Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od XSC » 22.8.2012 20:30

gabuliatko píše:Nelze, protože upadnuvší zelená samolepka znamená zákaz (takže žádné nebezpečí), ale upadnuvší červená samolepka by znamenala riziko. (tedy doufám, že to nebylo myšleno ironicky)....
To by neměla být ironie, ale standardní fail-safe řešení.
Jinak časem musí dojít na to, že se samolepka zruší a všechny vozy se budou udržovat ve stavu vhodném pro S49.

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od gabuliatko » 22.8.2012 20:06

P_V píše:Mám zlepšovací nápad, místo zelených nálepek s S49 lepit červené nálepky s NT3. Stejně už je "zelená kolejka" standard, tak má smysl jen upozornit na nemnoho vozů, co to nesplňují. Toho ušetřeného lepicího papíru :)
Nelze, protože upadnuvší zelená samolepka znamená zákaz (takže žádné nebezpečí), ale upadnuvší červená samolepka by znamenala riziko. (tedy doufám, že to nebylo myšleno ironicky). Kolik je těch nemnoho vozů lze jen spekulovat, osobně jsem myslel, že jsou to vyjímky a byl jsem kdysi vyveden z omylu.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Fořtík » 22.8.2012 19:14

Tak se nam, nejspis vlivem vedra decanko nalamal levy oblouk v esicku v koleji DC pred Poliklinikou Modrany DC. Ocekavam v dohledne dobe nejakou OR, anzto na 50 km/h uz to moc neni... Skoda. :roll:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 22.8.2012 16:01

Muze to byt i cervena kolejnicka? :-D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.8.2012 15:47

Mám zlepšovací nápad, místo zelených nálepek s S49 lepit červené nálepky s NT3. Stejně už je "zelená kolejka" standard, tak má smysl jen upozornit na nemnoho vozů, co to nesplňují. Toho ušetřeného lepicího papíru :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 22.8.2012 13:57

Nebo to budeme lepit jako slováci do pravého horního rohu, ale to pak bude půlka řidičů skučet, že to není pořádně vidět, když jdou k vozu :lol: Tady se asi nezavdečíme nikomu.

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od DG7021 » 22.8.2012 13:47

U bezcedulových T6, KT8N a koneckonců i u vysokých kachen to nijak nevadí (vysoké kachny mají často ceduli u kraje a tedy mimo samolepku). Mou pointou je, že to trochu vadí u T3SUCS, protože ta má ceduli jedině uprostřed a tedy přesně pod samolepkou (čerstvý případ je právě 7047).

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od trainzjohny » 22.8.2012 13:31

DG7021 píše:Já jsem téhož názoru - jen nemyslím, že umístění zelených samolepek S49 doprostřed čela je právě s ohledem na cedule s konečnými šťastné (když většina T3 je má z boku a to i R.P).
Jenž u T6 a KT8 je v tom místě mít nemůžeš protože pak nevidíš do zrcátek, takže proto je mají uprostřed... a teď babo raď kam s nima...

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od DG7021 » 22.8.2012 13:26

Já jsem téhož názoru - jen nemyslím, že umístění zelených samolepek S49 doprostřed čela je právě s ohledem na cedule s konečnými šťastné (když většina T3 je má z boku a to i R.P).

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.8.2012 11:44

Cedule na starých KT jsou myslím lepší a čitelnější, než ten výdobytek moderní techniky :smt118 nehledě na fakt, že lišty v Pragotronu musí být předinstalované, což při výlukových konečných, třeba na kaliforňanu je docela problém. Musí se to celý rozebrat a vyměnit lišty s textem. Navíc to někdo musí na ty lišty aplikovat a to si ani při jejich počtu neumím představit. Já myslím, že kachní Pragotrony jsou vynikajícím šotoartefaktem, ale praktické použití je nulové. No tudy ne přátelé, ta cedule strčená za výdechem kafáče je myslím to nejlepší co lze na starých kačenách nyní mít 8-)

Uživatelský avatar
DG7021
Uživatel
Příspěvky: 972
Registrován: 08.11.2010 12:07

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od DG7021 » 22.8.2012 0:14

Třeba 7047 získala S49 teď po PÚ. Ale jako šťoural si musím postěžovat, že zelenou nálepku nemá na boku čelního skla jako jiné vozy, ale uprostřed, takže částečně zakrývá ceduli s konečnou! Něco podobného je i u vysokých kachen, když mají konečnou na ceduli a ne na horní roletce.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od willyjeff » 21.8.2012 22:29

No třeba my v HL máme téměř všechny vozy s nálepkou. Neviděl bych to nijak černě.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 21.8.2012 22:02

MOp píše:Problem s koly nepredpokladam, a pokud ano, tak bude mit JSVT ostudu jak hrom, ze si to neumi osefovat.
no jistě..., vždyť reko bylo v plánu...
a že se udělal jen kousek na věci nic nemění... :roll: :lol:

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 21.8.2012 21:26

Problem s koly nepredpokladam, a pokud ano, tak bude mit JSVT ostudu jak hrom, ze si to neumi osefovat.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 21.8.2012 21:23

9001 píše:A bude dost vozů? Přece jenom M22 má velkou spotřebu + 26. Moc linek kam můžou vozy bez dálniční známky není.
No tak budou škatulata, či převazování podvozků/výměny kol, a nebo šup šup dodělat soustruh HL :wink:
Toť můj laický odhad. Nevím, jestli máme ve stodole dost kolejničkových vozů, ale myslím, že je to řešitelné různými přesuny, výměnami komponetů, či máme přes pole ÚD, tak se třeba pošle něco na reprofilaci... Z:idea:

Odpovědět