Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod MF v 05.7.2007 14:58

Tak jsem se dozvěděl, že plánovaná totální výluka Karláku nebude a místo toho bude několik víkendových výluk. To zase bude kvalita za rozumnou cenu :cry:
MF
Uživatel
 
Založen: 04.3.2007 19:28
Bydliště: Tepláků ráj. Půl hodiny na metro a v pozadí Krušné hory.

Odeslatod Proxy v 04.7.2007 14:58

Smurfx napsal:Platí stále termín opravy Palacké křižovatky 18. července? Nebo se zase něco událo a celé se to posune.
Už je to zveřejněno i na HURÁ-stránkách :wink: tak snad skutečně ano.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Smurfx v 04.7.2007 13:10

Platí stále termín opravy Palacké křižovatky 18. července? Nebo se zase něco událo a celé se to posune.

Když jsem viděl tu 3 dny neopravenou výhybku ve fotožurnálu na Palackého náměsít napadlo mě, že třeba čekají až do rekonstrukce :) . Ono až tam zase nějaká tramvaj vykolejí tak tam zase naběhne partička a opraví to za pár hodin
Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
 
Založen: 27.10.2004 16:39
Bydliště: Praha - Řepy

Odeslatod DPmPET v 03.7.2007 13:23

Absolut napsal:Teda chlapci, tady te toho tři ******:

ad DPmPET a Albertov: Ano, jsou tam viditelné jisté nerovnosti. Byl jsem však ujištěn, že tam zaručeně je vše OK. Obrázek si udělej sám.

ad Matošo a výluka: Důvod jsou peníze. Kdyby jich bylo víc, tak se udělá víc. V Nuslích se skutečně efektivně opravily ta špatná místa. To, že trať i jinde vypadá blbě, neznamená, že je tak strašná. Ostatně, BKV pokryté tenkou vrstvou živice vypadají blbě vždy a všude, vroubkované panely (posledních cca 15 let od otočení formy) vypadají o dost líp.

ad Matošo a zatlačovačka: Tomu roku 1963 nevěřím. První BKV v Praze byly na konci 70. let. Předtím nemělo význam pořizovat zatlačovačku. Není to 1983?

ad Quetzalcoatl a panely: "Krátkých" panelů jsou tři velikosti, doporučuji procházku po vyloučené trati v Nuslích s krejčovským metrem :) nejběžnější krátké panely se jmenují VL8 a jsou skutečně vhodné i do přímé. Ostatní dva typy se jmenují VL5 a VL7 a jsou určené do oblouků, protože mají lichoběžníkový tvar. Katalog panelů je na webu SSŽ a můžete si to tam všechno prostudovat.

Já sem si ho už udělal.DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod Absolut v 03.7.2007 12:22

Teda chlapci, tady te toho tři ******:

ad DPmPET a Albertov: Ano, jsou tam viditelné jisté nerovnosti. Byl jsem však ujištěn, že tam zaručeně je vše OK. Obrázek si udělej sám.

ad Matošo a výluka: Důvod jsou peníze. Kdyby jich bylo víc, tak se udělá víc. V Nuslích se skutečně efektivně opravily ta špatná místa. To, že trať i jinde vypadá blbě, neznamená, že je tak strašná. Ostatně, BKV pokryté tenkou vrstvou živice vypadají blbě vždy a všude, vroubkované panely (posledních cca 15 let od otočení formy) vypadají o dost líp.

ad Matošo a zatlačovačka: Tomu roku 1963 nevěřím. První BKV v Praze byly na konci 70. let. Předtím nemělo význam pořizovat zatlačovačku. Není to 1983?

ad Quetzalcoatl a panely: "Krátkých" panelů jsou tři velikosti, doporučuji procházku po vyloučené trati v Nuslích s krejčovským metrem :) nejběžnější krátké panely se jmenují VL8 a jsou skutečně vhodné i do přímé. Ostatní dva typy se jmenují VL5 a VL7 a jsou určené do oblouků, protože mají lichoběžníkový tvar. Katalog panelů je na webu SSŽ a můžete si to tam všechno prostudovat.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Panely v Radotíně

Odeslatod 7080 v 29.6.2007 14:25

Quetzalcoatl napsal:Tak to nejspíš na ten Karlák -- anebo mimo Prahu, protože by panely byly asi metrové.

