také i mne toto zajímá - myslím, že tu už byl (žel nezodpovězený dotaz), jestli někde nejsou (či tady nemohou být) uveřejněny plánky, protože se nějak říkalo, že uvnitř smyčky TT bude obratiště BUS + snad, že bude typu Dvorce/Hlubočepy/(nyní postupně budovaného) Červený vrch = kruh/ovál s vjezdem i výjezdem z obou směrů TTJenda1989 píše:Nemáte náhodou někdo ponětí jak bude po rekonstrukci vypadat sm. Vypich?petr91 píše:Dnešní stav z probíhající rekonstrukce TT v ulici Vodičkova/Lazarská http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... _3.5.2014/
Děkuji
Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Nemáte náhodou někdo ponětí jak bude po rekonstrukci vypadat sm. Vypich?petr91 píše:Dnešní stav z probíhající rekonstrukce TT v ulici Vodičkova/Lazarská http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... _3.5.2014/
Děkuji
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Dnešní stav z probíhající rekonstrukce TT v ulici Vodičkova/Lazarská http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... _3.5.2014/
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To znaemná, že panely jsou nové, ještě nepoužité? Na Bořislavku byly tehdy vyrobeny nové BKV panely, nevím jestli všechny.MOp píše:Byl jsem obeznamen se skutecnosti, ze se tam nachazeji i panely z roku 2012, ale nedozvedel jsem se, jak se tam dostaly. Zrejme prebytky z prelozek Evropska.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ad Na znamení - překvapilo mě, že ty koleje ležely naboso. Máme ještě někde jinde takto položené koleje? Vím jen o úseku u zastávky Muzeum.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Díky, pěkné... Cestou zpátky jsem si tě ani nevšiml, ale noční osvětlení zůstalo, jak jsem ti jej opačném směru zapnul
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Byl jsem obeznamen se skutecnosti, ze se tam nachazeji i panely z roku 2012, ale nedozvedel jsem se, jak se tam dostaly. Zrejme prebytky z prelozek Evropska.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Tady (http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... -v-003.jpg) ty panely vypadají slušně.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Myslel jsem pohledově exponované místo.
Tak doufám že vybrali panely nejen nerozpadlé, ale i neoťukané, a skvrny vzali tlakovou vodou a savem
Tak doufám že vybrali panely nejen nerozpadlé, ale i neoťukané, a skvrny vzali tlakovou vodou a savem
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
PeS: Malem bych zapomnel, zde je muj ulovek, kdyz jsi mel minule 24..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ad Václavák BKV:
Exponovaný je jen tramvajově, žádné tisíce aut, včetně nákladních a busů tam nejezdí, takže dynamické namáhání podloží (které je dle svědectví budováno zodpovědně) bude jen od TRAM v jedné ose, navíc ještě menší faktem, že se tam nebude jezdit 50 a jak už bylo řečeno, je to jen pár metrů v přímé, což lze případně vyměnit během víkendu. Dále pokud je panel z dobré série, tedy nešizené směsi a vyroben správně technologicky tak, aby se nepropadaly žlaby, vydrží v přímé hodně. Viz ta Ječná a stav tamních přejezdů. Selekci vytěžených panelů jistě někdo dělal, takže se snad ví, co je shit, který lze postoupit jen na provizorní zastávky a polní cesty a co lze dále použít. Tomu snad napomáhají i otištěná čísla, jimiž jsou některé panely z výroby opatřeny. Je také podstatné si uvědomit, na co zkolabovala ta která TT z BKV-třeba Maniny a Spálená, to byly zmetky a totální kolaps žlabů, nyní třeba solidně "našlápnutý" úsek Pod Jezerkou-Michelská. Naproti tomu Řepy, nebo i teď ta Průběžná dojela na netěsnost, podmáčení, pochybné podloží a následné "roztancování" panelů. Toto hezky ilustruje také Vršovická: Kubáň-Slavia >> trať vypadá na první pohled v pořádku, panely dobře poskládané, žádné podmáčení ani vyplavený materiál, avšak jízdní komfort je dosti mizerný, toť důkaz dobré pokládky a stavby TT, ale použití špatných panelů. Slavia-Kohinoor >> tak by to mělo vypadat! Kohinoor-Otakarova >> divoké vlnobití, panely podmáčené, vyplavené podloží. Protože jsou asi leckde i kaverny, panely krásně rezonují a je to samozřejmě zemětřesení, ale spousta panelů, byť v nesprávné poloze je samo o sobě v pořádku. Pak tehdy v pětiletkách byla metoda BKV možná levná, ale dneska Hýskov tuším neexistuje a v Řevnicích to snad už sbalili a mají jiný betonový program, takže takový panel není vůbec laciný A vytěženo máme jistě mnoho Nevidím tedy v použití vytěžených kusů vůbec žádnou tragédii
