Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Noviny píší o Martinovi Šubrtovi informujícím... zrodila se nová mediální hvězda
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/k ... 70912.html
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/k ... 70912.html
TT-Lidická
To závisí jak někdo to zaměří a navrhne projekt,jak se zhotoví živice,osadí se odvodnˇovací prvky.Hlavně se provádí že tramvajové tratě, které jsou součástí ulice se dělají o něco nižšší aby odváděla děštˇovou vodu z celé ulice .Mělo by se to dělat o něco vyšší,ale zase prská TSK . DPmPETtrainzjohny píše:Moc pěkně odvodněná je "nová" trať v Lidické. Celá louže končí jak je decentně vidno odvodňovacím kanálkem ... leč voda v čechách do kopce neteče a tak je v údolí před tím kanálkem. Takhle by to tedy nešlo
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
S památkáři je to leckdy složité. Ale na druhu stranu, TT v dlažbě prostě působí líp, i když je vedle asfalt. A staré dlažební kostky se dají použít na tisíc způsobů, jelikož vypadají mnohem lépe než nové, strojně řezané. Nemusejí být ausgerechnet na trati, dalo by se jimi třeba vydláždit náměstí, které chceme upravit a zklidnit. Nebo dvory starých domů. Nebo chodníky. Nebo, nebo, nebo...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Já často bojuju s památkářema a s jejich pocitama, jak by věci měly vypadat a tak musím říct, že je moc dobře, že ty kostky prodali
Příklady:
Jaký je důvod pro to, aby na Vinohradech bylo zelené zábradlí?
Proč má být TT v dlažbě, když hned vedle se právě předělává silnice z dlažby na živici?
Dobře, trať dáme do dlažby, jaká tam byla v roce 1920 (dle foto), ale proč tedy památkářům vadí převěsy TV na domech, které jsou na té fotce z r. 1920 taky a dokonce na stejném místě?
ATD...
Příklady:
Jaký je důvod pro to, aby na Vinohradech bylo zelené zábradlí?
Proč má být TT v dlažbě, když hned vedle se právě předělává silnice z dlažby na živici?
Dobře, trať dáme do dlažby, jaká tam byla v roce 1920 (dle foto), ale proč tedy památkářům vadí převěsy TV na domech, které jsou na té fotce z r. 1920 taky a dokonce na stejném místě?
ATD...
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Tak to je přesná ukázka toho, jak někteří technicky vzdělaní lidé myslejí. Že by se kostky, když už nejsou potřeba na trati (ať už jsou, nebo nejsou, to teď neřeším), použily zase v Praze, neb mají tu správnou patinu a ošoupanost a daly by se jimi třeba dláždit chodníky, to ho ani nenapadne. Já bych mu ty guldeny nacpal s odpuštěním do ... no, víte kam ;-(Lacko píše:Vybourali jsme tehdy všechny kostky, které vadily provozu a (...) vytrhané kostky jsme prodali do Holandska atd.
Z rozhovoru s p. Lackem v DPK mě zaujalo originální zdůvodnění BKVizace:
Kromě metra jste udělal spoustu významných kroků, ale mne velice zaujal Váš nápad, jak využít kostky vytrhané z tramvajových tratí…
Máte na mysli tzv. panelizaci tramvajových tratí, kterou jsme provedli, bylo to celých 150 kilometrů a dodnes v plném rozsahu drží. Vybourali jsme tehdy všechny kostky, které vadily provozu a použili jsme maďarský systém, který jsme v plné míře uplatnili. Vytrhané kostky jsme prodali do Holandska, kde jsme za ně dostali guldeny. Holanďané kostky rozřezali a použili je jako obklad u pobřeží moře, protože slaná voda jim rozemílala omítky. Za guldeny jsme koupili šilinky, za které jsme v Anglii koupili výpočetní systém SCENDATA, první nejmodernější počítačové zařízení, které jsme dali Metroprojektu, a tudíž jsme za hodinu byli schopni vyprojektovat to, co by se dělalo jinak půl roku.
Kromě metra jste udělal spoustu významných kroků, ale mne velice zaujal Váš nápad, jak využít kostky vytrhané z tramvajových tratí…
Máte na mysli tzv. panelizaci tramvajových tratí, kterou jsme provedli, bylo to celých 150 kilometrů a dodnes v plném rozsahu drží. Vybourali jsme tehdy všechny kostky, které vadily provozu a použili jsme maďarský systém, který jsme v plné míře uplatnili. Vytrhané kostky jsme prodali do Holandska, kde jsme za ně dostali guldeny. Holanďané kostky rozřezali a použili je jako obklad u pobřeží moře, protože slaná voda jim rozemílala omítky. Za guldeny jsme koupili šilinky, za které jsme v Anglii koupili výpočetní systém SCENDATA, první nejmodernější počítačové zařízení, které jsme dali Metroprojektu, a tudíž jsme za hodinu byli schopni vyprojektovat to, co by se dělalo jinak půl roku.