Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 02.7.2018 12:45

9001 píše:Tam se přece nevejdou ne?
Je plán s odsunem polohy tratě a zřízením velké hvězdy. Kdy je však otázkou...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 02.7.2018 12:43

Tam se přece nevejdou ne?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 02.7.2018 12:16

Bude tam nějaká příprava na oblouky od Ječné, když už se to rozkopalo?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 02.7.2018 8:02

Na Pavláku už se pilně pracuje:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 26.6.2018 20:38

Ono by celkově oblasti prospělo víc oblouků... Bohužel se do toho nikomu moc nechce :-(

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od cwapa » 26.6.2018 17:00

Pánové děkuji za odpověď. Já jsem myslel, že na Floře udělají vyhybku a tam, že se bude přejíždět, ale to by bylo moc komplikovaný. Takto je to jednoduší.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kruťák » 26.6.2018 15:10

Pojede se přímo rovně z malé Jičínské do velké Jičínské. V malé Jičínské za křižovatkou bude zřízena dočasná zastávka Flora.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 26.6.2018 15:09

Orionka - Flora občasná v Jičínské ul. - Olšanské nám...
Ale do Kauflandu jezdí 11, ovčem o prázdninách díky této výluce 11 o jeden Kauf přijde :lol:

PS: Výhybek je tam myslím 8... #-o
Naposledy upravil(a) Petrpes dne 26.6.2018 15:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od cwapa » 26.6.2018 15:03

A jak tedy pojede 16/5 nebo 16/15 s Flory na Olšanské náměstí, ona je tam vyhybka?

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 26.6.2018 14:54

K čemu by ta výhybka byla?

Uživatelský avatar
cwapa
Uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: 05.7.2007 23:08
Bydliště: všude doma

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od cwapa » 26.6.2018 14:49

Mám dotaz pro znalé, až bude výluka Vinohradské tak na Floře naistalují vyhybku?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 26.6.2018 7:06

pawel: hlavní problém těch IPRopatření je, že jsou proti IAD jen teoreticky. Ve skutečnosti aut neubývá a všechna zúžení vedou jen k tomu, že se problém posouvá dál, kolony jsou delší a trčí v nich i MHD.
Už jsem to tu psal: na IPRu si někdo myslí, že když lidi uvidí zúženou ulici, pár zrušených parkovacích míst u přechodu a nově namalovaný cyklopruh, že houfně prodají auta a skočí na kolo nebo do MHD. Nic takového se ovšem neděje. Všechna opatření v ulicích namířená proti IAD pak ve finále jen brzdí MHD.

více lidí do MHD Z:arrow: momentálně jen teoretický výkřik. Já bohužel říkám: Víc lidí v MHD :?: Proboha, jen to ne :!: (-X
1. nejsou řidiči
2. nejsou vozy
3. i kdyby byli řidiči a vozy, nejsou vozovny
4. i kdyby všechno bylo, není místo v ulicích, bo nejsou žádné nové tratě

Takže víc lidí v MHD bude pouze znamenat pokles kultury cestování a více stížností na přeplněnost.

Cyklodoprava: nikdy v Praze nebude na úrovni Vídeň, Amsterdam, ani Hradec Králové. A už to tu bylo napsáno taky nejednou, že je to kvůli terénu (a taky vzdálenostem), což cykloaktivisti odmítají pochopit, protože se jim to nehodí do krámu. :smt075 Holt kdyby Slavníkovci vyvraždili Přemyslovce a ne obráceně, mohli jsem mít hlavní město Chlumec nad Cidlinou a cyklodoprava by vzkvétala. Ale takhle prostě ne. 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 25.6.2018 19:55

pawel: Jdeš ode zdi ke zdi...

Nikdo nechce dělat z Vinohradské magistrálu, ale tady jde o to, že ted má tramvaj svůj "pruh" od Šumavské až k Muzeu, dokonce na pár místech i s příčnímy prahy... Pokud správně chápu návrh IPR, tak tohle zmizí, dokonce vzniknou špunty ve formách mysu zastávek, které se ukázaly jako slušný průser a na Vinohradské to bude ještě veselejší... Navíc už máme vyzkoušeno, že k zasekání takové ulice stačí opravdu málo viz Karmelitská...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4082
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 25.6.2018 19:27

Není to jen mentalitou, je to i uspořádáním města. Když je město v rovině, a ne jako Praha, město desítek údolí, kde tvářnost terénu mnohdy neumožňuje, aby se autoprovoz přelil do ostatních ulic, jelikož jsou strmé nebo brzo končí. A ta stoupání zas dovolují cyklistiku jen zdatným sportsmenům. Když při výstavbě udělali široké ulice všechny, ne jen ty hlavní a to ještě málo (to bylo v Praze dáno tím, že to nikdo nekoordinoval, jelikož Velká Praha vznikla až v době, kdy developerská cochcárna satelitních měst napáchala co mohla). Když to město válka srovnala se zemí, takže při výstavbě nového města už věděli, že automobilů bude hodně, a přizpůsobili se tomu. Berte prosím toto v potaz, než začnete házet příklady z ciziny.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 25.6.2018 19:14

pawel píše:já nechápu, proč tady všichni IPR tak nenávidí.
Protože nejdřív dělá B, aniž by předtím nějak řešil A. Čili pokud máme stav, že jsou ulice plný aut, tak jejich zúžení - což je ono B - ty auta nevyzmizíkuje. Akorát přinese další problémy. Nejdřív je potřeba řešit A, tedy to, aby ta auta, resp. lidi v nich měli i jinou rozumnou alternativu jak se dostat a pokud možno nemuseli auta používat. Protože podstatná část lidí v těch autech není proto, protože jsou líný na krok, nýbrž proto, protože nemají jinou možnost.

Odpovědět