Exponovaný je jen tramvajově, žádné tisíce aut, včetně nákladních a busů tam nejezdí, takže dynamické namáhání podloží (které je dle svědectví budováno zodpovědně) bude jen od TRAM v jedné ose, navíc ještě menší faktem, že se tam nebude jezdit 50 a jak už bylo řečeno, je to jen pár metrů v přímé, což lze případně vyměnit během víkendu. Dále pokud je panel z dobré série, tedy nešizené směsi a vyroben správně technologicky tak, aby se nepropadaly žlaby, vydrží v přímé hodně. Viz ta Ječná a stav tamních přejezdů. Selekci vytěžených panelů jistě někdo dělal, takže se snad ví, co je shit, který lze postoupit jen na provizorní zastávky a polní cesty a co lze dále použít. Tomu snad napomáhají i otištěná čísla, jimiž jsou některé panely z výroby opatřeny. Je také podstatné si uvědomit, na co zkolabovala ta která TT z BKV-třeba Maniny a Spálená, to byly zmetky a totální kolaps žlabů, nyní třeba solidně "našlápnutý" úsek Pod Jezerkou-Michelská. Naproti tomu Řepy, nebo i teď ta Průběžná dojela na netěsnost, podmáčení, pochybné podloží a následné "roztancování" panelů. Toto hezky ilustruje také Vršovická: Kubáň-Slavia >> trať vypadá na první pohled v pořádku, panely dobře poskládané, žádné podmáčení ani vyplavený materiál, avšak jízdní komfort je dosti mizerný, toť důkaz dobré pokládky a stavby TT, ale použití špatných panelů. Slavia-Kohinoor >> tak by to mělo vypadat! Kohinoor-Otakarova >> divoké vlnobití, panely podmáčené, vyplavené podloží. Protože jsou asi leckde i kaverny, panely krásně rezonují a je to samozřejmě zemětřesení, ale spousta panelů, byť v nesprávné poloze je samo o sobě v pořádku. Pak tehdy v pětiletkách byla metoda BKV možná levná, ale dneska Hýskov tuším neexistuje a v Řevnicích to snad už sbalili a mají jiný betonový program, takže takový panel není vůbec laciný A vytěženo máme jistě mnoho Nevidím tedy v použití vytěžených kusů vůbec žádnou tragédii
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Mě se elektrárna po novu líbí. Ve směru od Výstaviště si dám "pravej" už před obloukem v podjezdu a 15-20 se tam nasunu. A vzhledem k tomu, že tam auta už kolem tram neprojedou, v klidu si hlídám výhybku
I ve směru od Holešovic vidím zlepšení. Nejen že případně jedoucí tramvaj už blokuje auta. Ale když nejede nic od Výstaviště, opatrně to tam pošlu i když od Holešovic něco jede, přepnu na pravej a vynucuju si přednost do podjezdu. Samozřejmě pro začátečníky zdůrazňuji, hlídat si letce a širší vozidla, ale jinak hra na většího funguje
PS: 24 budu mít opět a tato záhadná trasa a přestávky na Kubáni jsou moc mňam
I ve směru od Holešovic vidím zlepšení. Nejen že případně jedoucí tramvaj už blokuje auta. Ale když nejede nic od Výstaviště, opatrně to tam pošlu i když od Holešovic něco jede, přepnu na pravej a vynucuju si přednost do podjezdu. Samozřejmě pro začátečníky zdůrazňuji, hlídat si letce a širší vozidla, ale jinak hra na většího funguje
PS: 24 budu mít opět a tato záhadná trasa a přestávky na Kubáni jsou moc mňam
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Kdyby podel obrubniku alespoň provizorně dali ty betonový oddelovace aby bylo zcela jasně ze se auto vedle nevejde a vedlo je to na koleje9001 píše:Co je na tom nejvíc ujeté je i značení. To jen tak někomu nedojde, že se to zužuje a rána...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Co je na tom nejvíc ujeté je i značení. To jen tak někomu nedojde, že se to zužuje a rána...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Na tak exponované místo se dají nějaké ojeté křápy?MOp píše:Vytezene, nove se neodebiraji.
Zakletá lokalita. Místa dost, pozemky města, ale nikomu se ty obrubníky šoupnout nechce. Totéž u výstaviště.MM-Mikulovsky píše:Tak kdy tam bude první MU s "přiskřípnutým" IAD (pokud se tak již nestalo?