Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Rekonstrukce TT
děkuji, zajímavé.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4740
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
varianta 1
varianta 2
zda plati i nadale nevim. poloha predelavanych zastavek by mela vyhovovat navrhu.
varianta 2
zda plati i nadale nevim. poloha predelavanych zastavek by mela vyhovovat navrhu.
Re: Rekonstrukce TT
Mohl by mi někdo znalý situace vysvětlit jak to tam bude v té budoucnosti? Právě budovaná trať se má za cca 10 let zrušit? a přeložit do vrbenského, aby se napojila přes otočku autobusů u mekáče na stávající trať kolem metra? Trať od Výstaviště směrem na Zátory a k metru, kde tedy bude jen prostý oblouk překážet nebude? Já tedy nevím, ale kam chtějí tu magistrálu vést mi není jasný? K Výstavišti? Nebo jen do Vrbenského?
Re: Rekonstrukce TT
dnes jsem byl v holešovicích a troji a okolí NH je doopravdy chuťovka. vždycky byla, teď je to ještě lepší, a k tomu to počasí. nejlépe všechno odstřelit (krom pár pěkných domů) a postavit odznova a jinak. i ty obludné BKV u výstaviště musí pryč. krom toho je neskutečné, že na refýži tram u metra není přístřešek, a to tam nastupuje tolik lidí.
Re: Rekonstrukce TT
Tramvajka: Musím říci, že vás upřímně lituji, protože po dokončení Trojského mostu a návazné magistrály vám před barákem několikanásobně stoupnou intenzity dopravy. Pak se vytrhají bumlíky, TT se ohne k vestibulu metra a po zrušených kolejích budou bez problémů jezdit další 2 pruhy gumokolů.
- tramvajka
- Uživatel
- Příspěvky: 769
- Registrován: 11.8.2009 16:43
- Bydliště: Bohužel už u "S7"
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Tak Vám pánové trošku přeruším Vaší diskuzi , a dám sem opět nějaké to foto z Holešovic. Už se začlo něco dít i u nás před barákem
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
To není dost starý plán, ale dost stará fáma.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Rekonstrukce TT
A já měl za to, že původně mělo být posledních 50 kusů z dodávky obousměrných, ale nakonec DPP kvůli špatné finanční situaci zastavil vývoj a objednávku upravil na jednosměrné vozy. Ale je to už dost starý plán a nejspíš doznal dost změn. Já se kauzou 15T moc nezabývám, takže ke mně aktuálnější zprávy ani nedoputovaly.
P.S. Jsme nějak mimo téma.
P.S. Jsme nějak mimo téma.
Re: Rekonstrukce TT
a jo, další pozitivní efekt, tohle mě ani nenapadlo.9001 píše:Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.
Petr: teď nevím, jestli to znamená, že objednávka je napsaná tak špatně, že na ní nelze nic měnit, nebo jestli se přecijen ledy pohnou a DP si objedná něco obousměrného. podle textu bych tipoval druhou možnost, podle smajlíků spíš tu první.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
neměl bych raději nic naznačovat, ale... No vlastně nic nenaznačuju, žepawel píše:(...)a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.(...)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Smyčku by tam byla potřeba jako sůl. Ideální pro ukončení krátké 17 u metra a ne toho zvěrstva na Výstavišti.
Re: Rekonstrukce TT
kdyby se myslelo v praze invenčně, tak se udělá odbočka ke kolejím z trojské, kam by mohla závlekem jedna z místních tram. linek, případně by se tu prostě ukončila (ve směru od NH). a objednávka 15T se upraví tak, aby byla část vozů obousměrných.
ještě lepší by samozřejmě byla jednostopá smyčka, ale nevím, jaké jsou/budou prostorové poměry.
ještě lepší by samozřejmě byla jednostopá smyčka, ale nevím, jaké jsou/budou prostorové poměry.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Rekonstrukce TT
Tomasslavicek: No já jsem měl jeden čas na kolejích na Pelc Tyrolce holku. Takže jsem tam celkem často jezdil. A poměrně běžně na autobus chodilo na Kuchyňku. O víkendu dokonce radši, než na 112, protože linka 112 sice byla blíž, ale poměrně těžce se dala předvídat její obsazenost a šance se do ní vejít. I když na to tehdy doktorandky Matfyzu měly celkem funkční teorii zakládající se na předpovědi počasí na daný den. Ťapat na Trojskou nenapadlo skoro nikoho, dělalo se to jen když byl finální cíl cesty na trase tramvají č. 14 a 17.
