Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4115
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 06.4.2021 10:50

Pražského povstání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4115
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 05.4.2021 7:41


Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4625
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 31.3.2021 20:54

A nebude to nakonec jenom nějaký prodloužení kusý koleje pro 91?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3820
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 31.3.2021 19:55

Tak prones nějaká kladná slova, rozebírající konkrétní přínosy, na ten záměr. (jinak je to taky jen pindání na cokoliv)
Zrušení oblíbeného dětského hřištěte (a na něm už tramvaj je! :) ), nutnost tam vymyslet linku s KT8 nebo jinou předimenzovanou obludou, od konečné zastávky vedou všechny cesty do kopce nebo z kopce, inu samá pozitiva.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 31.3.2021 19:32

Díky, pánové, za kurs negativity v praxi. Aneb ať žije české pindání na cokoliv.

MPL
Uživatel
Příspěvky: 169
Registrován: 06.1.2010 8:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MPL » 31.3.2021 10:55

To jste špatně pochopili - je třeba stavět TT, ale je s tím spousta problémů s hlukem. Tady nikdo nebydlí, ergo nemůže protestovat, ergo "půjde to prosadit". No a do životopisu si zapíšeme "novou TT trať". Sice jen 500m a "odnikud nikam", ale do takových podrobností PR prezentace přece nezachází. :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3820
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.3.2021 22:47

Vždyť je tam dětské hřiště, to jako půjde pryč? Když je na tom někdo tak špatně, že neujde ani těch 500m, tak mu ta tramvaj s ohledem na návštěvu parku bude i tak plat prtná. Park je velký, tramvaj to nevytrhne. Park je stejně hezký i u planetária. A pokud chtějí navážet nemohoucí klientelu do Šlechtovky, tak na to by byl ideální elektrický mikrobus, který by ale jel po té široké asfaltce přes výstaviště.

Na druhé zamyšlení, o které trati ve Stromovce, "která odpovídá historické trase", je řeč? Letenské náměstí - Letohrádek? :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od pawel » 30.3.2021 18:34

Hobulet 4/2021 pise o 'obnove' tram trati ve Stromovce - zajimave.
Viz https://www.praha7.cz/wp-content/upload ... 21_WEB.pdf, strana 4 ("Co schválili zastupitelé v březnu?")

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4625
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 23.3.2021 8:20

Náhodou na Pankáči se to podařilo dotáhnout k dokonalosti téměř absolutní. Neodblokovali/nepodpořili - a maj jak úvrať, tak i triangl. A jako bonus i parkoviště pod trolejí. 8-) :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3658
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.3.2021 22:27

Bobik píše:
22.3.2021 18:33
Karosák píše:
22.3.2021 18:04
takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆." :devilsmokin
Myslíš jako na Pankráci, třeba? :lol:
Přéésně! Podívej na ten krásný parčík na rohu Hvězdovy =P~ Dobře, teď už rejpu...ale nedalo mi to.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3658
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.3.2021 22:22

P_V píše:
22.3.2021 18:23
Úvrať má výhodu, že se celá vleze do pásu pro TT. Triangl potřebuje cca 60 m zábor do strany, kde mohou nastat problémy jako že tam není místo, nebo že pozemek někomu patří. Navíc se tím zdroj hluku přiblíží o 60 m k zástavbě.
No právě :devilsmokin S dočasně umístěným zařízením lze podniknout ledacos :twisted:

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1474
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Radek » 22.3.2021 18:48

Pro zajímavost jsem se díval, o kolik byla dražší bratislavská 30T oproti 29T - o 170 tisíc EUR.
Je to hodně, nebo málo, při plánované životnosti?
Osobně si myslím, že stejně něco budeme muset koupit a když vybereme dobře, bude to i v obousměrné verzi levnější, než 15T, i provozně.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4625
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Bobik » 22.3.2021 18:33

Karosák píše:
22.3.2021 18:04
takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆." :devilsmokin
Myslíš jako na Pankráci, třeba? :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3820
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 22.3.2021 18:23

Úvrať má výhodu, že se celá vleze do pásu pro TT. Triangl potřebuje cca 60 m zábor do strany, kde mohou nastat problémy jako že tam není místo, nebo že pozemek někomu patří. Navíc se tím zdroj hluku přiblíží o 60 m k zástavbě.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3658
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 22.3.2021 18:04

Helejte, když se poměrně vášnivě řeší problematika dočasných konečných a potřeby/nákladnosti, či naopak nadbytečnosti obousměrných vozů, cožpak nikdo nevzpomněl možnost trianglu? Urxova, Kotevní, Laurová, Kubelíkova... Z:idea: Kompromisní řešení, které však výrazně tlumí nákladné problémy vozového parku a současně jasně deklaruje, že je potřeba dostavět smyčku Z:idea:

Nebo by to šlo minimálně použít jako nástroj k vyje(b)dnávání :D
"Na nákup/reko obousměrných vozů nemáme/nebudeme mít, takže buď odblokujte/podpořte stavbu smyčky, nebo budete mít ∆." :devilsmokin

Odpovědět