Krátké panely mohou přijít do jakéhokoliv velkého oblouku. Já dnes s potěšením potkal na Štvanici kamion naloženej bumlíkama. Jen doufám, že končil někde v Praze.
Uživatelský avatar
7080
Uživatel
 
Založen: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Panely v Radotíně

Odeslatod Quetzalcoatl v 29.6.2007 14:19

DPmPET napsal:Nevím jestli je to pro Prahu?Ale nové panely příjdou na Štefánikův most,Palackého most-Lidická,Karlovo náměstí.
DPmPET 8-)

Tak to nejspíš na ten Karlák -- anebo mimo Prahu, protože by panely byly asi metrové.
Quetzalcoatl
Uživatel
 
Založen: 23.6.2006 14:23
Bydliště: Praha

Odeslatod DPmPET v 29.6.2007 12:03

Quetzalcoatl napsal:Včer jsem viděl naskládané panely na vagonech v Radotíně. Neví někdo kam půjdou?
Nevím jestli je to pro Prahu?Ale nové panely příjdou na Štefánikův most,Palackého most-Lidická,Karlovo náměstí.
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod Quetzalcoatl v 28.6.2007 22:33

Včer jsem viděl naskládané panely na vagonech v Radotíně. Neví někdo kam půjdou?
Quetzalcoatl
Uživatel
 
Založen: 23.6.2006 14:23
Bydliště: Praha

reko v minský

Odeslatod Matošo v 28.6.2007 21:06

Bezva, tak to teďka rozhrabali i tady u nás. Koukli se na zoubek oblouku, po kterym najíždí zespoda z Vršovický 4.
Randál jak při náletu, sbíječky, starý Tatrovky a bůhví co ještě.
Snad jim to nebude trvat celou noc, ráno v 8:00 mám zkoušku a nerad bych probděl celou noc.
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

Re: TT-Albertov -Otakarova

Odeslatod Matošo v 28.6.2007 20:50

DPmPET napsal:Samozřejmě by bylo super rekonstruovat tramvajovou tratˇ od jednoho kolejového uzlu na druhý.Ale zde popisovaná tratˇ je ve slušném stavu od některých tram.tratí které bych radši ani nejmenoval.Vyměnilyse panely a kolejnice v obloucích Ostrčilovo náměstí a v podjezdu v Jaromírově ulici a oblouk na Fidlovačce,kde to bylo opravdu hodně žalostném stavu,a je taky vidět přístup DP do jakého extrému to nechá doject.
DPmPET 8-)


Já teda nevim, ale teď tam chodím pěšky opravdu často (do hotlinera mě nokdo nedostane - navíc je to pěšo mnohem rychlejší), ale rozhodně mi ta trať nepříjde nějak extra suprová, jsou tam dost velký prohnutiny na tý rovný části. A ten oblouk u hotelu Union byl taky lahůdka - ve směru dc obě kolejnice zlomený...

Je teda fakt, že jsem se taky zamýšlel nad tím, proč to DP nechá zajít až do tak kritickýho stavu. Tady se asi dloho nic nestalo, tak to nechali být, ale že se prodloužil průjezd tramvají 1 - 2 minuty, to je asi nezajmalo. Ostatně přístup k rekonstrukci je vidět i z Palačáku. Kdyby se to opravilo už dřív, neměli by rozkřápnutý dvě trmavaje....
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

