Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 09.9.2015 12:16

Můj tip je, že smyčka je většinou v dost ostrém oblouku, takže by upevnění kolejí na betonové pražce nemuselo vyjít. Kdežto do dřevěných pražců se koleje uchytí kdekoliv je potřeba. Ale třeba existuje jiný důvod. :D

MPL
Uživatel
Příspěvky: 228
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 09.9.2015 10:34

Nejsem znalec, tak se předem omlouvám za banální otázku, na kterou je jistě většině diskutujících odpověď naprosto zřejmá.
Proč se při rekonstrukci TT na Petřiny používají betonové pražce, ale smyčka se ukládá na dřevěné? Chápu dřevo pod výhybky a křížení, ale tam to vypadá, že bude "ve dřevě" celá.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.9.2015 17:55

9001 píše:...jak moc vůbec chceme...
Chceme, nechceme, potřeba to je. Pokud ještě letos zmizí hrůza mezi Otakarkou a Kohinorkou, tak budu jen tleskat. =D>
Filip píše:Bude se letos dodělávat zastávka Průběžná (stromečky, lavičky a bůhvíco ještě) nebo se na to v tichosti zapomene ?
Napište dotaz, adresa: Úřad MČ Praha 10, Odbor zpožděného krásna. :D

Filip

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Filip » 07.9.2015 17:51

Bude se letos dodělávat zastávka Průběžná (stromečky, lavičky a bůhvíco ještě) nebo se na to v tichosti zapomene ?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 07.9.2015 17:20

Otázka jak moc vůbec chceme, aby nějaké komplexní reko proběhlo. Poslední rekonstrukce na Praze 10 jsou dopravně těžce průserové a to nejen provařená Francouzská, ale i Průběžná...

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od S_M_Lomoz » 07.9.2015 17:08

Vršovická. No vida. Teď ještě aby to někdo vysoutěžil.

http://desitkar.cz/2015/09/07/vrsovicko ... ka-oprava/

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.9.2015 15:16


thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 07.9.2015 11:39

Ano, máš pravdu, dnes jsem se tam byl konečně podívat.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 07.9.2015 8:00

Blaueminence píše: Došroubovali k tomu žlábek?
Samozřejmě, je to stejné jako na přejezdech TT, kde je S49.
thriller2: však tohle je budoucí zastávka tram+bus. Určitě je to w-tram.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 07.9.2015 6:52

Tam snad není Wtram, ale štěrk a pražce, ne? W tram jsem viděl stavět jen v zastávkách a na místě jednoho přejezdu, jinak všude jinde klasika. Tak snad jsem se koukal dobře.

Blaueminence
Uživatel
Příspěvky: 107
Registrován: 04.3.2012 21:48

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Blaueminence » 06.9.2015 19:28

von Špilberk píše: Na Petřinách už v provozu w-tram S49:
Jak to vypadá zblízka? Došroubovali k tomu žlábek?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 06.9.2015 15:32

Karosák píše: že funguje pro pěší ta visutá montovaná lávka
Montovaná lávka je pryč (viz. foto).

Na Petřinách už v provozu w-tram S49:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 06.9.2015 15:11

Aha...tak až tam jsem nedošel. A přes Botič jsem myslel, že funguje pro pěší ta visutá montovaná lávka. Tak, ne-e :P Uvidíme...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 06.9.2015 12:30

Karosák píše:Jasně, nějaké limity to asi mít bude. Ale mezi schodama a Agipkou je kousek celkem rovný...
jenže tam se zrovna dost maká a na nějaký "hotovo" to zatím nevypadá. Navíc to odtamtud pěšmo na Otakarku nejde (zatím). Byl jsem to tam procházet a musel jsem okolo.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 06.9.2015 1:05

Jasně, nějaké limity to asi mít bude. Ale mezi schodama a Agipkou je kousek celkem rovný...

Odpovědět