Re: Rekonstrukce TT
Já bych byl ohledně nutnosti to za 10-15 let podbít v klidu. Když si vezmete, že na takové Mariánské Hradby se už 15 let od rekonstrukce nesáhlo a GPK pořád relativně drží - a že tam jsou oblouky. Tady budou jezdit vždy maximálně 2 linky a tak nevidím způsob, jakým by se mohlo podařit ty kolejnice za 10 let odpravit (ojezdit). Nebo si vemte Škrétovu - podbití drží(je sjízdná ) již od r. 1967
- tomasslavicek
- Uživatel
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13.4.2009 13:25
- Bydliště: Pelc Tyrolka / HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce TT
Absolut: Ano, bude tomu nejspíš tak. Co jsem se nedávno ptal v informačním centru tunelu Blanka na Letné, 112ka bude po zprovoznění nového Trojského mostu jezdit touto kratší trasou, bude mít s tramvajemi společnou zastávku jak u holešovické teplárny, tak těsně za Trojským mostem. Bylo to tam vidět i v plánech. Co mě ale spíš víc trápí, jak to nakonec bude se zastávkou Pelc Tyrolka. Přeci jenom tam máme vysokoškolské koleje a bydlí tam 1600 studentů. Jestli budeme muset chodit až na tramvaje (cca 600 metrů), tak to nebude moc dobře vymyšlené.
Sám budu zvědavý, jak to nakonec udělají. Jestli zastávka u teplárny (na holešovické straně) se bude stále jmenovat Nádraží Holešovice (a 112ka bude mít dvě zastávky stejného názvu), nebo jak budou řešené autobusy okolo Trojské. Podle mě by tím pádem úplně mohli vypustit Povltavskou na znamení, protože ta byla doteď využívána prakticky jen studenty pro přibližování se 112kou k tramvajím. Jestli tedy bude i nová zastávka na konci Trojského mostu, už by tam mohlo být docela přezastávkováno (na to, že tam skoro není zástavba). Nebo je tam snad něco velkého v plánu?
Díky za odpovědi, pokud něco víte. Zatím mi připadají všechny snahy kolem našich VŠ kolejí jen jako co největší se podřízení autům a přestavba celého okolí na dálnici se vším všudy. Mimochodem, je uvažováno, že by tunelem Blanka jezdila i nějaká pravidelná autobusová linka? Například z Kobylis, právě přes Pelc Tyrolku a třeba až na Hradčanskou? Mohlo by to být docela zajímavé a rychlé spojení s centrem města, aniž by to konkurovalo metru C.
Sám budu zvědavý, jak to nakonec udělají. Jestli zastávka u teplárny (na holešovické straně) se bude stále jmenovat Nádraží Holešovice (a 112ka bude mít dvě zastávky stejného názvu), nebo jak budou řešené autobusy okolo Trojské. Podle mě by tím pádem úplně mohli vypustit Povltavskou na znamení, protože ta byla doteď využívána prakticky jen studenty pro přibližování se 112kou k tramvajím. Jestli tedy bude i nová zastávka na konci Trojského mostu, už by tam mohlo být docela přezastávkováno (na to, že tam skoro není zástavba). Nebo je tam snad něco velkého v plánu?
Díky za odpovědi, pokud něco víte. Zatím mi připadají všechny snahy kolem našich VŠ kolejí jen jako co největší se podřízení autům a přestavba celého okolí na dálnici se vším všudy. Mimochodem, je uvažováno, že by tunelem Blanka jezdila i nějaká pravidelná autobusová linka? Například z Kobylis, právě přes Pelc Tyrolku a třeba až na Hradčanskou? Mohlo by to být docela zajímavé a rychlé spojení s centrem města, aniž by to konkurovalo metru C.