle 30. ledna 2017 (přibližně do 0.30 hodin) je dočasně obnoven provoz tramvají ve vyloučeném úseku v obou směrech. Linky číslo 11, 14 a 56 se vrací na své pravidelné trasy, linka číslo 13 je provozována v trase Černokostelecká – Zvonařka.

Mimo provoz je v tomto období dočasně zřízená zastávka Spořilov pro autobusové linky číslo 135, 136 a 213. Změny tras autobusových linek číslo 150 a 188 zůstávají v platnosti.

Od 30. ledna 2017 (přibližně od 0.30 hodin) do 1. dubna 2017 (přibližně do 0.30 hodin) bude rekonstrukce pokračovat další etapou, vyloučený úsek bude znovu Plynárna Michle - Spořilov. O konkrétních opatřeních budeme včas informovat.
vencavasek:Jo, je to zbytečné. :lol:

Chválím zachování l.13 na Zvonařku :!: =D> =D> =D> =D> =D>

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vencavasek » 17.11.2016 8:36

Máte pravdu, pánové.
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/plyna ... -tramvaji/

Trochu váhám, zda sem dávat odkazy na dpp, když to je web, který asi stejně většina z nás sleduje.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 16.11.2016 19:54

Zpráva stará nějaký ten týden - 26.11. se jezdí k Plynárně na kaliforňan, od 10.12. se jezdí až do smyčky. Doufám, že se tam do neděle podívám osobně, ale co jsem viděl někde snímky z tohoto týdne, vypadá to reálně i dříve.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 16.11.2016 17:46

Bobik píše:Já jsem slyšel něco o tom, že se reko úsek má napojit na (zatím) nereko, přes zimu jezdit na Spořilov normálně a po zimě pokračovat v rekonstrukci. Ale JPP, tak nevím. 8-[
Je to tady uvedeno 7.11. von Š. - dle citace prý od 10.12.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 16.11.2016 16:41

Já jsem slyšel něco o tom, že se reko úsek má napojit na (zatím) nereko, přes zimu jezdit na Spořilov normálně a po zimě pokračovat v rekonstrukci. Ale JPP, tak nevím. 8-[

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 16.11.2016 7:28

von Špilberk píše:Jako by ta zoufalost s l.11 a 14 na Synkáči nestačila, tak celý problém jen posuneme o kus dál. #-o #-o Doufám, že je aspoň napadne udělat za přejezdem dost dlouhou kolej, aby se mohly linky v případě potřeby předjet (když už někdo trvá na tom, že je tam nacpe obě). [-o< [-o<
Prý si v Kauflandu stěžovali na úbytek tržby. Tak alespoň k němu to má jezdit. Později má být snad zprovozněna jedna kolej na Spořilov. V jakém rozsahu to bude (délka) nevím.

Lukas20091
Uživatel
Příspěvky: 4
Registrován: 21.3.2012 15:04

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Lukas20091 » 15.11.2016 15:25

RTT U Plynárny dnes :
http://www.rajce.net/a13468343

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 15.11.2016 11:30

11/14 se naštěstí převlíkat nebude...
Garance na 24 převezme vozovna KO (14T) a PA.
5 a 15 celotýdenně ve dvojici ;)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 15.11.2016 9:48

Jako by ta zoufalost s l.11 a 14 na Synkáči nestačila, tak celý problém jen posuneme o kus dál. #-o #-o Doufám, že je aspoň napadne udělat za přejezdem dost dlouhou kolej, aby se mohly linky v případě potřeby předjet (když už někdo trvá na tom, že je tam nacpe obě). [-o< [-o<

vencavasek
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 07.1.2007 15:10

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od vencavasek » 15.11.2016 9:12

slonik píše:Už se k objevily jř, k plynárně vyjede 11 i 14. Doufám, že to nebude na styl převlíkání 8/21 v Karlíně...
A 13 kupodivu stále jen na Zvonařku...

Odpovědět