Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 04.5.2014 15:59

Jenda1989 píše:
petr91 píše:Dnešní stav z probíhající rekonstrukce TT v ulici Vodičkova/Lazarská http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... _3.5.2014/
Nemáte náhodou někdo ponětí jak bude po rekonstrukci vypadat sm. Vypich?
Děkuji
také i mne toto zajímá - myslím, že tu už byl (žel nezodpovězený dotaz), jestli někde nejsou (či tady nemohou být) uveřejněny plánky, protože se nějak říkalo, že uvnitř smyčky TT bude obratiště BUS + snad, že bude typu Dvorce/Hlubočepy/(nyní postupně budovaného) Červený vrch = kruh/ovál s vjezdem i výjezdem z obou směrů TT

Jenda1989
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 22.6.2012 22:06

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Jenda1989 » 04.5.2014 15:05

petr91 píše:Dnešní stav z probíhající rekonstrukce TT v ulici Vodičkova/Lazarská http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... _3.5.2014/
Nemáte náhodou někdo ponětí jak bude po rekonstrukci vypadat sm. Vypich?

Děkuji

petr91
Uživatel
Příspěvky: 324
Registrován: 31.10.2008 8:25
Bydliště: 7 a 22

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od petr91 » 03.5.2014 20:29

Dnešní stav z probíhající rekonstrukce TT v ulici Vodičkova/Lazarská http://petr91fotky.rajce.idnes.cz/Rekon ... _3.5.2014/

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1074
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od thriller2 » 02.5.2014 6:22

MOp píše:Byl jsem obeznamen se skutecnosti, ze se tam nachazeji i panely z roku 2012, ale nedozvedel jsem se, jak se tam dostaly. Zrejme prebytky z prelozek Evropska.
To znaemná, že panely jsou nové, ještě nepoužité? Na Bořislavku byly tehdy vyrobeny nové BKV panely, nevím jestli všechny.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 01.5.2014 18:18

Ad Na znamení - překvapilo mě, že ty koleje ležely naboso. Máme ještě někde jinde takto položené koleje? Vím jen o úseku u zastávky Muzeum.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 01.5.2014 11:02

Díky, pěkné... Cestou zpátky jsem si tě ani nevšiml, ale noční osvětlení zůstalo, jak jsem ti jej opačném směru zapnul :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 30.4.2014 19:16

Byl jsem obeznamen se skutecnosti, ze se tam nachazeji i panely z roku 2012, ale nedozvedel jsem se, jak se tam dostaly. Zrejme prebytky z prelozek Evropska.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.4.2014 19:12

Tady (http://www.prazsketramvaje.cz/kratasy/o ... -v-003.jpg) ty panely vypadají slušně.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.4.2014 18:55

Myslel jsem pohledově exponované místo.
Tak doufám že vybrali panely nejen nerozpadlé, ale i neoťukané, a skvrny vzali tlakovou vodou a savem :)

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MOp » 30.4.2014 18:22

PeS: Malem bych zapomnel, zde je muj ulovek, kdyz jsi mel minule 24..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.4.2014 18:15

Ad Václavák BKV:
Exponovaný je jen tramvajově, žádné tisíce aut, včetně nákladních a busů tam nejezdí, takže dynamické namáhání podloží (které je dle svědectví budováno zodpovědně) bude jen od TRAM v jedné ose, navíc ještě menší faktem, že se tam nebude jezdit 50 a jak už bylo řečeno, je to jen pár metrů v přímé, což lze případně vyměnit během víkendu. Dále pokud je panel z dobré série, tedy nešizené směsi a vyroben správně technologicky tak, aby se nepropadaly žlaby, vydrží v přímé hodně. Viz ta Ječná a stav tamních přejezdů. Selekci vytěžených panelů jistě někdo dělal, takže se snad ví, co je shit, který lze postoupit jen na provizorní zastávky a polní cesty a co lze dále použít. Tomu snad napomáhají i otištěná čísla, jimiž jsou některé panely z výroby opatřeny. Je také podstatné si uvědomit, na co zkolabovala ta která TT z BKV-třeba Maniny a Spálená, to byly zmetky a totální kolaps žlabů, nyní třeba solidně "našlápnutý" úsek Pod Jezerkou-Michelská. Naproti tomu Řepy, nebo i teď ta Průběžná dojela na netěsnost, podmáčení, pochybné podloží a následné "roztancování" panelů. Toto hezky ilustruje také Vršovická: Kubáň-Slavia >> trať vypadá na první pohled v pořádku, panely dobře poskládané, žádné podmáčení ani vyplavený materiál, avšak jízdní komfort je dosti mizerný, toť důkaz dobré pokládky a stavby TT, ale použití špatných panelů. Slavia-Kohinoor >> tak by to mělo vypadat! Kohinoor-Otakarova >> divoké vlnobití, panely podmáčené, vyplavené podloží. Protože jsou asi leckde i kaverny, panely krásně rezonují a je to samozřejmě zemětřesení, ale spousta panelů, byť v nesprávné poloze je samo o sobě v pořádku. Pak tehdy v pětiletkách byla metoda BKV možná levná, ale dneska Hýskov tuším neexistuje a v Řevnicích to snad už sbalili a mají jiný betonový program, takže takový panel není vůbec laciný (-X A vytěženo máme jistě mnoho :D Nevidím tedy v použití vytěžených kusů vůbec žádnou tragédii Z:idea:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2235
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petrpes » 30.4.2014 18:05

Mě se elektrárna po novu líbí. Ve směru od Výstaviště si dám "pravej" už před obloukem v podjezdu a 15-20 se tam nasunu. A vzhledem k tomu, že tam auta už kolem tram neprojedou, v klidu si hlídám výhybku :)
I ve směru od Holešovic vidím zlepšení. Nejen že případně jedoucí tramvaj už blokuje auta. Ale když nejede nic od Výstaviště, opatrně to tam pošlu i když od Holešovic něco jede, přepnu na pravej a vynucuju si přednost do podjezdu. Samozřejmě pro začátečníky zdůrazňuji, hlídat si letce a širší vozidla, ale jinak hra na většího funguje ;)

PS: 24 budu mít opět a tato záhadná trasa a přestávky na Kubáni jsou moc mňam :)

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od MF » 30.4.2014 15:03

9001 píše:Co je na tom nejvíc ujeté je i značení. To jen tak někomu nedojde, že se to zužuje a rána...
Kdyby podel obrubniku alespoň provizorně dali ty betonový oddelovace aby bylo zcela jasně ze se auto vedle nevejde a vedlo je to na koleje

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.4.2014 14:08

Co je na tom nejvíc ujeté je i značení. To jen tak někomu nedojde, že se to zužuje a rána...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od P_V » 30.4.2014 14:01

MOp píše:Vytezene, nove se neodebiraji.
Na tak exponované místo se dají nějaké ojeté křápy? :shock:
MM-Mikulovsky píše:Tak kdy tam bude první MU s "přiskřípnutým" IAD (pokud se tak již nestalo?
Zakletá lokalita. Místa dost, pozemky města, ale nikomu se ty obrubníky šoupnout nechce. Totéž u výstaviště.

Odpovědět