TT-Albertov -Otakarova

Odeslatod DPmPET v 28.6.2007 20:22

Samozřejmě by bylo super rekonstruovat tramvajovou tratˇ od jednoho kolejového uzlu na druhý.Ale zde popisovaná tratˇ je ve slušném stavu od některých tram.tratí které bych radši ani nejmenoval.Vyměnilyse panely a kolejnice v obloucích Ostrčilovo náměstí a v podjezdu v Jaromírově ulici a oblouk na Fidlovačce,kde to bylo opravdu hodně žalostném stavu,a je taky vidět přístup DP do jakého extrému to nechá doject.
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Re: Zatlačovací guma ve velkoplošných panelech

Odeslatod Matošo v 28.6.2007 20:06

DPmPET napsal:Špatně zatlačení strojní zatlačovačkou bych vyvrátil.Guma je na strojní zatlačovačce navinuta na 4 bubnech a pomalou rychlostí se zatlačuje 2 bačkorami v nichž jsou celkem 4 úzká kola na šířku zatlačovací gumy.Guma se maže mazivem(šampon)
DPmPET 8-)



Nedávno jsem si ji prohlížel a taky bych souhlasil s tím, že zatlačovačka za to nemůže (i když má dost odzatlačováno - r.v. 1963).
Jen jsem se pozastavoval nad tím, že "nová" trať vypsdá úplně stejně jako ta stará - jen má šedivý a ne béžový panely...

Taky je mi divný, jak se celá rekonstrukce dělá. Je to rozhrabaný asi na třech místech (Ostrčil, Albertov a Svobodova u kdysi Fiatu), což podle mě neni úplně šťastné řešení, neboť pracovní stroje musí přejíždět pořát tam a spátky, místo toho, aby se začlo třeba na Albertově a skončilo u Fidlovačky.

Navíc si nejsem zcela jist, jestli se v Nuslích vymění všechny panely. Protože jestli ne, tak toho můžou rovnou nechat, trať je tam ve strašnym stavu, ale označený na výměnu jsou jenom některý BKVčka...
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

Zatlačovací guma ve velkoplošných panelech

Odeslatod DPmPET v 28.6.2007 19:42

Matošo napsal:taky mi připadá, že ta upevňující guma (nebo jak se to jmenuje... - prostě to z obou stran kolejí v BKV) je hlavně u Fidlovačky dost mizerně zatlačená. Jsou tam místa (převážně v tom oblouku k Otakarce), kde třeba jí je jenom tak půl metru, pak je asi 10 cm nic, pak zase třeba 20 cm guma a zase 10 cm díra. Nevim, třeba je to naschvál, ale mě se to teda nezdá... :smt087

Nevím jestli je to samotnou kvalitou gumy nebo vlivem extrémních teplot(Horko) ,tak dochází k natažení gumy.Tudíž při ochlazení se trhá a smrskává se ,proto vznikají ty mezery .Je pravda že zatlačovací gumu dokážou roztrhat sváry ,zarostlá kolej rzí,vyvalcovaná koruna blokové kolejnice(Ostrá hrana koleje B1).Špatně zatlačení strojní zatlačovačkou bych vyvrátil.Guma je na strojní zatlačovačce navinuta na 4 bubnech a pomalou rychlostí se zatlačuje 2 bačkorami v nichž jsou celkem 4 úzká kola na šířku zatlačovací gumy.Guma se maže mazivem(šampon)
DPmPET 8-)
DPmPET
Uživatel
 
Založen: 01.2.2007 20:24
Bydliště: Praha 6,Petřiny

Odeslatod Matošo v 26.6.2007 16:43

taky mi připadá, že ta upevňující guma (nebo jak se to jmenuje... - prostě to z obou stran kolejí v BKV) je hlavně u Fidlovačky dost mizerně zatlačená. Jsou tam místa (převážně v tom oblouku k Otakarce), kde třeba jí je jenom tak půl metru, pak je asi 10 cm nic, pak zase třeba 20 cm guma a zase 10 cm díra. Nevim, třeba je to naschvál, ale mě se to teda nezdá... :smt087
Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
 
Založen: 06.6.2007 10:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky

PředchozíDalší

Zpět na Tramvajové tratě a infrastruktura

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron